Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Το Age of Empires 2 HD στο Steam

Η Microsoft ανακοίνωσε πως η Hidden Path Entertainment εργάζεται πάνω στο HD remake του Age of Empires 2. Η διάθεσή του θα πραγματοποιηθεί μόνο μέσω Steam στις 9 Απριλίου. Το κόστος του θα φτάνει τα $20, ενώ για όσους ενδιαφέρονται για προ-παραγγελία, το κόστος του θα αγγίζει τα 17.99 δολάρια. Αν τώρα ενδιαφέρεστε για τα των απαιτήσεων σε επίπεδο hardware, διαβάστε ακριβώς κάτω από τη φωτογραφία...



Windows XP, Vista, 7, 8 Pro

Direct X 9 Capable GPU

1.2GHz CPU

1GB RAM

2GB HDD

Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077

 
Πρόσθεσε το Enternity.gr στις προτεινόμενες πηγές σου στη Google
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
14 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • Shepard
    • Νομιζω πως η εικονα ειναι απο το AOE online Τασο...

      Το 2 παντως και το Mythology ειναι τα αγαπημενα μου :)

    • Arty2
    • Η φωτογραφία είναι όντως από λάθος παιχνίδι.
      Υπάρχει και video σχετικά με την ανακοίνωση του AoE2 όπου δείχνουν ακριβώς τι αλλαγές θα υπάρχουν.

    • MDefender
    • πολυ καλη κινηση αν και πιστευω οτι η τιμη ειναι αρκετα τσιμπιμενη για ενα hd remake...θα ηθελα να το δοκιμασω

    • korko
    • ακριβό αλλά θα το πάρω προς τιμή των αμέτρητων ωρών καψίματος που είχα με αυτό το παιχνίδι...

    • grcpan
    • 20 ευρώ για ένα παιχνίδι που αν δε σου έλεγαν πως είναι remake θα νόμιζες πως είναι το original? No thanks.
      Ας προσπαθούσαν τουλάχιστον να το κάνουν να φαίνεται σαν remake και μετά το συζητάγαμε.

    • G3n3raL86
    • Παιχνίδαρος το ΑοΕ 2, αλλά οι απαιτήσεις μου κάθονται κάπως.. Τί 1GB RAM μου πετάνε? Το κανονικό ήθελε 32 MB όλα κι'όλα και το λέω αυτό γιατί από το video που ανέβασε η ΜΣ δεν είδα και ΤΙΣ τρελές διαφορές...

      Επίσης τραβηγμένα ακούγονται τα 20€.

    • intruder
    • 20 δολλαρια. 15-17 ευρω ειναι.
      Ε κοιτα....μπορεις να περιμενεις να το παρεις σε καμια προσφορα.
      Εγω αυτο θα κανω αλλα ΜΟΝΟ αν, εκτος απο γραφικα, εχουν φτιαξει καποια χαζα bugs του παιχνιδιου.

    • T_K_L_L_LUIGI
    • @Shepard Τρόμαξα και εγώ,νόμιζα κάνανε ιεροσυλία.Όντως το 2 είναι έπος και το mythology πολύ διασκεδαστικό.Ελπίζουμε σε μια πολύ καλή μεταφορά και προσεγμένη.

*