Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Block στα μεταχειρισμένα από την Sony

Η Sony Computer Entertainment κατέθεσε τεχνολογία σχεδιασμένη να καταστέλλει τη λειτουργία των pre-owned παιχνιδιών. Η συγκεκριμένη πατέντα φαίνεται να αποτελεί NFC-τύπου τεχνολογία που τοποθετεί ένα είδους “tag” σε κάθε μια από τις κόπιες των παιχνιδιών με πληροφορίες για το που -σχετικά με τη κονσόλα και το user ID- και το πότε αναπαράχθηκαν για πρώτη φορά. Το σύστημα ελέγχει το “tag” πριν την αναπαραγωγή του δίσκου του παιχνιδιού και είναι ικανό να το μπλοκάρει σε περίπτωση που δεν είναι αυτό που δημιούργησε το “tag”.



Κάτι τέτοιο συνάδει με προηγουμένως γνωστοποιημένες φήμες περί αυτού του "μπλοκαρίσματος" από το PlayStation 4. Την ίδια στιγμή, ο CEO της Sony Computer Entertainment America Jack Tretton, έχει δηλώσει πως είναι ενάντια σε μια εφαρμογή που θα επιτρέψει τα παραπάνω. Παρόλα αυτά, σημειώθηκε πως κάτι τέτοιο είναι προσωπική άποψη του ίδιου και πως την τελευταία λέξη επί του θέματος διατηρεί η Sony Japan.

Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077

 
Πρόσθεσε το Enternity.gr στις προτεινόμενες πηγές σου στη Google
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
46 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • Scott_Pilgrim
    • Κανόνισε καλή μου SONY και οι άλλοι τρεις θα γελάνε μαζί σου. Μαζί με τους πρώην καταναλωτές σου. ;) Βέβαια αν θυμάμαι καλά και η MS ήθελες να το κάνει.

    • kapsimo810
    • ασε ρε να νοικιασουμε κανα παιχνιδι να τα βλεπουμε κιολας αν ειναι μαπα η οχι...τι ειναι αυτα και μετα λενε για την πειρατια..ακου θα μπλοκαρι το δισκο...αρε φουρκα που θελετε μερικη...

    • T_K_L_L_LUIGI
    • Ελπίζω να μην γίνει πραγματικοτητα αν γίνει ελπίζω να κλεισει η εκαστοτε εταιρια που θα ευθύνεται για αυτή την αηδία.

    • xaralampos_1984
    • Αν και δεν δίνω βάση στις φήμες,νομίζω πως αυτό θα είναι ένα ξεκίνημα πολύ κακό για την Sony,θα ξεκινήσει λοιπόν με το αριστερό την επομένη γενιά.Ας περιμένουμε.

    • LIONHEART
    • αν το κάνουν απλα οι ανθρωποι ειναι Ζώα !! κριμα και συγχαρητηρια δεν πρόκειτε ποτέ να σας ξανατιμησω 180 τιτλους ps2 120 ps1 90 ps3 ......

    • spiros_rom
    • Τα μεταχειρισμένα πάγος13 λεφτά φέρνουν μόνο σε αυτούς πού τα νοικιάζουν και φυσικά σε πωλήσεις στις κονσόλες της κάθε εταιρείες, αλλά όχι κέρδος στις εταιρείες παιχνιδιών, και εκεί είναι το πρόβλημα, και πιστεύω ότι δυστυχώς η SONY αλλά ούτε άλλη εταιρεία θα έχει την τελευταία λέξη, γιατί άμα πει όχι τέλος η στηρίξει και συνεργασία, και αν δεν πιστεύετε αυτό πού λέω, ακούστηκε ότι ένας βρήκε το τρόπο αντιγραφής στο 3DS και μόλις το άκουσαν η εταιρείες παιχνιδιών είπαν ότι άμα γίνει κάτι τέτοιο ια σταματήσουν την στηρίξει της κονσόλας.

    • torico
    • νομιζω οτι οι καταλαλωτες εχουμε αποδειξει κ με το παραπανω ποσο προβατα ειμαστε εχουμε καταπιει,online passes,πληρωμη για να παιζουμε online,dlc κλειδωμενα στο δισκακι,broken παιχνιδια κτλ
      δεν θα μου κανει καμια εντυπωση πλεον να δεχτουμε οτι καραγκιζιλικια ετοιμαζουν sony/ms για την επομενη γενια
      εξαλλου ολα αμασητα τα κατεβαζουμε,το να γκρινιαζουμε στα φορουμ η σε ενα site δεν εχει νοημα,το θεμα ειναι η επιλογη να γινετε με το πορτοφολι μας

    • billgoldrobert
    • Πείτε ότι το κάνουν.
      Παίρνω εγώ μια κονσόλα ps4 μόλις βγει και παίρνω καμιά 10 παιχνίδια ξαφνικά μου χαλάει η κονσόλα και παίρνω άλλη κονσόλα,δηλαδή μετά να μου αχρηστευτούν τα παιχνίδια ;;;;
      δεν είναι μόνο τα μεταχειρισμένα είναι και πολλά άλλα ουσιώδες πράγματα.

      Από ότι είχα διαβάσει πολλές εταιρίες το είχαν προτείνει αυτό στην MS και SONY γιατί από τα μεταχειρισμένα χάνουν πολλά.

    • Erufailon
    • Τρελές πωλήσεις θα κάνει το PS4, δεν θα προλαβαίνει να πουλάει η Sony.
      Και μετά σας φταίει η πειρατεία, που εκτός του ότι οι αγοραστές έχουν γίνει beta testers (patch τις πρώτες μέρες κυκλοφορίας) και πληρώνουν για μισά παιχνίδια (day1 dlc) τώρα έχουμε και τα μεταχειρισμένα. Θα γελάσει και το παρδαλό κατσίκι.
      Τρίβουν τα χέρια τους στην Valve με αυτές τις ειδήσεις, μόλις κυκλοφορήσει το SteamBox θα αρχίσει και ο θάνατος του Playstation. Τουλάχιστον στο PS4 θα βάλουν κανένα browser της προκοπής ή ούτε youtube δεν θα μπαίνει πάλι;

    • LIONHEART
    • λογικα θα το κανουν μεσω του gametag σου και θα σου αφηνουν να τα παιζεις αλλα αν δεν θες μπαινεις ιντερεντ λογικα το εχασες το game.... αλλη ΑΔΙΚΙΑ....

    • BoBKiD
    • Η όλη ιστορία μου θυμίζει το κλείδωμα ασφαλείας της Ubisoft, η οποία τελικά έφαγε τα μούτρα της και σταμάτησε να το χρησιμοποιεί.

      Βέβαια, τα tags που αναφέρονται θα ειναι κατά 99% RFID ή παρεμφερές σύστημα, που σημαίνει ότι κάποια στιγμή κάποιος θα "σπάσει" τον κώδικά τους, και τότε όλοι θα έχουμε με ένα RFID reader/writer στο σπίτι :)

    • korko
    • μέγα λάθος άμα γίνει...δεν θα μπορούμε ούτε να νοικιάσουμε παιχνίδια ούτε να τα βάλουμε σε κονσόλες άλλων και περιμένουν να το αγοράσουμε???σίγουρα...

    • Whitey
    • Και αν πάθει κάτι η κονσόλα που έχεις τι γίνεται? Σου δίνουν πάλι όλη την συλλογή? Χλωμό να εφαρμοστεί κάτι τέτοιο εκτός αν θέλουν να σκοτώσουν το σύστημά τους.

    • ASIMODRAKOS
    • @shepard πεθαμενη κονσολα με τετοιεσ αποκλειστικοτητες τσαμπε παιχνια με plus και τσαμπε ιντερνετ δε τη λες αλλα θα πεθανει αν πραγματοποιησει αυτα που λεει

    • Whitey
    • Συμφωνώ με τον ASIMODRAKOS. Έλεγα να πάρω το Guardians of Middle-Earth και για λίγο σκέφτηκα σε ποια κονσόλα. Στο Xbox εκτός τους παιχνιδιού ήθελε και συνδρομή. Στο PS3 το πήρα μέσω Plus και τέλος. Σε αυτή την γενιά κέρδισε το LIVE και όχι το 360.

    • Shepard
    • @ASIMODRAKOS Βασικά μιλάω ξεκάθαρα για την είδηση! Επίσης το PS4 δεν έχει τπτ από όλα όσα ανέφερες πολύ απλά διότι ΔΕΝ υπάρχει στην αγορά ακόμα! ;)

    • darksouls
    • δε θα παιζει μεταχειρισμένα κ λογικα λόγω διαφορετικου επεξεργαστή δε θα παίζει κ τα παιχνίδια του ps3.
      αν οι φήμες επαληθευτούν, ζητωκραυγάστε!!
      ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΝΕΑ ΓΕΝΙΑ ΠΟΥ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ!!!κ οσοι γκρινιάζουν τώρα,μια χαρά θα το μασήσουν κ αυτό,γιατι τα ματια θα θαμπωθούν τοσο απο τα γραφικά που δε θα αντιλαμβάνονται την σαπίλα που μας ταιζουν οι μεγαλοεταιρείες!!

      συγνώμη για την "εκρηξη" αλλα τετοιου ειδους ειδησεις μονο ως θρασσος μπορώ να τις εκλάβω απέναντι στο κοινό που στηριξε,στηρίζει κ δυστυχως θα στηριζει ακομα.....

    • rikimaru
    • Μια χαρά πωλήσεις θα έχει ακόμα και να το εφαρμόσει. Εδώ πριν 1,5 χρόνο προσωπικά δεδομένα πόσων χιλιάδων χρηστών κάναν φτερά και δεν έγινε τίποτα επειδή είχε χαρίσει 2 τίτλους και κάποιους μήνες στο plus.

    • johnaras002
    • Λοιπόν παιδιά όσοι έχουν PS1, PS2, PS3 να με ακολουθήσουν σε ένα ταξίδι στην μαγευτική Ιαπωνία για να κάνουμε ντου (συγνώμη για την φτωχή μου έκφραση) στα γραφεία της Sony Japan. Τι λέτε; Και μετά πάμε ομαδική επίσκεψη στα σπίτια των Hideki Kamiya και Hideo Kojima για να τους ευχαριστήσουμε για τα έπη που έχουν δημιουργήσει και θα δημιουργούν. Ποιός είναι μαζί μου;

    • vegeta13
    • Αμα ισχυσει αυτο κανονισε αγαπητη sony να ερθω μια επισκεψη στα γραφια σου μαζι με με τον undertaker και τον paul bearer, για μια super νεκρωσιμη ακολουθια!

    • SialosCyp
    • Ειναι καλη κινηση αυτη αλλα να την χρησιιμοποιησουν μονο στα πειρατικα παιχνιδια και οχι στα μεταχειρισμενα, γιατι δεν εχουν ολοι λεφτα για να περνουν τα πολλα καλα παιχνιδια που κυκλοφορουν συνεχως.

    • vonzuchter
    • ΡΙΞΤΕ ΤΟΥΣ ΜΑΥΡΟ ΝΑ ΣΑΠΙΣΕΙ ΣΤΑ ΡΑΦΙΑ ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΠΡΟΙΟΝ ΟΠΟΙΑΣΔΗΠΟΤΕ ΕΤΑΙΡΙΑΣ ΠΟΥ ΤΟΛΜΗΣΕΙ ΝΑ ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΕΙ ΤΑ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ. Ερχεται πολεμος στην επομενη γενια εμεις εναντιον των γραβατακηδων μανατζαρεων που εχουν γλυκαθει απο τα ανελπιστα μεγαλα κερδη μιας βιομχανιας που επι δεκαετιες σνομπαραν. Τωρα που ειδαν οτι εχει μαρουλι εχουν αφηνιασει. Στο χερι σας ειναι. Να σαπισει στο ραφι το οποιοδηποτε προιον ετσι και το τολμησουν. Να πω οτι αν γινει αυτο θα πανε οι τιμες των παιχνιδιων 25 ευρω τοτε οκ ας πουμε οτι θα το υποφερουμε τουλαχιστον πιλοτικα να δουμε πως θα παει. Αλλα αυτοι δε λειτουργουν ετσι. Αν γινει αυτο και τους βγουν τα νουμερα τοτε τα παιχνιδια οχι μονο δε θα φτηνινουν αλλα θα γινουν πιο ακριβα. και πιο ακριβα και πιο ακριβα. και πιο ακριβα. και εσεις θα αγοραζετε ολο και πιο λιγα και πιο λιγα καθε χρονο.

    • Yihaaa
    • Σαν να σου λένε απλά μην αγοράσετε την κονσόλα... Άιντε πολύ αέρα έχουν πάρει και αυτοί και οι άλλοι οι καραγκιόζηδες με τα DLC και ένα σωρό ηλιθιότητες για να αρπάξουν ότι περισσότερο μπορούν... Ίσως νομίζουν πως έτσι θα γλιτώσουν την όποια χασούρα από τις όποιες πειρατείες κλπ... Ας το κάνουν και αυτό.... Μια χαρά είναι και το PC, μια χαρά είναι και το XBOX...

    • DrManolo
    • Αδικαιολόγητη απόφαση από τη SONY. Δηλαδή πόση χασούρα μπορεί να έχει από τα μεταχειρισμένα games; Θα χάσει
      πολύ αν το εφαρμόσει τελικά.

    • brutal3012
    • Αν εφαρμοστεί, μετά θα πέσει τσιπάρισμα του κερατά και οι πωλήσεις των τίτλων θα μειωθούν κατακόρυφα ή απλά ο κόσμος θα στραφεί στα PC ως παιχνιδομηχανές. Και μετά θα απορούν γιατί δε θα σταυρώνουν πωλήσεις. Καληνύχτα κύριοι!

    • spinemm
    • Προσωπικα δεν με απασχολει μεχρις ενα σημειο η ειδηση, ολα μου τα παιχνιδια σε ολες μου τις κονσολες ειναι αυθεντικα και ΟΧΙ μεταχειρισμενα, ομως αρχιζει να με απασχολει απο την στιγμη που συμβει το αναπαντεχο και η κονσολα τα "παιξει", εκει τι γινεται? οι beta tεsters οπως μας εχουν καταντησει τι θα κανουμε? βεβαια οι χαρτογιακαδες ηδη εχουν σκεφτει τη λυση...ΣΤΑ ΠΑΛΙΑ ΤΟΥΣ ΤΑ ΠΑΠΟΥΤΣΙΑ, ΜΟΝΟ ΤΑ ΚΕΡΔΗ ΤΟΥΣ ΑΠΑΣΧΟΛΟΥΝ ΚΑΙ ΤΑ ΠΡΟΒΑΤΑ (εμεις δηλαδη) ΝΑ ΠΑΝΕ ΝΑ ΠΝΙΓΟΥΝ, ΟΥΤΩΣ Ή ΑΛΛΩΣ ΘΑ ΑΓΟΡΑΣΟΥΜΕ, αλλωστε οι χαρτογιακαδες της $ΟΝΥ εχουν δειξει οτι δεν "μασανε".......αφου ξερουν οτι με την¨"μαγικη" λεξη PLAYSTATION θα πουλησουν ετσι και αλλιως.....αλλωστε σχεδον το ιδιο δεν εγινε και με τους τιτλους που ειχαμε στο Psp οσοι αγορασαμε το vita? στην αρχη ειχε "σκασει" μια ειδηση οτι θα γραφουμε τον κωδικο που υπαρχει στο κουτι σε "ειδικο" site Και θα μπορουμε να το κατεβαζουμε δωρεαν.....μετα "εσκασε" οτι αυτο θα ισχυει μονο στην Ιαπωνια, και τελικα τι εγινε? οσοι θελαμε να ξαναπαιξουμε τα παιχνιδια μας στο Psp απλα πηραμε τα.............των χαρτογιακαδων........στα χερια μας και μερικοι ξανα αγορασαν τα παιχνιδια που ηθελαν απο το store για να συνεχισουν να τα απολαμβανουν στο vita τους.

      Α ρε SOΝΥ, σε βλεπω απο αγαπημενη αρκετων απο εμας να καταληξεις οπως η αλλη αγαπημενη

      η SEGA...................

      εκδοτης παιχνιδιων ΚΑΙ ΕΣΥ και μεχρι εκει.......ΚΑΙ ΠΙΣΤΕΨΕ ΜΕ $ΟΝΥ, ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ θα το χαρω, εν αντιθεση με τη SEGA που ακομα και σημερα, οταν ξεθαβω το dreamcast Μου για να "απολαυσω" μερικα απο τα αγαπημενα μου παιχνιδια σε μια ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ αγαπημενη κονσολα, αυτο με αναγκαζει να σκεφτομαι τι ηταν και που κατεληξε η μια απο τις δυο αγαπημενες μου εταιρειες (η αλλη εισαι εσυ $ΟΝΥ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)

    • ner0
    • Δε νομίζω να θέλει η Σόνυ και η κάθε Σόνυ (γιατί ακούγεται και για άλλες εταιρίες καλοι μου σαμαρείτες) να θέλει να φάει τα μούτρα της έτσι απλά. Κάτι τέτοιο θα της αφαιρέσει ένα καταναλωτικό κοινό της τάξης άνω του 50 %, και ενώ το computer entertainment dept κρατιόταν κάπως καλύτερα σε σχέση με τα υπόλοιπα ναυάγια του κολοσσού, τώρα θα το κλείσουνε τελείως το μαγαζάκι.

      Επίσης, προσωπικά έχω το προαίσθημα ότι η Σόνυ πάλι θα βγάλει ακριβή κονσόλα, και παρ' ότι αγαπάω της παιχνιδάρες της χρόνια τώρα, δεν θα κάνω το ίδιο λάθος με το ps3. Εκτός κι αν υπάρχει άμεσο MGS στον ορίζοντα για το οποίο δίνουμε και τα βρακιά μας...

    • si.ma.
    • Μην ταράζεστε παιδιά,φήμες είναι...Η Sony πάντοτε σέβεται τους καταναλωτές και ειδικά την ελληνική αγορά gaming...Εξάλλου,πιστεύω πως θα εφαρμοστεί στα πειρατικά παιχνίδια,αν εφαρμοστεί,τελικά..

    • nkav64
    • Πιστεύω αν και οταν βγει το PS4, στην αρχή θα έχει backwards compatibility και πολλά άλλα, τα οποία σιγά σιγά θα αρχίσουν να αφαιρούνται για να φτάσει η κονσόλα σε μια λογική τιμή. Όσο για το οτι δεν θα παίζει παιχνίδια του PS3 λόγο διαφορετικού επεξεργαστή, οπως ανέφερε ένας φίλος νωρίτερα, αυτό νομίζω ότι είναι αποκλειστικά θέμα software. Με τον κατάλληλο emulator θα μπορείς να παίζεις τα πάντα, όχι μόνο παιχνίδια του PS3, αλλά και του PS2, PS1, PSP, PS Vita κλπ.

      Ο καιρός θα δείξει και πιστεύω όσα ακούγονται ως τώρα για το PS4 είναι απλά φήμες σε μια προσπάθεια της Sony να "δοκιμάσει" τις αντιδράσεις των καταναλωτών.

    • vonzuchter
    • καμια εταιρεια απο μονης δε θα τολμησει κατι τετοιο. Θα παει ακλαφτη η κονσολα της οπως και αν την λενε . αν γινει ποτε αυτο θα γινει κατοπιν συννενοησης των γραβατακηδων ολων των πλευρων και θα το κανουν ολοι μαζι ωστε ο καταναλωτης να μην εχει τροπο να αμυνθει.

*