Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity
Το κριτήριο σας πρέπει να ειναι τουλάχιστον 3 χαρακτήρες
Το MMO της BioWare με τίτλο Star Wars: The Old Republic είναι πλέον διαθέσιμο και σε free-to-play, με επίσημη μάλιστα ανακοίνωση της ίδιας της EA. Οι παίκτες θα έχουν την δυνατότητα να επιλέξουν όλες τις διαθέσιμες κλάσεις και να παρακολουθήσουν και τις 8 διαφορετικές ιστορίες του παιχνιδιού καθώς και να αναπτύξουν τους χαρακτήρες τους μέχρι το πεντηκοστό τους επίπεδο.
Ο υπεύθυνος διοίκησης της BioWare Austin Matthew Bromberg σημείωσε χαρακτηριστικά πως: “Θέλουμε να δώσουμε στους παίκτες την ευκαιρία να απολαύσουν το Star Wars: The Old Republic όσο και όποτε το θελήσουν. Τώρα είναι η καλύτερη στιγμή για να παίξει κανείς μαζί μας”.
Πιστεύω θα προσελκύσει κόσμο αλλά θα ενδιαφερθούν μόνο για την ιστορία του κάθε class, όταν το τερματίσουν πιο πιθανό σενάριο είναι να το παρατήσουν...
Nαι περισσότερο σαν single player game θα το δούν όσοι παίξουν. Εκτώς και αν μαζευτούν πια τόσοι που θα μπορεί κανείς σχετικά εύκολα να βρεί party για τα αντίστοιχα raids και dungeons πράγμα που δεν νομίζω να συμβεί.
@Konstantin @PetrifieD-
Μπα ούτε έτσι δεν γίνεται να ασχοληθείς. Το F2P μοντέλο της EA είναι αποτυχία! Με τόσους περιορισμούς ούτε το single player μέρος δεν μπορείς να παίξεις. Τρανταχτό παράδειγμα μπορείς να έχεις μόνο 2 χαρακτήρες (μόνο 3 φυλές) και δεν μπορείς να αγοράσεις slot παρά μόνο να πληρώσεις συνδρομή. Εκτός αυτού έχεις μόνο 2 μπάρες για skills οι οποίες κατά πάσα πιθανότητα θα γεμίσουν γύρω στο 15 level.
Πιστευετε τωρα που έγινε τσάμπα το ακριβότερο παιχνίδι στην ιστορία, να τραβήξει κόσμο;
Μπαααα και να τραβήξει θα είναι ελάχιστος και λογικά θα το βαρεθούν πολύ γρήγορα.
Πιστεύω θα προσελκύσει κόσμο αλλά θα ενδιαφερθούν μόνο για την ιστορία του κάθε class, όταν το τερματίσουν πιο πιθανό σενάριο είναι να το παρατήσουν...
Nαι περισσότερο σαν single player game θα το δούν όσοι παίξουν. Εκτώς και αν μαζευτούν πια τόσοι που θα μπορεί κανείς σχετικά εύκολα να βρεί party για τα αντίστοιχα raids και dungeons πράγμα που δεν νομίζω να συμβεί.
"Θέλουμε να δώσουμε στους παίκτες την ευκαιρία να απολαύσουν το Star Wars: The Old Republic όσο και όποτε το θελήσουν. "
Πριν γιατί δεν θέλατε; ;)
Πριν δεν θέλαμε εμείς, οι παίχτες ;)
...και φυσικά ακόμα δεν θέλουμε!
@Konstantin @PetrifieD-
Μπα ούτε έτσι δεν γίνεται να ασχοληθείς. Το F2P μοντέλο της EA είναι αποτυχία! Με τόσους περιορισμούς ούτε το single player μέρος δεν μπορείς να παίξεις. Τρανταχτό παράδειγμα μπορείς να έχεις μόνο 2 χαρακτήρες (μόνο 3 φυλές) και δεν μπορείς να αγοράσεις slot παρά μόνο να πληρώσεις συνδρομή. Εκτός αυτού έχεις μόνο 2 μπάρες για skills οι οποίες κατά πάσα πιθανότητα θα γεμίσουν γύρω στο 15 level.