Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077
Το πρώτο gameplay trailer του Assassin's Creed 4: Black Flag
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
16 ΣΧΟΛΙΑ
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
Ubisoft
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ
Ubisoft
ΔΙΑΝΟΜΗ
CD Media
PEGI
18+
- ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
-
-
-
pegi 18+
-
-
9
ENTERNITY SCORE
Βαθμολόγησε το
-

- από
-
- 25/03/13
-
PC PS3 PS4 XBOX 360 XBOX ONE WII U
Το πρώτο gameplay trailer για το Assassin's Creed 4: Black Flag μόλις κυκλοφόρησε από την Ubisoft, το οποίο μας δίνει μια πρώτη ματιά από τον κόσμο του τίτλου, τα επικίνδυνα θαλάσσια ταξίδια που θα κάνουμε αλλά και την ιστορία του πρωταγωνιστή Edward Kenway.




leap of faith στη θαλασσα...μαλιστα,τι αλλο θα δουμε?μεχρι που θα την καταντησουν την σειρα?σαν παιχνιδι μπορει να βγει ωραιο αλλα θα επρεπε να ειχε αλλο τιτλο,και οχι Assassins Creed,πως να το κανουμε αυτα τα 2 δε κολλανε μαζι για μενα τουλαχιστον...απο Φλωρεντια,Ρωμη,Ιερουσαλημ,Βοστονη κτλ κτλ πιστευω οτι το Black flag θα εχει το λιγοτερο ωραιο σκηνικο και τοπια που ταιριαζουν σε εναν assassin creed τιτλο
Αν και η αλήθεια είναι οτι μου κάνει κάπως να συνδυάσω την συγκεκριμένη σειρά με τους πειρατές, παρ' όλα αυτά αν γίνει σωστό "πάντρεμα", η συγκεκριμένη θεματολογία μπορεί να προσφέρει πολλά
Σαν παιχνίδι μπορεί να είναι καλό αλλά σαν AC μετά τον Ezio νομίζω ότι χάθηκε η μαγεία. Ισως οι πιο παλιοι πολιτισμοί έχουν περισσότερο μυστήριο ή απλά μετά την Πόλη το χάος. Θα αγοραστεί κ αυτό αλλα το πιθανότερο πολυυυυυ αργότερα από την κυκλοφορία του.
AC δεν το λες, αλλά είναι ωραίο.... κάτι σαν το δώρο για τα χριστούγεννα...
einai i idea mou h tin exoun vi@$ei ligo thn sira ???
Ας το ονομάζανε καλυτερα Pirate's creed....
leap of fake
θα συμφωνήσω με τον @conker αλλά εμένα μου χάθηκε το ενδιαφέρον σαν ιστορία αφού τερμάτισα το AC2 έπαψε πλέον να υπάρχει αυτό το μυστήριο που κατείχε τα δυο πρώτα( από πλευράς υπερφυσικού μας τα έδειξαν όλα) αλλά αφού τα επόμενα παιχνίδια ήταν γαμάτα από άποψη gameplay δεν τίθεται πρόβλημα στο τέλος του 3 κατάλαβα ότι έπεσε γερή δόση μαλ***** για το τέλος της ιστοριας
Η αληθεια ειναι οτι μετα την ιστορια του Ezio ειναι πολυ δυσκολο να βρουν καποιον αλλο Assasin που να ειμαι τοσο μοναδικος ωστε να μπορεσει να προταγωνιστησει σε πανω απο ενα παιχνιδι. Βεβαια η επιλογη πειρατων και δολοφονων ειναι εκπλητικη αλλα το καλυτερο θα ηταν το επομενο Assasin να γυρισει πισω στην Ευρωπη τουλαχιστον 100 χρονια πριν.
μετα απο τοσο καιρο το franchise παιρνει το δρομο που πρεπει.Αξιο προσοχης!!!.
oreo fenete
Αναμενουμε με ανοιχτες αγκαλες...
Πιστεύω πως θα είναι και αυτό εξίσου καλό όσο και τα προηγούμενα και σαν story και σαν gameplay!!!!!
Περιμένουμε να δούμε !!! :)
Η σιρα δεν λεω ειναι φωβερη αλλα νομιζω σε λαθος μερια το πανε , χαθηκε η ευρωπη που εχει μεγαλη ιστορια πχ. Ρωσια Γαλλια Αυστρια κτλ πιστευω ειναι το ιδανικο να σινεχισει την εγλη που ειχε οπως στην Ιταλια, πιο πολυ εκει τεριαζει το AG. πιστευω.
to kalutero game twn epoxwn!!!
πρεπει να δημιουργησουν ενα creed στην αρχαια ελλαδα....αυτο θα ειναι το καλυτερο game ολων των εποχων!