
Ποια λέτε εσείς να είναι τα games τα οποία δεν έχουν ανακοινωθεί ακόμα για το PlayStation 3, του οποίου ο διάδοχος κυκλοφορεί στο τέλος του έτους;
Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077

Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077
Μπορεί η παρουσίαση του PlayStation 4 να μην έχει πολλές μέρες που συνέβη, ωστόσο η Sony φαίνεται πως δεν έχει αποκαλύψει ακόμα όλα τα «χαρτιά» της για το PlayStation 3.
ante n krrtisun ta exlusive alon enan xrono kai makari.idika an to rixune 150 eyra tha to parei polis kosmos akomi
Εγώ πιστεύω ότι αν δούμε λίγο την τακτική που έχει ακολουθήσει η Naughty Dog με το Uncharted να βγάζει νέο τίτλο κάθε δύο χρόνια (Uncharted: Τέλη 2007, Uncharted 2: Τέλη 2009, Uncharted 3: Τέλη 2011) λογικά στα τέλη του έτους ίσως κυκλοφορήσει τον νέο της τίτλο και στις δύο πλατφόρμες Playstation 3 και 4 αντίστοιχα...
Για να δούμε λεει την αλήθεια η απλά θέλει να καθησυχάσει τους μελλοντικούς ps3 αγοραστές να μν αλλάξουν γνωμη ή και όσους ήδη έχουν ε΄να στην κατοχή τους.
Eναν τιτλο χρωσταει η Sony και αυτος ειναι το Last Guardian.
και εγώ πιστεύω ότι είναι λόγια "καθησυχασμού" προς του μελλοντικούς αγοραστές του ps3.
Πιστεύω θα ακολουθήσουν την τακτική που ακολουθησαν με το PS2. Νέα μείωση τιμής και release λιγότερους τίτλους όταν θα βγει το 4.
gt6 vgalte
συμφωνώ με τον Deathracer2009 μάς χρωστάει το last guardian και το περιμένω πώς και πώς
Το PS3 έχει ακόμα πολλά να μας δώσει. Αρκεί βεβαίως να το θελήσουν και οι publishers. Και δε νομίζω ότι έχει φτάσει στα όριά της η κονσόλα...
μακάρι γιατί που λεφτά για νέα κονσόλα..
Ελπίζω να μην εγκαταλείψουν το PS3 τώρα που ετοιμάζουν πυρετωδώς το PS4. Αυτό που πρέπει να κάνουν είναι για τουλάχιστον 2 χρόνια να υποστηρίξουν το PS3 αφού κυκλοφορήσει το PS4.
Πιστεύω θα ρίξουν αρκετά την τιμή και θα υπάρχει στήριξη για τα επόμενα 2 χρόνια άνετα...
η λογικη λεει οτι στην Ε3 θα δουμε νεα games απο naughty dog και Αγια Μονικα αλλα οχι για ps3..τα τελευταια καλα exclusives θα ειναι αυτα που θα βγουν στο εγγυς μελλον...γιατι δεν εδειξαν απολυτως τιποτα στο Playstation Conference για να μην χαλασουνε την διαφημιση τoυ Κρατος Αναβασις και το ''τελευταιοι απο μας"! :D