Η Activision επιβεβαίωσε ότι το Fast & Furious: Showdown, θα κυκλοφορήσει τον Μάιο, παράλληλα με την ταινία Fast & Furious 6. Ο τίτλος θα περιλαμβάνει two-player co-op, στο οποίο οι παίκτες θα ανταγωνίζονται μεταξύ τους σε μία σειρά από αποστολές, όπου θα διακυβεύονται μεγάλα χρηματικά ποσά. Επίσης θα δίνεται η δυνατότητα να μπορεί κάποιος να παίξει ως driver, gunman, tactician και daredevil.

Το Fast & Furious: Showdown αναμένεται να κυκλοφορήσει για PS3 and Xbox 360. Παρόλο που αρχικά είχε γίνει γνωστό ότι θα κυκλοφορούσε και για το Wii U, κάτι τέτοιο δεν αναφέρεται σε κανένα σημείο του δελτίου Τύπου.
Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077
Όχι δεν παίζω! Γιατί να είναι μόνο αυτοί με WiiU τυχεροί; PS360 σε πηγάδι κατούρησαν;
Σίγουρα θα κυκλοφορήσει και για PC και για Playstation 3. Θα είναι επίκαιρο όταν το βγάλουν στην αγορά,λόγω της ταινίας οπότε θα το ζητήσει πολύς κόσμος.
http://www.youtube.com/watch?v=d5qNlRiO9hU
Για όσους ξέχασαν πως τελειώνει το Fast 5.
Άλλη μια μούφα από την Activision.
Σαν το pimp my ride θα ειναι. Τοσο fail
και εμένα δεν μου γεμίζει το μάτι σαν ιδέα.πιο πολύ το κάνουν για να τα αρπάξουν(λόγω του ονόματος) παρά γιατί θα δώσουν ένα καλό παιχνίδι...
Η χαρά του κάγκουρα. Σαν κάτι αρπαχτές Harry Potter, Transformers και που έβγαιναν με την ταινία μαζί και φυσικά πήγαιναν στον Καιάδα(όχι το χρυσαυγίτη, μη μπερδεύεστε) κατευθείαν.
αμα σας πω οτι τωρα εμαθα πως θα βγει και η 6η ταινια ;π