Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Το Netflix στην Ευρώπη

Με την αγορά της Αμερικής να είναι ήδη επιτυχημένη για τη Netflix, η εταιρία φαίνεται πως θα επεκταθεί επιθετικά και προς τα ανατολικά, φτάνοντας στην Ευρώπη. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με φημολογία, το Netflix θα κάνει δυναμική είσοδο στην αγορά μας το 2012, ωστόσο είναι λογικό πως θα ξεκινήσει από τις μεγάλες αγορές. Την εξέλιξη αυτή έφερε στη δημοσιότητα το Variety, το οποίο σύμφωνα με ανώνυμη πηγή τονίζει πως πρώτοι στόχοι είναι η λειτουργία του να ξεκινήσει από Ισπανία και Μεγάλη Βρετανία μετά το πρώτο τρίμηνο του νέου έτους.



Μένει να δούμε πάντως πως θα υποδεχτεί το Netflix η ευρωπαϊκή αγορά, όπου και η κατάσταση με τα δικαιώματα είναι πιο περίπλοκη…


Ίσως μάθαμε την τιμή του GTA 6

 
Πρόσθεσε το Enternity.gr στις προτεινόμενες πηγές σου στη Google
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
5 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • papatrexas
    • Μακάρι!!!!
      Θα είμαι απο τους καλύτερους πελάτες τους!Να απαλαγω πια απο τα video club που οποτε πάω είναι μονιμος όλα νοικιασμενα κ τα μισά σε blue ray κ τα αλλα μισά όχι!

    • Chased
    • Μια χαρά πωλήσεις θα κάνει...Ουσιαστικά είναι το αντίστοιχο του Freeeeze από τα Seven σε ονλάιν έκδοση...
      10€ το μήνα,όσες ταινίες γουστάρετε,όποτε γουστάρετε!
      Μια χαρά είναι!

    • MeEdIC
    • Το μόνο που με χαλάει στη λογική του streaming είναι η συμπίεση που τρώνε τα αρχεία, και κυρίως ο ήχος. Κατά τα άλλα μία συνδρομή την έκανα δίχως δεύτερη σκέψη.

    • JackBauer
    • Αμα ερθει στην Ελλαδα , οι ιδιοκτητες Video Club θα κλεισουν δρομους,λιμανια,αεροδρομια !!Σου λεει ολοι το κανουν.....

*