
Όπως φαίνεται οι φανατικοί του Battlefield 4 έχουν πολλές εναλλακτικές για να ξοδέψουν τα χρήματά τους.
Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077

Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ
ΔΙΑΝΟΜΗ
PEGI
Για το Battlefield 4 θα κυκλοφορήσει μια μεγάλη γκάμα από περιφερειακά και παρελκόμενα όπως τσάντες, ένα gaming mouse και keyboard, θήκες για τηλέφωνα και πολλά άλλα
" Όπως φαίνεται οι φανατικοί του Battlefield 4 έχουν πολλές εναλλακτικές για να ξοδέψουν τα χρήματά τους."
Τα είπες όλα σε μια φράση. :D
Για να "σπαταλησουν" τα χρηματα τους εννοεις. Ποτε δε καταλαβα γιατι καποιος πρεπει να παρει περιφερειακο ενος συγκεκριμενου παιχνιδιου.
καλα οι φανατικοι του bf θα τα σκασουν συγουρα
Ωραια
εκτος απο το πολυ ωραιο design,θα ειναι και προιοντα πολυ καλης ποιοτητας.