
Τώρα τι έκανε ο… τιμωρημένος, ουδείς γνωρίζει. Αξίζει πάντως να σημειωθεί πως η διάρκεια της ποινής είναι διαστημική!
Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077

Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ
ΔΙΑΝΟΜΗ
PEGI
Η ιστοσελίδα MP1st δημοσίευσε μία εικόνα που της έστειλε μέλος της και παρουσιάζει ένα ban 5000 ημερών από το Call of Duty: Modern Warfare 3.
Mπορεί να... βούλιαξε οικονομικά τη χώρα του... ;)
Περαστικα του λοιπον....
ναι μόνο που κάνοντας ban 1 στους 100 που χρησιμοποίησαν cheat δεν λυνεται το πρόβλημα!
Αυτό ήταν το κύριο πρόβλημα του mw2 και θα είναι και του mw3 επειδή δεν έχει deticated servers.
αν και μεταξύ μας τα ρώσικα cdkey 20 eurw κάνουν....
Και αύριο η IW θα είναι στα δικαστήρια, γιατί ο τυπάς θα έχει αυτοκτονήσει...
Δια παντός έπρεπε να τον κάνουν...
"ναι μόνο που κάνοντας ban 1 στους 100 που χρησιμοποίησαν cheat δεν λυνεται το πρόβλημα!
Αυτό ήταν το κύριο πρόβλημα του mw2 και θα είναι και του mw3 επειδή δεν έχει deticated servers."
Αυτος ειναι ο λογος που εχω παψει εδω και παρα πολυ καιρο να ασχολουμε με online παιχνιδια πλην των MMO. Χωρις dedicated servers μιλαμε για την ΑΠΟΛΥΤΗ κοροιδια σε ολο της το μεγαλειο. Τωρα οποιος δεν εχει προβλημα,παιζει,οποιος εχει (οπως εγω) απλα δεν ασχολειται.
Χάρη του κάνανε αλλά θα hackαρε το σύμπαν οπότε όπου και να πάει ξύλο θα τρώει.Δν πειράζει σε μια άλλη ζωή ίσως κάτι κάνει με την αξία του!
δεν είναι τίποτε μπροστά στην αιωνιότητα...
και τα αντίστοιχα λαμογια τα εχουν και αλλονιζουν στο pc
http://steamcommunity.com/id/revolutionswe2009/screenshot/488876369953928485/?