
Αναμένουμε…
Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077

Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ
ΔΙΑΝΟΜΗ
PEGI
Η Polyphony Digital σχεδιάζει να κυκλοφορήσει το 2014 το επόμενο μέρος της σειράς Gran Turismo, παρά το γεγονός ότι το Gran Turismo 6 είναι προ των πυλών να προσφερθεί στους κατόχους PS3.
ε ναι αφού υπάρχει το forza κάπως πρέπει να το αντιμετωπίσουν....και δεν νομίζω ότι σκόπευαν να το κάνουν με το drive...
μην είναι μόνο καμιά παπάτζα γιατί απ'οτι κατάλαβα το ψιλοβιάζονται...
ο Kaz αργησε το GT5 γιατι δουλευε πανω απο ενα project, και αυτο φαινεται εδω ακριβως, δεν ειναι θεμα βιασυνης αλλωστε το PS4 ειναι πιο ευκολο στον προγραμματισμο.
http://www.gtpla.net/wp-content/uploads/2013/02/kaz-yamauchi-ps4-638x415.png
συμφωνω μαζι σου majorfox
Σας μυριζει και εσας αφαιμαξη; εεε;