Το ότι τα video games ευθύνονται για τα στραβά όλου του κόσμου το έχουμε ακούσει πολλές φορές. Μια έρευνα όμως του Τεχνολογικού Πανεπιστημίου της Σιγκαπούρης έρχεται να κλείσει μερικά στόματα, αφού σύμφωνα με τα αποτελέσματα της ερευνητικής ομάδας, μια ώρα gaming βελτιώνει την νοητική αντίληψη, την συγκέντρωση αλλά και τη μνήμη των παικτών. Σύμφωνα με ρεπορτάζ του Science Daily, η έρευνα πραγματοποιήθηκε από τους Adam Chie-Ming Oei και Michael Donald Patterson, οι οποίοι έβαλαν 5 τυχαία άτομα τα οποία δεν ασχολούνται με τα video games, να παίζουν τυχαία video games στα smartphones τους 1 ώρα την ημέρα για έναν μήνα.

Μετά το πέρας της έρευνας παρατηρήθηκε αύξηση στην νοητική αντίληψη των παικτών, ενώ και καλύτερη ικανότητα στο να ξεχωρίζουν αντικείμενα στο χώρο. Αν και έχουν αναφερθεί παρόμοια αποτελέσματα και παλιότερα, είναι η πρώτη φορά που οι συμμετέχοντες στην έρευνα υποβάλλονται σε πολλά διαφορετικά παιχνίδια. Ποιά είναι η γνώμη σας για τα αποτελέσματα;
Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077
εγω λεω οτι το καθε παιχνιδι, κανει αυτο που διαλεγει ο καθε ανθρωπος να του κανει.
Άντε ρε γατάκια...Οι Αμερικανοι άλλα λένε...Άσχετοι....
Έχουν γίνει πολλές έρευνες πάνω στο θέμα πολλά χρόνια τώρα. Και όλες συναινούν στο ότι το gaming σε βελτιώνει νευρολογικά, αρκεί να παίζεις συχνά από λίγο. Ειδικά στο hardcore gaming, στο casual λιγότερο.
sthn mana mou na to peite auto
@DrManolo, εμένα πάντως το hardcore gaming, μου κάνει πολύ κακό στα νεύρα! :)
Αρα τα βιντεο γκειμς βγαζουν νοητικα ανεπτυγμενους, συγκεντρωμενους και μνησικακους δολοφονους!
Τα casual games, όπως Wii Sports, Kinect Sports, PS Move Sports κλπ έχουν τεράστια εφαρμογή σε πεδία κινησιοθεραπείας και εργοθεραπείας μιας και βοηθούν ιδιαίτερα τους "θεραπευόμενους" να αναπτύξουν την ικανότητα να συγχρονίζουν τις κινήσεις του σώματός τους.
να και μια θετική άποψη για τα games...αν και το συγκεκριμένο θέμα το έχω διαβάσει ξανά είναι καλό έτσι για αλλαγή να βλέπεις να μην κατηγορούν για τα πάντα ένα αγαπημένο χόμπι...
αρα εγω με τοσο παιχνιδι πρεπει να εχω jedai reflections;;;