
Τι λέτε, ποια από τις 4 μορφές σας αρέσει περισσότερο;
Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077

Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077
H Namco Bandai δημιούργησε ένα ηλεκτρονικό ερωτηματολόγιο σχετικά με το πώς θέλουν οι fans του Pac-Man να απεικονίζεται ο δημοφιλής ήρωας στα επόμενα games που θα κυκλοφορήσουν στο άμεσο μέλλον.
D ρετριλα φουλ
Που ψηφίζω για να μην βγει το παιχνίδι?
Για να μην αλλαξει καθολου που παταω?
Εγω ψηφίζω το E.