
Αναμένουμε και επίσημη επιβεβαίωση.
Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077

Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077
Σύμφωνα με δημοσίευμα της ιστοσελίδας Variety, η πολυαναμενόμενη ταινία Warcraft θα βγει στις κινηματογραφικές αίθουσες στις 11 Μαρτίου του 2016.
το κυκνειο ασμα του franchise? θα δειξει....εις αλλα νεα ο Ghostcrawler ανακοινωσε οτι εγκαταλειπει το πλοιο.....
Καθαρα για λόγους εσόδων έγινε η όλη αλλαγή. Καλή απόφαση πιστεύω. Όσο αφορά τον GC καλύτερα πιστεύω. Νομίζω ότι χρειαζοταν μία αλλαγή στην συγκεκριμένη θέση. Ασχέτως το τι πιστεύει κάποιος γι'αυτόν νομίζω ότι πλέον δεν είχε να δώσει κάτι άλλο. Ευκαιρία να δοκιμάσει και κάποιος αλλος.