Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Τo GTA: Vice City στο PSN

Η Rockstar ανακοίνωσε ότι το Grand Theft Auto: Vice City θα είναι διαθέσιμο από την επόμενη εβδομάδα στο PSN ως ένα κλασσικό παιχνίδι του PS2. Developer της εταιρίας είπε πως όλο και περισσότερα κλασσικά παιχνίδια της Rockstar θα είναι διαθέσιμα μέσα στο επόμενο χρονικό διάστημα μέσα από την συγκεκριμένη υπηρεσία. Οι πρώτες εκτιμήσεις θέλουν τα Midnight Club και Midnight Club 2 να γίνονται διαθέσιμα, ειδικά μετά απο τους χαρακτηρισμούς που έλαβαν μέσα στον Δεκέμβριο από το ESRB.



Το Vice City θα είναι διαθέσιμο στο PSN από τις 30 Ιανουαρίου έναντι του ποσού των 10 ευρώ.


Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077

 
Πρόσθεσε το Enternity.gr στις προτεινόμενες πηγές σου στη Google
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
8 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • paoan013
    • Απλά, να πω πως δεν είναι HD remastered, όπως η πρόσφατη 10th Anniversary Edition. Επίσης, είναι η λογοκριμένη έκδοση, που πλέον δεν αναφέρεται τίποτα για Αϊτινούς και Κουβανούς, αλλά για συμμορίες. Επίσης, λόγω των διάφορων προβλημάτων με τα πνευματικά δικαιώματα, διάφορα τραγούδια (όπως το Billy Jean) έχουν αφαιρεθεί. Εγώ προσωπικά, θα συνεχίσω να το παίζω στο PS2

    • alex4444
    • Η επανασταση του ps2! Ο βασικος λογος που ζηλευα την κονσολα της σονυ, ενα απο τα παιχνιδια που αλλαξαν τη βιομηχανια για παντα. Κι αν το 3 ειχε ηδη κανει την αρχη, το vice city το πηγε πολυ μακρυτερα με την ελευθερια και τις επιλογες. Επισης σαν κοσμος απο τους ομορφοτερους που εχω περιπλανηθει!

      Οποιος δε το χει παιξει, αμαρτια. Καιρος να το κανει.

    • p0rn0b0sk0s7
    • ισως το καλυτερο soundtrack που εχω παιξει ποτε σε παιχνιδι και για εμενα η καλυτερη πολη των GTA. θα ηθελα ενα απο τα επομενα GTA να ξαναγινει στο vice city. στο 4 ειχε μια αποστολη με τον roman ο οποιους σου λεει σε μια στιγμη να παρουμε τα λεφτα και να παμε στο vice city. xaxaxa easter egg

    • PetrifieD-
    • @ Alex Μπορούσες να το παίξεις και στο PC :) Eγώ αν και είχα PS2, το Vice city το είχα στην PC έκδοση. Φοβερό παιχνίδι. Αν όχι το καλύτερο, σίγουρα από τα καλύτερα GTA. Rock Radio ftw. Taaaake these broken wings...

    • alex4444
    • @PetrifieD- Tελικα εκει το τερματισα(πολλες φορες)... Απλως τα γραφικα του pc αλλα και η ελλειψη μοχλου με χαλουσαν παντα. Για καποιο λογο οι εκδοσεις για υπολογιστη ειδικα εκεινης της εποχης μου φαινονταν μετριοτητες, κι ας ηταν στα χαρτια πιο καλες οι αναλυσεις το anti alising κλπ. Σαν να εχανε κατι απο την ατμοσφαιρα.

    • paoan013
    • Εχώ αγοράσει κι ένα component καλώδιο, οπότε η εικόνα του PS2 σε HD τηλεόραση, είναι πολύ καλύτερη απ'ότι με το καλώδιο που έχει το PS2. Αυτό αποδείδει καλά, μόνο στις παλιές 4:3 τηλεοράσεις. Το προτείνω, σε όσους συνεχίζουν να παίζουν PS2, αλλά σε νέες τηλεοράσεις

*