
Όπως δήλωσε στο Twitter ο τεχνικός διευθυντής της DICE Johan Andersson, η Frostbite 2 δεν έδειχνε να "τρέχει" ομαλά στο σύστημα της Nintendo και αυτός ήταν ο λόγος που η ομάδα ανάπτυξής αποφάσισε να μην μεταφέρει και τη νεότερη σε αυτό το format. Το γεγονός αυτό εξαιρεί το Wii U από κυκλοφορίες 15 τίτλων που αναπτύσσονται -σύμφωνα με το στέλεχος της DICE- "πάνω της", όπως τα Mass Effect 4, Battlefield 4, Dragon Age 3, Army of Two: The Devil's Cartel, το φετινό Need for Speed, αλλά και τα νέα Star Wars games που θα εμφανιστούν με τις υπογραφές των Visceral και DICE.
Ανακοινώθηκε η GTA 6 Ultimate Edition και το preorder bonus!



Πάω να πάρω pop corn.
Εγώ βάζω τις μπύρες.
Χαχαχαχα η βραδιά αναμένεται συναρπαστική! XD
Να δούμε πόσες σφαλιάρες θα φάει ακόμη η nintendo...
Εγώ φέρνω τις πάστες:)
Εγω φερνω ουζα να γινει πατυ με ουζα αν θελετε.
σε λιγο ερχονται μπριζολες,πιτογυρα και τσικουδια.
Aς αρχίσουμε λοιπόν...
Nintendo fail LOL XDDDDDDDD
Εγω δεν θα σχολιασω....
εγω θα φερω.................ΚΟΡΝΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ!!!!!!!!!!! :-P
Όλοι τους και μόνοι μας...στο μεταξύ η EA απέλυσε 10% των εργαζομένων της, αλλά η Νιντέντο επεκτείνεται με νέα κτίρια και νέους υπαλλήλους.
Θα μετρήσουμε στο τέλος απώλειες στο πεδίο της μάχης..
φτου ξελευτερια,ρε συ shady εσυ τι θα παιξεις στο wii u τα κτηρια κ τους υπαλληλους της νιντεντο ; οχι αλλο καρβουνο .
φτου ξελευτερια !
καλά δεν νομίζω ότι η nintendo έχει ανάγκη την ΕΑ, ειδικά έτσι όπως έχει καταντήσει η τελευταία βγάζοντας μέτρια παιχνίδια κυνηγώντας όσο περισσότερο κέρδος γίνεται με μετριότητες για να εξοικονομήσει λεφτά. Από τη μία θα ήθελα να δω Star Wars και Mass Effect στο Wii U αλλά από την άλλη φοβάμαι μην τα καταστρέψει αυτά τα franchises όπως έχει κάνει με άλλα (με το Star Wars έχει ήδη αρχίσει).
Tο να πουμε οτι το wiiu δεν εχει αναγκη καποιες απο τις τιτλαρες που βγαζει κατα καιρους η εα κ οτι δεν ποναει αυτο το νεο, ειναι αφελες. Tο να πιστεψουμε ομως οτι γι αυτο δεν ευθυνεται η κοντρα νιντεντο-εα ειναι το ιδιο αφελες.
Eιδικα αν καποιο απο αυτα τα παιχνιδια βγει σε ps3-x360, το τελευταιο που θα φταιει θα ναι η δυναμη της κονσολας. Aυτη η γενια θα συνοδευτει παντως οντως απο πολυ ποπκορν οπως φαινεται...
Ε ρε γλεντιααααααα...
καλα το πιο πιθανο ειναι να υπαρχει καποια διαφωνια και καποια κοντρα στις 2 εταιριες.... αλλα σε περιπτωση που οντως υπαρχει τεχνικο προβλημα αυτο δεν ειναι στην ισχυ της κονσολας το πιο πιθανο. Δεν ειναι η πρωτη φορα που ντηβελοπερς φτηνουν μια κονσολα γιατι ειναι δυσκολη στο προγραμματισμο (τρανοτερο παραδειγμα το saturn) ή γιατι μπορει να θελει εξειδικευμενο προσωπικο (αρα προσληψεις κατι το οποιο απεχθανονται οι μανατζαρεοι) για να δουλεψει πανω σε αυτην κτλπ... οσο για τους τιτλους πλην του battlefield τα αλλα με αφηνουν αδιαφορο απο fps εχουμε πηξει και ο μεσος αγοραστης κονσολας της νιντεντο συνηθως δεν ενδιαφερεται για τετοιου ειδους παιχνιδια.
Τωρα δεν ειναι οπως παλια. δεν υπαρχει η πολυτελεια του χρονου. θελουν κονσολες ευκολες να κανεις το πορτ πανευκολα και να μπορεις να βγαλεις το παιχνιδι και στα pc και στις κονσολες. δεν ειναι οπως παλια που καθε εταιρια ειχε αλλο τμημα προγραμματισμου για καθε κονσολα. Αν η νιντεντο εκανε το λαθος να βγαλει μια κονσολα δυσκολη για τους ντηβελοπερς θα το πληρωσει ακριβα
Ο μέσος αγοραστής της ν τελικά γιατί άλλο ενδιαφέρεται πέρα από τα Ν franchises;
Προσωπικα εγω για τιποτα αλλο.... ομως σιγουρα η νιντεντο θα ηθελε να προσελκυσει και αλλο ειδους κοινο αλλα δε δειχνει να τα καταφερνει για την ωρα γιατι δε κανει τα χατηρια των ντηβελοπερς απο οτι εχω καταλαβει. εκει πρεπει να ειναι το προβλημα.
Το βρήκες torico.......
Ναι οκ τα PS360 μπορουν και τρεχουν την Frostbite 3 και το WiiU δεν μπορει ομαλα ουτε την 2. Σας πιστεψαμε, γελοιοι...
@Sheik
Τα PS360 δεν μπορούν να τρέξουν Frostbite 3. Τρέχουν μια light έκδοση της Frostbite 2.
Είναι όμως περίεργο. Όταν είχαν βγεί και είχαν πεί ότι η Frostbite 3 δεν μπορεί να τρέξει στο WiiU είχε γίνει ένας μικρός χαμός (ακόμα και στα σχόλια εδώ). Μετά βγήκαν και το μάζεψαν λέγοντας ότι θα μπορεί όποιος θέλει να την χρησιμοποιήσει και στο WiiU γιατί είναι πολύ ευέλικτη ή έστω θα μπορέσει κάποιος να χρησιμοποιήσει την Frostbite 2 με κάποιες αναβαθμίσεις νομίζω. Τώρα λένε ότι ούτε η F2 μπορεί να τρέξει ομαλά.
Τελικά τι παίζει με την ισχύ του hardware;
Ενταξει μωρε δεν τρεχει και τιποτα....σιγα τα παιχνιδια....σε λιγο θα κυκλοφορησουν τα νεα ΜARIO, ZELDA και SING PARTY αυτες ειναι παιχνιδραρες!!!
BigDaddy φερνε τσικουδια....απο την "καλη" :)
Στην ΥΓΕΙΑ του DREAMCAST και της SEGA!!!
@ Altair
Διάβασα "Ο μέσος αγοραστής της **Ντέλικα** γιατί άλλο ενδιαφέρεται πέρα από τα Ν franchises;"
Έλα ντε...
τα μαριο και ζελντα εχουν καμια σχεση σε ποιοτητα παιχνιδιου διαχρονικοτητα ακομα και ειδος με τα sing party?η απλα τρολαρεις?
@teras αυτο που λες ισχυει για την Unreal Engine 4.
Το BF4 ας πουμε μπορει να τρεξει στα ps360 με υποβαθμισμενη FB3 αλλα η FB2 δεν μπορει να τρεξει ομαλα στο WiiU? Δεν πειραζει,θα γινουν ρεζιλι ουτως ή αλλως οταν θα βγουν κατι WatchDogs,Xenoblade, Zelda,Mario που θα δειξουν οτι το WiiU μπορει να ειναι αδυναμο, αλλα οχι τοσο οσο φωναζουν εκει στην ΕΑ.
Ολοι ξερουμε τι παιχτηκε και φτασαμε απο την UNPRECEDENTED συνεργασια Nintendo - EA του 2011 στο σημερα.
Αν απλα ελεγαν οτι δεν βγαζουμε τα παιχνιδια στο WiiU διοτι πιστευουμε οτι δεν ειναι καλη εμπορικη κινηση, δεν θα εχουμε κερδος κλπ πολυ ανετα θα τους πιστευα και θα τους εδινα δικιο. Αλλα τωρα, απλα ρεζιλευονται.
Ενώ διαφορετικά θα έβγαιναν. Αφού σε παλιότερο άρθρο διάβασα ότι είναι στα μαχαιρια
Τι σχεση εχει η διαχρονικοτητα και το ειδος με τις νεες κυκλοφοριες....τις αναμενομενες και μη κυκλοφοριες εγραψα....αλλος προσπαθει να τρολλαρει και να ξεκινησει flame war.....και δεν περιμενα οτι θα ησουν εσυ βαπτηστηρι :) :)
@Sheik
Σωστός! Μπέρδεψα τις μηχανές :D
ολο και πλησιαζει την πορεια του Dreamcast....η καλη μας η EA ειχε ξεκινησει και τοτε το ιδιο παιχνιδι που παιζει και τωρα....η Nintendo πρεπει να βγαλει 5-6 καλα παιχνιδακια first party μεσα στο ετος γιατι ειναι πολυ δυσκολα τα πραγματα....καλως η κακως η EA αυτη τη στιγμη κανει κουμαντο.....
Τι dreamcast κ πρασινα αλογα? Το wii ας πουμε ειχε την πληρη στηριξη της ea και πετυχε ε? Η νιντεντο λειτουργει αλλιως. Και πολλοι απο εμας χανουμε με τους τροπους της, δεν περιμενα το 2013 για να το μαθω αυτο. Απλως υπηρχε η ελπιδα για πρωτη φορα στα χρονικα να δουμε και full 3rd party στηριξη, οπως υποσχοταν ο Iwata, ελπιδα που προφανως χανεται...
Πολυ μαυρα τα μαντατα για το wii u,μονο η nintendo εαν το σωσει πια,χωρις 3rd party support και χωρις τις πωλησεις του wii η κατασταση ειναι πολυ ασχημη και η nintendo στον κοσμο της αναβαλει κυκλοφοριες.Το wii μπορει να μην ειχε ουτε αυτο 3rd party αλλα ειχε μεγαλο Install base και εβγαζαν παιχνιδια.
Ενταξει οσοι πηραν και θα παρουν wii u θα το κανουν για τα first party αλλα το wii u δεν εχει την τιμη του wii.
@spinemm
8/10
Κατά τα άλλα, είναι απλός ένα μεγάλος φαύλος κύκλος..
Λέει ο Altair πως εμείς οι μέσοι φίλοι της Ν, δεν αγοράζουμε κυκλοφορίες τρίτων εταιρειών..
Να τις αγοράσω γιατί?
Που με κοροιδεύουν στα μούτρα μου?Που μου χρεώνουν το ME 3 στα 60 ευρώ και ταυτόγχρονα κυκλοφορούν την τριλογία?Που απλώς μπήκαν στον κόπο, με εξαίρεση την Ubisoft και την WB να μου προσφέρουν πορτς μισού χρόνου και βάλε, χωρίς καν να προσφέρουν κάποια αξιοσημείωτη βελτίωση, όπως στο Batman ή στο Darksiders?
Για ποιο λόγο να τα αγοράσω?Αντίθετα, έδωσα τα λεφτά μου για το ZombiU, για το MoHun και για αρκετά eshop games, εκεί που η Ν, πείτε ετεροχρονισμένα πείτε με μικρά βήματα, κάνει καταπληκτική δουλειά. Αλλά βέβαια, αυτό το θέμα δεν πουλάει, οποτε αβαβαβα εκεί...
Χωρίς να δημιουργήσεις μια βάση αγοραστών, δεν μπορείς να χτίσεις μεγάλες πωλήσεις και ειδικά σε μιά κονσόλα με τόσο χαμηλή ακόμη βάση χρηστών. Αλλά στο πρώτο ανάχωμα, λακίσαν όλοι. Αντίθετα, στο ανάλογο και ακόμη χειρότερο λανσάρισμα των 600 ευρώ μιας κονσόλας, παρέμειναν και το στήριξαν εμφατικά..
Για αυτό, το λέω πάλι..Όλοι τους και μόνοι μας..
Και σιγά που είναι κυριάρχος η ea. Μαστίζεται από χαμηλές πωλήσεις, θα μετατρέχει καλή ώρα όπως τα ME, DS σε ατέρμονες σιγουράντζες του στυλ shooting και άγιος ο Θεός και αναγκάζεται να απολύσει το 10% των εργαζομένων της..
Αν δεν το έχετε καταλάβει, βρισκόμαστε μπροστά στο κραχ...ίσως να το βιώνουμε κιόλας..
To wii μπορει να μην ειχε την ιδια υποστηριξη απο την ΕΑ και αλλες εταιρειες αλλα πετυχε σαν κονσολα γιατι απλα προσφερε τοτε την τεχνολογια (το περιφημο wii remote χειριστηριο + το απαραιτητο μπουκετο απο παιχνιδια που το συνοδευε) που οι ΑΛΛΟΙ δυο δεν μας προσφεραν την συγκεκριμενη περιοδο, για αυτο επιασε το wii.
Ομως to wii U χωρις να εχει να προσφερει κατι το επαναστατικο (δε νομιζω οτι το Wii U GamePad ειναι επανασταση αντιστοιχη του wii remote γιατι θα βαλω τα γελια) προσπαθει, χανοντας την μια εταιρεια μετα την αλλη, να βρει την θεση του στον πολεμο των next gen και ενδιαμεσων κονσολων, ΔΥΣΤΥΧΩΣ Ή ΕΥΤΥΧΩς (διαλεγει ο καθενας μας την αποψη του) η θεση του δεν ειναι μεσα στις Next gen κονσολες και ΔΥΣΤΥΧΩΣ Ή ΕΥΤΥΧΩς (διαλεγει ο καθενας μας παλι την αποψη του) αρχισε απο νωρις να φαινεται η προδιαγεγραμμενη μοιρα του....
Ποιος το λέει ότι δεν είναι μέσα στις next gen κονσόλες??Εσύ??
Γιατί, αν και η σημειολογία αυτή δεν έχει καμία σημασία, η Activision εκεί το κατατάσσει...
Try Harder..
http://wiiuturn.com/2013/05/activision-clarifies-call-of-duty-ghosts-announcement-but-still-no-confirmation-of-wii-u/
φερνω φερνω spinemm εβιβα!! Ελα γεια μας. Εις υγειαν της επομενης γενειας.
EBIBA!!!! Γεια μας, ΓΕΙΑ ΜΑΣ ΒigDaddy!!!!!!!!
Στην Αγγλία έριξαν την τιμή του U τώρα έρχεται αυτή η ανακοίνωση, τα αποθέματα στα ελληνικά (και όχι μόνο) καταστήματα δεν κουνάνε βήμα(το ξέρω από πρώτο χέρι)...Φοβάμαι ότι η Nintendo θα φάει γλαρόσουπα....
βαζω το οπισθοχαρτο μουχαχαχαχα
Έλα παιδιά, κόψτε το τρολλάρισμα! Εντάξει, όλοι ξέρουμε τι παίχτηκε μεταξύ ΕΑ και Nintendo! Και θα σας πω και άλλον έναν τίτλο που δεν θα βγει στο WiiU ενώ ήταν προγραμματισμένος...
Mirror's Edge 2...Απλά ξεχάστε το από τώρα που είναι νωρίς!
Στα υπόλοιπα, θα συμφωνήσω με τον Shrink, με την εξαίρεση μόνο στο θέμα της ΕΑ. Είτε το θέλουμε είτε όχι, η ΕΑ είναι ο μεγαλύτερος και σημαντικότερος 3rd party developer/publisher και οι κακές σχέσεις μαζί της είναι πρόβλημα.
Δυστυχώς, η ΕΑ φέρεται σαν 7χρονο παιδάκι που δεν του έδωσαν γλυκό που ΝΟΜΙΖΕ ότι του έταξαν!
Πάλι καλά που υπάρχουν η Ubisoft και η Capcom.