Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Το PlayStation Vita στην Ελλάδα

Το PlayStation Vita βρίσκεται ήδη στη χώρα μας και προσφέρεται ήδη στους φίλους που θέλουν να πάρουν μια πρώτη γεύση για το τι μας περιμένει στις 22 Φεβρουαρίου. Το Enternity πήρε την κάμερά του στο χέρι και πήγε στο εμπορικό κέντρο The Mall Athens, όπου και επισκέφθηκε το κατάστημα της αλυσίδας Πλαίσιο. Εκεί, εντόπισε το νέο φορητό της Sony και κατέγραψε 10 λεπτά που πέρασε μαζί του στο menu και σε διάφορα games, στο ειδικό demo unit που τοποθετήθηκε σήμερα το πρωί. Δείτε το σχετικό απόσπασμα μέσα από τον παρακάτω player:




Ίσως μάθαμε την τιμή του GTA 6

 
Πρόσθεσε το Enternity.gr στις προτεινόμενες πηγές σου στη Google
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
32 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • padelices
    • xaxaxxa εντερνιτυ.γρ έβαλε ο παυλάρας !! Αρρώστια φαίνεται η κονσόλα πάντως! Πρπ να πάω στο μαλλ επειγόντως λέμεεεε

    • Sephiroth
    • Η Sony μας είχε πει ότι σύντομα θα το έχουμε στα χέρια μας μέσα στο Δεκέμβριο. Από τότε δεν υπάρχει κάτι νεότερο. Λογικά μέσα στις επόμενες μέρες θα έρθουν τα press packs. Θα το μάθετε, trust me :P

      @Triptykon, μόνο εκεί το είδαμε σήμερα :)

    • mgsarmando
    • orea parusiasi alla to vita den mu gemizi to mati akoma idika otan benis sto internet ke psaxnis vlepis na min gemizun i bares ke na exeis kena san karotsi me aloga sernete ke akoma den kserume an ypostirzi flash i an boris na kanis live chating sto facebook opos sto iphone ke sto android,

    • torico
    • τουμπανο φαινονται τα παιχνιδια,τωρα φιλε μου αν δεν σε ελκυουν τα gravity rush ,uc σε φορητο τοτε μεινε στο live chat στο facebook κ στα android games δεν υπαρχει λογος να ασχοληθεις με το vita

    • Scott_Pilgrim
    • Πήγα σήμερα metro mall με την κοπέλα μου και πριν φύγουμε κατεβήκαμε public να δω τι παίζει. Στην είσοδο είχαν βάλει το PSVita για να το δει κοσμάκις και να παίξει demos. Ούτε ένας άτομο δεν υπήρχε... Τελος πάντων, το έπιασα στα χέρια μου, βγήκα από το virtua tennis demo και άρχικα να ψάχνω το menu. Η touchscreen φτάνει τα επίπεδα Iphone. Αφού είδα το μενού έβαλα να παίξω το demo του Gravity Rush(ο οποιός, είναι ο μόνος τίτλος που με ενδιαφέρει για το Vita μέχρι στιγμής).

      Τα cel shaded γραφικά του ήταν πανέμορφα και η πόλη όπου αρχίζει το demo, μου θύμισε την πόλη στην bayonetta. Τα κουμπιά στο gameplay, ήταν πολύ καλά ρυθμισμένα αν και οι μοχλοί ναι μεν ανταποκρίνονται πολύ καλά, αλλά αν τους έβαζαν λίγο πιο κάτω από τα κουμπιά, δεν θα πείραζαν κανέναν. Τα πλευρικά κουμπιά επίσης ανταποκρίνονταν πολύ καλά και δεν ένιωθες πως δεν είχαν τοποθετηθεί πολύ μέσα, όπως με το PSP.

      Από αυτά που είδα ίσως αγόραζα τo Vita D1. Μάλλον θα το τσιμπήσω το καλοκαιράκι αν υπάρχουν λεφτά. Μπορεί να είναι παντούφλα αλλά η SONY έκανε πολύ καλή δουλειά στο συγκεριμένο. Ελπίζω σε καλές πωλήσεις όταν κυκλοφορήσει εδώ και στο Αμέρικα.

    • torico
    • για day 1 αγορα με την καμια με κανα bundle το καλοκαιρι κ σε καλη τιμη,δεν υπαρχει σαλιο ετσι κ αλλιως

    • mgsarmando
    • o rea grafika den leo tubano fenete ,ala to thema einai pos san katanalotis se aftin tin epoxi ta zitao ola se ena mixanaki san afto me tosa lefta,ke den yparxi dikeologia an den bori na serfari sto diadiktio grigora ke sosta is kena ke periorismenes sindesis opos se polla site gia na vriskome me tus filus mu.alla afta einai kolpa tis sony pu mas periorizi oxi pos den bori to mixanima.

    • ABTR
    • Pre order confirm τωρα πρέπει να περάσουμε απο τα Mall να το δούμε! @mgsarmando το psvita το παίρνεις για να παίζεις games, το Facebook είναι δευτερεύον αλλά εν μέρει έχεις δίκιο γιατι ο browser του psp, ps3 ειναι broken ας ελπίσουμε να μην είναι κ εδω. :)
      @scott_Pilgrim που ακριβώς θέλεις να δεις το promotion και απο ποιους, αν το ψάχνεις στην Ελλάδα να σε πληροφορήσω οτι η αγορά είναι νεκρή και διαφήμιση σε μια τέτοια αγορά για μια παιχνιδομηχανη ακούγεται αστεία.

    • Triptykon
    • Το είδα κι εγώ χθες στο metro mall. Όντως, κανένα ενδιαφέρον από κόσμο, εκείνη τη στιγμή τουλάχιστον. Και μάλιστα, το σύστημα ήταν στην είσοδο του public

    • Sephiroth
    • Παιδιά, η Sony δεν γίνεται να διαφημίσει αυτή τη στιγμή ένα προϊόν που θα έρθει σε 40 ημέρες από σήμερα! Αν διαφημίσει κάποιος την όλη ενέργεια, αυτός θα πρέπει να είναι κάποιος από τους καταστηματάρχες. Η Sony θα το διαφημίσει κοντά στο λανσάρισμά του και μετά από αυτό.

    • Scott_Pilgrim
    • Ναι αλλά όταν οι πωλήσεις είναι χαμηλές για την Ιαπωνία και υπάρχει ένα 3DS, πρέπει να γίνει κάτι παραπάνω. :/

    • ASIMODRAKOS
    • στο ιντερνετ φανηκε να αργει...το μηχανημα φαινεται ωραιο αλλα δεν θα το χαλουσε λιγι ραμ παραπανο.φτιαχνεισ τουμπανο επεξεργαστη ανεβασε τη ραμ...τα παιχνιδια δε με ενθουσιασαν αλλα δεν εχουν και καμια σχεση με το uncharted.αυτο που σκευτομαι ειναι οτι τα ταβλετ ανεβαινουν πολυ γρηγορα και τα γραφικα τουσ πια ειναι επιπεδο φορητων και προβληματιζομαι...

    • F33L
    • καλα ολα αυτα αλλα εχετε υπόψιν τις τιμες των memory card του, καθως και το νεο φορματ που θυμιζει λιγο "νταβατζιλίκι" της Sony?

    • Sephiroth
    • Υπάρχει ειδικό θεματάκι με τις τιμές του Vita στην Ελλάδα :) http://www.enternity.gr/Article/%CE%9F%CE%B9-%CF%84%CE%B9%CE%BC%CE%AD%CF%82-%CF%84%CE%BF%CF%85-PS-Vita-%CF%83%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CE%95%CE%BB%CE%BB%CE%AC%CE%B4%CE%B1/6001.html

    • Jimaruto
    • Αρκετά καλο το PSVita. Αλλά δεν νομίζω να το αγοράσω σύντομα.. Όταν κάποτε πέσει η τιμή του γύρω στα 100-150euro και έχουν κυκλοφορήσει ήδη αρκετοί Α++ τίτλοι ίσως το τσιμπίσω τότε. Το θεωρώ πανάκριβο τώρα σε σύγκριση με αυτά που προσφέρει και σε σύγκριση με τον ανταγωνισμό που υπάρχει στην αγορά. Για την ώρα μένω σε αυτό που θεωρώ καλύτερο που έχει ήδη φοβερούς τίτλους και περιμένω και άλλους τις επόμενες μέρες. 3DS!

    • saertna
    • Πολύ καλή δουλειά Παύλο μπράβο. Πρέπει να παω να το τσεκάρω και εγώ απο κοντά είμαι περίεργος!!!

*