
Όσοι δεν το είχαν παίξει τότε αλλά και όλοι εμείς οι υπόλοιποι που το είχαμε αγαπήσει, έχουμε πλέον την ευκαιρία να το απολαύσουμε πλέον στην αγαπημένη μας iOS συσκευή, αφού ο τίτλος επανεκδόθηκε για να γιορτάσει τα 20 χρόνια από τη κυκλοφορία του. Είναι διαθέσιμος στο App Store (προς το παρόν όχι το Ελληνικό) έναντι $4,99, με το δημιουργό του να το έχει σχεδιάσει ξανά ώστε να είναι αντίστοιχο της εποχής. Έτσι, έχει νέα HD γραφικά και ανανεωμένο χειρισμό που δε βασίζεται σε κάποιο on-screen joypad αλλά στις εντολές που δίνει ο παίκτης με τις κινήσεις των δαχτύλων του.

Για όσους δε ξέρουν τι εστί Another World, πρόκειται για ένα action platform παιχνίδι με πρωταγωνιστή ένα επιστήμονα, ο οποίος έπειτα από ένα τυπικό καθημερινό πείραμα, μεταφέρεται κατά λάθος σε έναν άλλο, αφιλόξενο και επικίνδυνο κόσμο. Εμείς καλούμαστε να τον οδηγήσουμε ξανά πίσω στη Γή, αποφεύγοντας τα θανατηφόρα εμπόδια που βρίσκουμε μπροστά μας. Το Another World ουσιαστικά χωρίζεται σε στατικές οθόνες που διαδέχονται η μια την άλλη, με τον ήρωα να κινείται μεταξύ τους προς τα δεξιά ή τα αριστερά. Κάθε νέα οθόνη συνήθως διαθέτει ένα νέο κίνδυνο και εμείς καλούμαστε να πάρουμε αποφάσεις σε κλάσματα του δευτερολέπτου, προκειμένου να μη πεθάνει ο ήρωας. Μια γεύση από το παιχνίδι μπορείτε να πάρετε στο σχετικό video από τα 10 πρώτα λεπτά του τίτλου όπως το παίξαμε στο iPad μας.

Δεν υπάρχουν ζωές, δεν υπάρχει ενέργεια και έτσι μια λάθος κίνηση σημαίνει game over. Για να φανταστείτε πόσο σαδιστικά δύσκολο είναι το παιχνίδι, από τη πρώτη σκηνή και μόνο, αν δε κινηθούμε γρήγορα, πεθαίνουμε! Αρχικά ο Lester (ο επιστήμονας που λέγαμε) δεν έχει κανένα όπλο, αλλά αρκετά γρήγορα βρίσκει ένα εξωγήινο πιστόλι με τρεις δυνατότητες: να πυροβολά γρήγορα, να εξαπολύει μία ισχυρή σφαίρα και να δημιουργεί μια ηλεκτρομαγνητική ασπίδας, η οποία προσφέρει προστασία για συγκεκριμένο χρονικό διάστημα. Πέρα από το όπλο, θα χρησιμοποιήσουμε το μυαλό και τα αντανακλαστικά μας για να αποφύγουμε εμπόδια και να τρέξουμε γρήγορα στη προηγούμενη οθόνη που δεν υπάρχει κίνδυνος.

Ο χειρισμός του παιχνιδιού με τα δάχτυλα είναι αρκετά επίπονος και θα χρειαστεί καλός συγχρονισμός για να μη δείτε άμεσα την οθόνη του τέλους. Ευτυχώς, το παιχνίδι προσφέρει επιλογή για χρήση virtual stick, όπου εκεί τα πράγματα είναι ευκολότερα. Μια ακόμα αλλαγή σε σχέση με την πρωτότυπη έκδοση αφορά στα επίπεδα δυσκολίας, όπου υπάρχει ένα ευκολότερο (ευτυχώς) και ένα δυσκολότερο (για τους… άρρωστους) σε σχέση με το αρχικό. Όπως γράψαμε και παραπάνω, τα γραφικά του παιχνιδιού είναι ανανεωμένα, όμως για τους λάτρεις του ρετρό υπάρχουν και τα πρωτότυπα, τα οποία κάνουν την εμφάνισή τους σε πραγματικό χρόνο, κυλώντας δυο δάχτυλά μας πάνω στην οθόνη, αλλάζοντας την αίσθηση και θυμίζοντας στους παλιούς πως ήταν να παίζεις video games 20 χρόνια πριν.
Συνολικά, το remake του Another World για τις iOS συσκευές είναι μια απολαυστική εμπειρία που αξίζει να δοκιμαστεί από όσους δεν έχουν παίξει ποτέ την παραγωγή. Απλά χρειάζεται επιμονή και υπομονή...
Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077



Μου θυμίζει απίστευτα το Flashback (SNES εποχές....)
Αυτό το παιχνίδι δε θα γεράσει ποτέ...
Το τρομερό είναι πως παρά τα μηδαμινά τεχνικά μέσα της εποχής το Another World έχει και φανταστική ατμόσφαιρα και φανταστικό animation. Με το Flashback και το Prince of Persia είναι ξαδερφάκια!
Τι λες τώρα;;; Και μόνο με τις φωτογραφίες του άρθρου για μία στιγμή μπερδεύτηκα και νόμιζα ότι διαβάζω το User ή το Pixel...
Τρελές αναμνήσεις από Amiga...!
Θεωρώ αυτό και το Flashback από τα καλύτερα παιχνίδια ever. Η ατμόσφαιρα είναι ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΗ.
Δημήτρη θα παίζεται ευχάριστα σε Iphone;;;; Τον τίτλο με τον που τον είδα στο app store είπα ΑΓΟΡΑ, αλλά δεν ξέρω αν θα είναι καλό σε μικρή οθόνη...
κατι απο παλια...
μάλλον καλύτεαρ παίζεται στο iphone, γιατί ειναι βαρύ το ipad να το κρατάς :)
Ελπίζω να γίνει κάποιο price για να μην κλαίω τα λεφτά μου τότε.. Είναι πολύ ενδιαφέρον τίτλος πάντως. Thanks :)
Φοβερό παιχνίδι, το είχα λιώσει στο Mega Drive, μαζί με το Flashback. Θα το αντέξουν όμως οι νέοι gamers;
Ωραίο review Δημήτρη! All time classic game! Πολύ δύσκολο κι απαιτητικό όμως για νέους gamers.