Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Το τέλος του Assassin’s Creed franchise ήδη γράφεται

*
Παρά το γεγονός ότι δεν υπάρχουν άμεσα σχέδια για τον τερματισμό της σειράς, η Ubisoft γνωρίζει ότι η ιστορία του Assassin’s Creed θα πρέπει να σταματήσει σταδιακά. Ο game director του Assassin’s Creed 4: Black Flag Ashraf Ismail, σε πρόσφατη συνέντευξή του δήλωσε ότι το τέλος της ιστορίας είναι ήδη στα σκαριά. «Έχουμε μία εικόνα για το ποιο θα είναι το τέλος της σειράς. Αυτό θα εξαρτηθεί και από το τι θέλουν οι fans της σειράς, υπάρχουν πολλαπλές ομάδες ανάπτυξης που ασχολούνται με το Assassin’s Creed και υπάρχουν περιθώρια για συνέχειες, αλλά κάποια στιγμή θα υπάρξει ένα τέλος», σημείωσε αρχικά.



Ενώ στη συνέχεια υπογράμμισε ότι «επειδή η Ubisoft έχει ένα κλιμακωτό χρονοδιάγραμμα ανάπτυξης και τη δεδομένη στιγμή υπάρχουν άλλα τρία games στα σκαριά, έχουν τη δυνατότητα οι ομάδες ανάπτυξης να προαναγγέλλει τίτλους η μία στην άλλη. Είμαστε σε θέση να γνωρίζουμε από πολύ νωρίτερα κάποια πράγματα για τα παιχνίδια μας, έτσι για παράδειγμα στο AC 4 έχουμε τον Edward, ο οποίος προήλθε από το Assassin’s Creed 3. Αλλά υπάρχουν πολλές δυνατότητες και περισσότερα πράγματα να προστεθούν στο παιχνίδι μας μελλοντικά», τόνισε κλείνοντας.

Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077

 
Πρόσθεσε το Enternity.gr στις προτεινόμενες πηγές σου στη Google
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
13 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • loko
    • κριμα ειναι το αγαπημενο μου franchise αλα εχουμε ακομα καιρο για να τελειοσει ελπιζω να βαλουν τα δυνατα τους και να κανουν αυτα τα τελευταια κομματια τα καλυτερα (καποτε επρεπε να ερθει στο τελος αυτη η σειρα οσο
      καλη και νανε)

    • loko
    • θα μπορουσαν ομως να τελειοσουν την ηστορια και να φτιαχνουν παιχνιδια που διαδραματιζονται μονο στο παρελθον
      αν και αμφιβαλο οτι θα γινει

    • gamer
    • To franchise ειναι ωραιο, μακαρι να το τελειωσουν οπως του αρμωζει, καλυτερα που δεν εφτασε στο παρον(αν και ειχε σκηνες απο το σημερα), αν και πιστευω οτι πρεπει να το συνεχισουν καποια χρονια ακομα.

    • Shepard
    • Ολα τα ωραια καποτε τελειωνουν. Το πολυ πολυ να αλλαξει ονομα και να δουμε νεες περιπετειες. No worries...

    • BigDaddy
    • 1.υπάρχουν περιθώρια για συνέχειες, (2) αλλά κάποια στιγμή θα υπάρξει ένα τέλος»
      (1)ωχχ ωωχ μεχρι τοτε πανε τα λεφτα μας :P
      (2) μακαρι αμην και ποτε να δουμε ενα επικο τελος σε ενα ξεχωριστο franchise καθε τι πρεπει να κανει το κυκλο του.Μεχρι τοτε ας το δουμε και ας μη το πιστεψουμε

    • V.for.Veteran
    • Λοιπόν παιδιά... Σημειώστε αυτό που λέω... το παιχνίδι θα κάνει τον κύκλο του αφού υπάρξουν άλλα 3-4 επεισόδια και ένα επικών διαστάσεων τέλος, το 2020 η Ubisoft θα λανσάρει ένα reboot του πρώτου επεισοδίου και θα μας ξεράνει όλους :P

    • Gohan
    • Το τριτο μερος με κουρασε, οσο για τα κομματια στο παρον τα βρισκω το λιγοτερο βαρετα fillers. Ας το τελειωναν με το black flag και ας το αφηναν να ξεκουραστει για 4-5 χρονακια. Μπορουν να ασχοληθουν με κατι νεο, ταλεντο δοξα το θεο υπαρχει εκει στη ubisoft!

    • doa5
    • Γιατί αυτές οι δηλώσεις μου θυμίζουν κάτι απο τις αντίστοιχες λίγο πριν "τελειώσουν" (τοοοοτε) τη LARA και το TOMB RAIDER.......και βέβαια μετά απο 2,3,4 χρονάκια ξανά προς την δόξα θα τραβάν με ένα "γενναίο" reboot αντάξιο της ιστορίας του ALTAIR (ότι δηλαδή έγινε και με την LARA...)

    • eZIO4ever
    • Το αγαπημενο μου franchise στα video games.Δε με χαλαει που βγαζουν καθε χρονο(θα προτιμουσα καθε δυο) γιατι δε κανουν προχειροδουλεια.Λογικο ομως καποια στιγμη να τελειωσει αφου μονο Assassin στον πολεμο της Τροιας δεν εχουμε δει:P

*