Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity
Το κριτήριο σας πρέπει να ειναι τουλάχιστον 3 χαρακτήρες
Η λατρεία του κοινού για τα Angry Birds φαίνεται πως δεν έχει τελειωμό, αφού στην αγορά της Φινλανδίας (έδρα της rovio), οι καταναλωτές έχουν αρχίσει να δείχνουν την προτίμησή τους για το ομώνυμο αναψυκτικό. Η αγάπη για το προϊόν έφτασε δε στο σημείο να προτιμάται πλέον έναντι των αντίστοιχων της Pepsi και της Coca Cola. Όσοι το δοκίμασαν πάντως αναφέρουν πως θυμίζει σε γεύση το Lilt της Coca Cola Company.
Θα το δούμε στα μέρη μας; Δύσκολο. Αν πάμε Φινλανδία πάντως θα φέρουμε μερικά τεμάχια…
Έλεος...
votaka zanax san να λεμε.
η πλύση εγκεφάλου που μας κάνουν οι εταιρείες δεν έχει όρια!!