
Windows XP, Vista, 7, 8 Pro
Direct X 9 Capable GPU
1.2GHz CPU
1GB RAM
2GB HDD
Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077

Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077
Η Microsoft ανακοίνωσε πως η Hidden Path Entertainment εργάζεται πάνω στο HD remake του Age of Empires 2.
Αυτα ειναι ευχαριστα νεα!!Για να δουμε λοιπον
cartoon hd!!!
Νομιζω πως η εικονα ειναι απο το AOE online Τασο...
Το 2 παντως και το Mythology ειναι τα αγαπημενα μου :)
Δεν νομίζω να το αγόραζα ξανά εκτός και αν κάνουν εξαιρετική δουλειά...
Η φωτογραφία είναι όντως από λάθος παιχνίδι.
Υπάρχει και video σχετικά με την ανακοίνωση του AoE2 όπου δείχνουν ακριβώς τι αλλαγές θα υπάρχουν.
πολυ καλη κινηση αν και πιστευω οτι η τιμη ειναι αρκετα τσιμπιμενη για ενα hd remake...θα ηθελα να το δοκιμασω
20 ευρω ???!?! Έλεος .....
ακριβό αλλά θα το πάρω προς τιμή των αμέτρητων ωρών καψίματος που είχα με αυτό το παιχνίδι...
20 ευρώ για ένα παιχνίδι που αν δε σου έλεγαν πως είναι remake θα νόμιζες πως είναι το original? No thanks.
Ας προσπαθούσαν τουλάχιστον να το κάνουν να φαίνεται σαν remake και μετά το συζητάγαμε.
Παιχνίδαρος το ΑοΕ 2, αλλά οι απαιτήσεις μου κάθονται κάπως.. Τί 1GB RAM μου πετάνε? Το κανονικό ήθελε 32 MB όλα κι'όλα και το λέω αυτό γιατί από το video που ανέβασε η ΜΣ δεν είδα και ΤΙΣ τρελές διαφορές...
Επίσης τραβηγμένα ακούγονται τα 20€.
20 δολλαρια. 15-17 ευρω ειναι.
Ε κοιτα....μπορεις να περιμενεις να το παρεις σε καμια προσφορα.
Εγω αυτο θα κανω αλλα ΜΟΝΟ αν, εκτος απο γραφικα, εχουν φτιαξει καποια χαζα bugs του παιχνιδιου.
@Shepard Τρόμαξα και εγώ,νόμιζα κάνανε ιεροσυλία.Όντως το 2 είναι έπος και το mythology πολύ διασκεδαστικό.Ελπίζουμε σε μια πολύ καλή μεταφορά και προσεγμένη.
Αυτά είναι νέα!!!
Εγώ θέλω το 4 να γίνει χαμός!