Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity
Το κριτήριο σας πρέπει να ειναι τουλάχιστον 3 χαρακτήρες
Μέσα στο πρόσφατο Q&A με τους επενδυτές της, η Capcom δήλωσε πως σκοπεύει να αυξήσει το εργατικό της δυναμικό κατά 1,000 άτομα μέσα στα επόμενα δέκα χρόνια, φτάνοντας τον αριθμό του προσωπικού που θα εργάζεται για την εταιρία στους 2500. «Ο λόγος που θέλουμε να αυξήσουμε το προσωπικό μας είναι η ενασχόληση με περισσότερους τίτλους εντός της εταιρίας και λιγότερο με third-party συνεργάτες, μειώνοντας ταυτόχρονα τα κόστη ανάπτυξης τίτλων», δήλωσε η εταιρία.
Οι καινούργιες θέσεις θα ανοίξουν για τους Mobile και PC Online τομείς, όπως και για το Home Video Content τμήμα.
Όσο κι αν τους βρίζετε (Capcom) αυτό που λένε ότι θα κάνουν είναι πολύ καλό για τη βιομηχανία.
Να κάνουν προσλήψεις μόνιμου προσωπικού αντί εποχιακού που δουλεύουν σε έναν τίτλο και μετά ψάχνουν για κάτι άλλο.
Είπα και εγώ περισσότερα shooters.. :P
Σε 10 χρόνια δεν ξέρουμε αν θα υπάρχει καν... ο προγραμματισμός όμως δεν κάνει κακό!
Όσο κι αν τους βρίζετε (Capcom) αυτό που λένε ότι θα κάνουν είναι πολύ καλό για τη βιομηχανία.
Να κάνουν προσλήψεις μόνιμου προσωπικού αντί εποχιακού που δουλεύουν σε έναν τίτλο και μετά ψάχνουν για κάτι άλλο.