Η Codemasters αναζητά project testers προκειμένου να παρέχουν τη γνώμη τους αναφορικά με ένα νέο τίτλο που ετοιμάζει το studio. Μέσω από ένα σχετικό blog post όπου γίνεται εκτενής αναφορά στο GRID 2, ήταν πολύ λογικό ότι να φουντώσουν οι φήμες ότι το εν λόγω project θα είναι το τρίτο παιχνίδι της γνωστής σειράς. Χαρακτηριστικά, στο blog αναφέρεται πως: «αναζητούμε Test Drivers, θα σας άρεσε να μας επισκεφτείτε για να έχετε αποκλειστική, μυστική πρόσβαση στο νέο μας παιχνίδι; Όπως έχουμε τονίσει και στο παρελθόν, η γνώμη σας μετράει ιδιαίτερα και θέλουμε να αναμειχθείτε στη διαδικασία ακόμα και πριν από την ανακοίνωση του νέου τίτλου. Πολλά από τα χαρακτηριστικά του GRID 2 προέκυψαν από την κοινότητα των παικτών, όπως το Demolition Derby DLC».

Η Codemasters καλεί τους ενδιαφερόμενους να αποστείλουν σχετικό email στην ομάδα ανάπτυξης, μαζί με ορισμένες προσωπικές πληροφορίες. Ενδιαφέρον είναι το ότι στο email θα πρέπει να περιγράψουν και το GRID 2 με μία πρόταση.
Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077
ενα WRC της προκοπης θελουμε για next gen , εχουμε αηδιασει με grid και dirt .. σιχαμα Codemasters...