Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Το Xbox One Live TV μόνο στο λανσάρισμα της Αμερικής

Η Microsoft αποκάλυψε πως το Xbox One θα είναι έντονα συνδεδεμένο με την τηλεόραση και την παρακολούθηση προγράμματος, ωστόσο στη συνέχεια έγιναν γνωστές όλες οι απαραίτητες πληροφορίες. Το σύστημα θα προσφέρει αυτή την υπηρεσία στο λανσάρισμα μόνο για την αγορά της Αμερικής, ενώ σύμφωνα με δελτίο Τύπου που εκδόθηκε, θα απαιτεί και την ύπαρξη ξεχωριστού περιφερειακού.



Το περιφερειακό αυτό θα είναι ένας αντίστοιχος δέκτης με έξοδο HDMI και ο οποίος θα πωλείται ξεχωριστά.


Αλλάζει όνομα η COSMOTE TV, αυτό είναι το νέο

 
Πρόσθεσε το Enternity.gr στις προτεινόμενες πηγές σου στη Google
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
19 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • gamelover
    • ε βεβαια να μην εχει και ενα περιφερειακο...να τα παρει και απο κει...να δωσει ο αλλος κοντα 700-800 δολλαρια για να ειναι ολοκληρωμενο το συστημα....βρε και απο τη μυγα ξυγκι βγαζουν αυτοι!!πω..πω... αυτοι δεν βλεπουν ανθρωπους δολλαρια βλεπουν μπορστα τους!!

    • GeorgePal
    • gamelover, τώρα συνηδητοποίησες ότι μας βλέπουν σε μορφή χρήματος και όχι ως... ανθρώπους; :Δ
      Από την άλλη, επιχείρηση είναι. Σκοπός της είναι το κέρδος και δε τη νοιάζει άμεσα οι καταναλωτές. Τα προϊόντα της να προτιμήσουν και όλα είναι εντάξει.

    • stefant7
    • all in ONE σου λενε μετα....αυτο ομως με την αμερικη πρεπει να σταματησει..πληρωνουμε τα ιδια και εχουμε το 1/3 σε υπηρεσιες!

    • gamelover
    • @GeorgePal ρε συ george εννοειται οτι δεν το συνειδητοποιησα τωρα....και εννοειται οτι ειναι εταιρειες και πρεπει να βγαζουν κερδος και συμφωνω αλλα οχι πια ετσι!οχι επειδη ειναι εταιρεια να εχει και αφεση αμαρτιον ή να τη λυπηθω γιατι αμα δεν βγαλει κερδος θα χρεωκοπησει..... και να με βλεπει εμενα μονο ως πορτοφολι.δλδ και η σονυ εταιρεια ειναι και θελει και εκεινη κερδος θελει αλλα σου πλασαρει ΕΣΤΩ! ενα psn plus και με 50 ευρω για ενα χρονο εχεις πολυ καλα παιχνιδια...θελω να πω οτι σε ολα πρεπει να υπαρχει μια ισορροπια και η σονυ μου τα παινρει χοντρα αλλα κατι δινει και πισω κουτσα στραβα,κανει μια "υπερβαση"...εδω αυτο που βλεπω με την ms ειναι οτι εχει ξεφυγει,νομιζει οτι δεν υπαρχει καν κριση,οτι επειδη εχω και ενα ονομα στη πιατσα αφου νικησα και τον γιγαντα σονυ αν θελεις τη κονσολαρα μου στο σαλονακι σου θα τα σκασεις χοντρα! συγνωμη αλλα και μετα απο ολα αυτα που εγιναν στην παρουσιαση και που εχουμε πλεον μια ολοκληρωμενη εικονα για το ποια ειναι η στρατηγικη της και που θελει να καταληξει η αγορα....την θεωρω απλα αθλια.....

    • Koel700
    • me liga logia.,.,opios thelei advanced media player pernei xboxOne opios thelei gia CONSOLA pernei ps4...nai ksero oti krataei ta videogames gia tin E3 ala mexri stigmis den dixnis kati pou na sou fernei empistosini..ektos oti to XboxOne paizei TELEIA ta CGI...apo oti katalava OXI ALWAYS ONLINE DRM ..kouventa gia BLOCK USED GAMES kai gia ee ?????????????
      (exo akousi gia preQuels alla proti fora akouo gia preConsoles ..milame gia 359 vimata piso)

    • Kostasmav
    • Αρα για να καταλάβω. Σε μια παρουσίαση που την είχαν ετοιμάσει με τέτοιο τρόπο να μπορούν να τη παρακολουθήσουν απ όλο το κόσμο και που θα διαρκούσε μια ώρα, έφαγαν 20 λεπτά σχεδόν να παρουσιάσουν ικανότητες του xbox που ΔΕΝ θα παρέχονται σε όλο το κόσμο, και μάλιστα ήταν και ελιπής παρουσίαση ; (ως αναφορά το περιφεριακό)....... Μπράβο ρε Microsoft .......Το έκανες πάλι το θαύμα σου !!!!!!!!!!!!!!

    • Gohan
    • Σα να λεμε η μιση παρουσιαση και βαλε αδιαφορη για εμας... Καλα στην Ιαπωνια θα σπασει καθε αρνητικο ρεκορ!

    • T_K_L_L_LUIGI
    • Φήμες λένε ότι θα υπάρχει περιφερειακό για τον καρπό με το οποίο θα το φοράς και όταν βλέπεις ρομαντική ταινία με κάποια γκόμενα και κλείνεις τα μάτια σου το xbox θα σου κάνει ηλεκτροσόκ προκειμένου να μην κοιμηθείς για να μπορέσεις να ρίξεις το γκομενάκι!!!

    • BigDaddy
    • χρημα για το ενα χρημα για το αλλο.
      Ειμαι τοσο κατενθουσιασμενος που μου περισευουν τοσα και προσφερομαι να κερασω Ρουμι αστακομακαροναδα και χαβιαρι.Τα ακους ms.?

*