
Τέλος, πέραν των Origin keys, προσφέρονται και Steam keys για πέντε από τους τίτλους. Το bundle μέσα σε δύο ώρες έχει ήδη μαζέψει πάνω από $500.000. Ακόμη κάθεστε;
Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077

Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077
Το καινούριο Humble Bundle είναι γεγονός και έχει σαν χορηγό την EA.
Ισως το καλυτερο bundle μεχρι στιγμης,με λιγοτερο απο 1 ευρω παιρνεις 6 πολυ καλα παιχνιδια και με 3 ακομα +2 ακομα τα οποια ενδείκνυνται για τρελο καψιμο :P.Το οτι ολα τα χρηματα πανε σε φιλανθρωπιες ειναι το κερασακι στην τουρτα.
Η ΕΑ το κανει για προώθηση του origin αλλα δεν νομιζω να εχει κανεις παράπονο,βρηκε τον καλυτερο τροπο να το κανει.
Μόνο σε μένα δεν δουλεύει το redeem code του origin? τι μπάχαλο εφαρμογή είναι αυτή.
Paypal να είχαμε...
Εχουν προβλημα γιατι παει πολυς κοσμος τωρα και κανει redeem,ειπαν πως το φτιαχνουν οσο πιο γρηγορα μπορουν.
Αυτά που με ενδιαφέρουν τα έχω στο PS3. Το προηγούμενο πάντως άξιζε περισσότερο.
Το πακέτο είναι απλά εκπληκτικό. Προσωπικά είναι με κλειστά τα μάτια - όλα τα χρήματα πηγαίνουν σε φιλανθρωπία. Από τις "αγορές" που έχω χαρεί περισσότερο.
Το τσίμπησα αλλά δυστηχώς έχω ήδη το Mirror's Edge στο Origin οπότε καλό κάψιμο στον ταχύτερο :P
327P-YAVC-ZMLA-VXYR-72X6
Παρα πολυ καλο πακετο... δυστυχως εχω ολα τα παιχνιδια. Ειναι για καλο σκοπο ομως και μαλλον θα ριξω τον οβολο μου!
Τρομερό πακέτο! Επειδή ήδη έχω το Battlefield 3 σας το χαρίζω!
Όποιος προλάβει!:)
4FDV-KZPQ-ELJH-FSH6-NERN