
Άλλο ένα format για το πρώην αποκλειστικό game του Wii U λοιπόν...
Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077

Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ
ΔΙΑΝΟΜΗ
PEGI
Η Ubisoft ανακοίνωσε πριν από λίγο, ότι το Rayman Legends αναμένεται να κυκλοφορήσει και στο PC στις 30 Αυγούστου
Αν εβγαινε αποκλειστικο η Ubisoft θα εχανε αρκετα χρηματα.
Δυστυχώς, έτσι ακριβώς είναι τα "πράγματα"! από την άλλη βέβαια, ετυχώς, καθώς και οι μη κάτοχοι U θα μπορέσουμε να απολαύσουμε ενα ακόμα παιχνίδι RAYMAN.
Να το βγαλουν και σε psp και ds το αποκλειστικο! :)
Βεβαια με τις πωλησεις του WiiU, κι αφου η Νιντεντο δεν εκανε κατι μαλλον για να μη σπασει η αποκλειστικοτητα, ετσι ειναι τα πραγματα.
Εγώ από την άλλη αναρωτιέμαι γιατί να είναι αποκλειστικό από την στιγμή που το προηγούμενο το ευχαριστήθηκαν όλοι; Σε πηγάδι κατούρησαν όσοι δεν έχουν U;
Να δούμε που αλλού θα το βγάλουν. Μας έμεινε καμία πλατφόρμα; τηλέφωνα; ipad;