
Η συγκεκριμένη προσπάθεια θα σας καταπλήξει με το τελικό αποτέλεσμα. Όπως βλέπετε στο παρακάτω βίντεο αλλά και στα σχετικά screenshots, τα γραφικά του παιχνιδιού έχουν μεταμορφωθεί. Ο κόσμος δείχνει πραγματικός, ακριβώς σαν να παρακολουθούμε κάποιο βίντεο στην τηλεόραση, και όχι σαν να παίζουμε κάποιο παιχνίδι. Η εικόνα κατά τη νυχτερινή περίοδο, ή τη στιγμή που ο καιρός είναι βροχερός, είναι αν μη τι άλλο υπέροχη. Ο iCE La Glace έχει δουλέψει πάρα πολύ το φωτισμό της μηχανής γραφικών, έχει δώσει μεγάλη έμφαση στις σκιάσεις, και έχει ενσωματώσει ένα φωτορεαλιστικό texture pack για να πετύχει αυτό το αποτέλεσμα. Τα μοντέλα των αυτοκινήτων, που είναι εξαιρετικά σχεδιασμένα ως και την τελευταία λεπτομέρεια, προέρχονται από τον ιστότοπο GTA4-MODS.com. Η συγκεκριμένη online τοποθεσία είναι και αυτή που φιλοξενεί το παραπάνω mod, το οποίο μπορείτε να προμηθευτείτε από εδώ.
Πηγή: Techout
Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077



Απλά πανέμορφο.... Νόμιζα οτι έβλεπα άλλο παιχνίδι
Τι έχουν φτιάξει τα παιδιά? Λες και βλέπεις ταινία είναι... ΕΥΓΕ!
σιγα τα γραφικα
Ωραίο mod.!Ισως αυτα τα γραφικα τα δουμε στο μεθεπομενο GTA.
Απίστευτο. Η κοινότητα των modders είναι ένα από τα μεγαλύτερα πλεονεκτήματα του PC Gaming, αυτό το video το αποδεικνύει περίτρανα.
Χάζεψα... μιλάμε για τρομαχτικά καλή δουλειά.
Θα συμφωνησου με τους περισσοτερους φιλους εδω μεσα.Αυτο που ειδα ειναι καταπληκτικο.Πολυ ωραια γραφικα.
απιστευτα γραφικα..τι γραφικα σαν πραγματικοτητα ειναι..
Τρομερή δουλειά μπράβο τους,στην θέση της Rockstar θα τους έβαζα στην dev team.
αμα ειναι ετσι και η unreal engine 4 θα ουρλιαζω απο ηδονη.
Βλεπεις Rockstar? ;) Τετοια ατομα πρεπει να δουλευουν στην βιομηχανια του gaming.
θα το βάλω στο τούμπανο να δω τι θα φτουρίσει...
Μόνο αμάξια βλέπω όμως.
WTF ?!?!?!?!??!!!