Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Φήμη: Μικρο-συναλλαγές στο GTA Online

Ένας χρήστης του Reddit βρήκε στην ιστοσελίδα της Rockstar και ανέλυσε ένα αρχείο XML, σύμφωνα με το οποίο στο online mode του Grand Theft Auto 5 θα υπάρχουν εικονικά αντικείμενα διαθέσιμα προς αγορά μέσω μικρο-συναλλαγών. Τα αντικείμενα αυτά περιλαμβάνουν μετρητά, σε «πακέτα» των $100.000, $200.000, $500.000 και $1.25 εκ.



«Το χρήμα είναι ο βασιλιάς σε αυτή την πόλη. Λύστε το οικονομικό σας πρόβλημα και αποκτήστε ότι θέλετε στο Lρos Santos και την Blaine County αγοράζοντας «πακέτα» μετρητών για το Grand Theft Auto Online. Αυτά θα προστίθενται αυτομάτως στον τραπεζικό λογαριασμό του χαρακτήρα σας. Ξοδέψτε τα με σύνεση», λέει η περιγραφή του XML αρχείου. Τίποτα από όλα αυτά δεν έχει επιβεβαιωθεί, όμως αυτές οι φήμες έχουν εξοργίσει όλους όσους απεχθάνονται τις μικρο-συναλλαγές και έχουν ξοδέψει αρκετές ώρες για να συγκεντώσουν χρήματα στο single-player. Το Grand Theft Auto Online αναμένεται να είναι διαθέσιμο την 1η Οκτωβρίου. Τότε θα ξεκαθαρίσουν όλα...

Ανακοινώθηκε η GTA 6 Ultimate Edition και το preorder bonus!

 
Πρόσθεσε το Enternity.gr στις προτεινόμενες πηγές σου στη Google
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
9 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Rockstar Games

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Rockstar

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    CD Media

  • PEGI

    18+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • Grand Theft Auto V
    • 18+ pegi 18+
      • 9.2 RATING
        ΧΡΗΣΤΩΝ (169)
      • ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΕ ΤΟ
    ΕΠΙΣΗΜΟ SITE http://www.rockstargames.com/V/ FOLLOWERS 42 ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΤΟ
  • 10

    ENTERNITY SCORE
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • DoctorWho
    • Γιατί είναι απληστία? Είναι απλά ένας τρόπος για όσους παίκτες δεν έχουν πολυ χρόνο για να διαθέσουν για να κάνουν grind για λεφτά. Τώρα άμα θέλει πολλά λεφτά για όλα και στις αποστολές είναι λίγα τα λεφτά τότε θα μιλάμε για απληστία.

    • PetrifieD-
    • Δεν μου αρέσει αυτό. Δηλαδή αυτός που έχει την οικονομική άνεση θα μπορεί να κάνει τα πάντα πολύ πιο εύκολα ενώ άλλοι θα πρέπει να λιώσουν για να κάνουν μερικά πράγματα. Ελπίζω τουλάχιστον να βάλουν ένα όριο και να μπορείς να παραμετροποιήσεις μόνο την εμφάνιση και όχι όπλα, αυτοκίνητα κτλ γιατί αλλιώς θα είναι πολύ άνισο.

    • spinemm
    • @Ernesto +1.

      Καθε φορα που διαβαζω για dlcs και μικροσυναλλαγες εντος του παιχνιδιου ειλικρινα "αφοριζω¨ το ιντερνετ και το πως το εκμεταλλευονται οι εταιρειες, ποσο ομορφα ηταν τοοοοοοτε που δεν υπηρχε το ιντερνετ (ή υπηρχε και η χρηση του ηταν για πολλουςαλλους λογους αλλα οχι "εκμεταλευση" απο τις εκαστοτε εταιρειες) και ΟΛΟΙ τους εβγαζαν ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ και οχι μισοτελειωμεναπαιχνιδια+dlcs+patches+Μικροσυναλλαγες+, + , +, +!!!

      Και εμεις τα "ζωα" αγοραζουμε, αντι να πουμε ΦΤΑΝΕΙ.....

    • DoctorWho
    • @ spinemm : Δηλαδή μπορείς να πεις πραγματικά οτι το GTA V είναι μισοτελειωμένο παιχνίδι? Και πέρα απο αυτά είναι απολύτως λογικό να θέλει η Rockstar να έχει κάποιο τρόπο να βγάλει κανα φράγκο απο το multiplayer κομμάτι του τίτλου, καθώς υπάρχει και ένα μικρό κομματάκι που λέγεται server upkeep και κάπως πρέπει να πληρωθούν οι προγραμματιστές που θα κάνουν το balancing του τίτλου όπου χρειαστεί. Και μην ξεχνάς και το καινούργιο περιεχόμενο. Το μόνο που μένει να δούμε είναι αν τα microtransactions αυτά είναι απαραίτητα. Τότε γκρινάζεις όσο θες και με το δίκιο σου. Στο κάτω κάτω της γραφής αυτό πρόκειται για "leak" και καλά. Μπορεί να μην ισχύει καν. Μπορεί να το σχεδιάσαν κάποια στιγμή και να αποφασίσαν να μην το βάλουν στο τελικό game και απλά να μην αφαιρέθηκε ο κώδικας.

    • mysterious
    • Κι εμένα με ξένισε πολύ αλλά η Rockstar είναι η τελευταία εταιρία που θα σε αρμέξει...το έχει αποδείξει χρόνια τώρα.Εν αντιθέσει με άλλες που έχουν το δολάριο για Θεό..ονόματα δεν λέμε γιατί έχουν φροντίσει οι ίδιες να ξεφτιλίσουν το όνομά τους.Αν είναι για το κόστος των server πολύ καλώς αρκεί να μην χαλάνε οι ισορροπίες σε βαθμό που να έχει θέμα το gameplay.

    • korko
    • απλά ηλίθια ιδέα...ο λόγος που παίζουμε αυτό το παιχνίδι είναι να μαζέψουμε λεφτά μέσα από την παρανομία και όχι να το αγοράσουμε...

    • Looneyking
    • Διαφωνώ με τις μικρο-συναλλαγές και ειδικά απ'το gta δεν το περίμενα, ανάγκη από χρήματα δεν έχουν δείτε απλά τι έσοδα έχει μέχρι στιγμής, επισής δεν είναι δίκαιο κάποιος να πληρώνει για τα παίρνει μετρητά στο παιχνίδι, θυμάμαι τι είχα τραβήξει στο iv για να μαζέψω χρήματα και να ανέβω rank δεν μπορεί κάποιος με το να πληρώνει αμέσως να ανεβαίνει δεν είναι δίκιο καλύτερα να έφτιαχαν τον τρόπο που μαζεύεις χρήματα και να έκαναν γρηγοτέρο το ranking up

*