Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Αφόρητοι: Το 2016 θα είναι το 2016

Αυτή η εβδομάδα εξακολουθεί να είναι αφιερωμένη κυρίως σε εκκρεμότητες από το τέλος του 2015, αλλά θα μας δικαιολογήσετε πολύ εύκολα. Αλήθεια.

Κάποια στιγμή στο μέλλον, θα πεθάνουμε όλοι.

January's PlayStation Plus Freebies Will Be Revealed Next Week
Ξεκινάμε με κάτι κλασικό. Μήνας μπαίνει, μήνας βγαίνει, μια εβδομάδα πριν την αποκάλυψη των νέων τίτλων που προσφέρει η υπηρεσία PS Plus, όλο και κάποιος γράφει ότι θα μάθουμε μια εβδομάδα μετά, ΟΠΩΣ ΠΑΝΤΑ, τι μας περιμένει. Πιστεύουμε ότι αυτά τα posts μπορούν κάλλιστα να προγραμματίζονται για όλο το χρόνο και το αποτέλεσμα να είναι το ίδιο. Αποφεύγεται και η κούραση. Η δική τους, όχι η δική μας.

PS4/PS3/PS Vita Exclusive Toukiden 2 Will Get New Information “in the Near Future”
More Details On Toukiden 2 Will Be Revealed Soon
Κάτι θα σας πούμε σύντομα.

New Info on Senran Kagura Series Coming in 2016, Producer Promises
Κι εμείς!

Idea Factory Will Announce a New Game in Early 2016; Promises a “Surprise” in Character Design
Κι εμείς!

3DS Exclusive Ace Attorney 6’s Development Going Smoothly; Steady Flow of Information Coming in 2016
Κι εμείς!

Kadokawa Games Might Announce a New Game in 2016, Directed by President Yoshimi Yasuda
Κι εμείς! Αλλά μπορεί και όχι! Σασπένς!

Ένα παιδί μετράει τ’ άστρα

Sony’s Bloodborne Producer Would Like to Release Another Ambitious Game in 2016
Developer που θέλει να δουλέψει σε κάτι φιλόδοξο; Που τους βρίσκουμε τέτοιους τρελούς;

Final Fantasy XV Director Promises to Do Everything He Can to Create an Experience We’ll Treasure
Ε τότε εντάξει. Αφού το υπόσχεται. Να μην το μάθετε;

“Ενώ εσύ κοιμόσουν”

Splatoon Producer Nogami Confirms Content Updates Ending January 2016
Αγαπητέ συντάκτη. Το είχαν ανακοινώσει σε προηγούμενο Nintendo Direct. Συντονίσου.

Small File Size for Virtual Console Release of Original Pokemon Games Revealed
Ουρανοί! Φουριόζοι ανέμοι! Τα παιχνίδια του Game Boy δεν έπιαναν πολύ χώρο! Εκπληκτικό! Διότι τα cartridges του Game Boy είχαν τεράστια χωρητικότητα έτσι κι αλλιώς οπότε είναι αναπάντεχα μικρό το αρχείο ενός τίτλου του.

Ubisoft’s For Honor Will Show the Single Player Campaign as Soon as Possible, Viking Info Coming Too
Επειδή κατά τα άλλα όλοι οι developers προσπαθούν να αποφύγουν να δείξουν το παιχνίδι τους. Σημειώστε ότι αυτή η δήλωση είναι από το 2015.

Final Fantasy XIII’s Lightning Looks Glamorous as a Model in More Louis Vuitton Fashion Shots
Ο Φουρθιώτης το ξέρει;

Naughty Dog Dev Teases “Lots of Stuff to Show” in 2016 for Uncharted 4’s Multiplayer
Ναι. Μεγάλη εξυπνάδα. Από τη στιγμή που τέλη Απριλίου κυκλοφορεί το ίδιο το παιχνίδι, ποιες είναι οι πιθανότητες να μην δούμε πολλά πράγματα από το multiplayer μέσα στο 2016;

Ubisoft re-confirms For Honor will have a single-player campaign
Πίσω στο 2016 οπότε και προκύπτει η τιτανοτεράστια είδηση ότι το For Honor θα έχει single player campaign. Όχι μόνο 20 μέρες μετά την προηγούμενη δημοσίευση που έλεγε ότι η εταιρεία σκοπεύει να το προβάλλει. Αλλά και μετά από την περσινή ανακοίνωση του τίτλου, οπότε και ειπώθηκε για πρώτη φορά ότι θα έχει single player campaign.

Δηλαδή πότε θα το πιάσουμε το υπονοούμενο;

“Ε, ποτέ!”, που έλεγε και το “κοκκινόμαλλο τέρας”.




 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
2 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • Tim of Heavens
    • Πλάκα πλάκα οι δηλώσεις που γίνονται στα πρωϊνάδικα και στα μεσημεριάτικα στην χώρα μας πιο ουσιώδεις είναι από αυτές που διαβάζω στα κείμενά σου Μάνο. Αναρωτιέμαι ώρες ώρες μήπως το ανθρώπινο γένος δημιουργήθηκε από εξωγήινους. Να ανησυχώ; xD!

    • lovesfool
    • Για το πρώτο μπουκέτο του άρθρου έχω αναπτύξει μία θεωρία. Ζούμε σε μία πολύ ενδιαφέρουσα εποχή. Από τη μία, το internet έχει μηδενικό κόστος στην δημοσίευση πληροφορίας. Μόνο κέρδος μπορεί να αποφέρει η οποιαδήποτε δημοσίευση. Μικρό ή μεγάλο, δεν έχει σημασία. Κάθε κλικ, για πολλά site, σημαίνει και κάποιο έσοδο, μικρό ή μεγάλο, άμεσο ή έμμεσο. Οπότε, από εκεί υπάρχει η ακόρεστη ανάγκη για νέο υλικό. Δεν είμαστε πια στην εποχή του χαρτιού, που υπήρχε συγκεκριμένος χώρος σε κάθε δημοσίευση.

      Από την άλλη, κάποιο κοινό τα κάνει αυτά τα κλικ. Υπάρχει κόσμους που μπαίνει σε αυτά τα site, μπαίνει σε αυτές τις σελίδες. Εννοώ εκτός από τον Μάνο, προφανώς. Λίγο σαν την κότα και το αβγό, το κοινό έχει εκπαιδευτεί να καταναλώνει και τέτοιες πληροφορίες και, καταναλώνοντάς τις, το κάθε online Μέσο λαμβάνει το μήνυμα ότι εδώ υπάρχει ενδιαφέρον και συνεχίζει να παράγει τέτοιο περιεχόμενο. Κι εδώ έχουμε αντίθεση με το χαρτί, που δεν υπήρχε τρόπος να ξέρεις ποιος από αυτούς που αγόρασε το κάθε περιοδικό διάβασε ποιο κείμενο, σε ποια σελίδα και ποιο όχι. Εδώ, μέσα από το διαχειριστικό του κάθε site, μπορεί ο Μέσο να δει πόσοι χρήστες είδαν ποια σελίδα, από τι συσκευή, από ποια γεωγραφική περιοχή, για πόση ώρα, από που έκαναν κλικ και που πήγαν μετά. Κάποιοι το πάνε ακόμα πιο πέρα και "σερβίρουν" περιεχόμενο ανάλογα με τις συνήθειες του χρήστη. Έκανες κλικ στο Χ κείμενο που λέει κάτι αυτονόητο; Πάρε άλλα 10 προτεινόμενα παρόμοια κείμενα χωρίς ουσία. Ο χρήστης παίρνει αυτό που θέλει και το Μέσο αυξάνει τα κλικ και τις εμφανίσεις του κι άρα τα έσοδά του.

      Και ανάμεσα σε αυτούς, υπάρχουν στρατιές από πιτσιρικάδες που μόλις βγήκαν από σχολές και πανεπιστήμια με τίτλους "ειδικός δημοσίων σχέσεων" ή "ειδικός social media" ή "ειδικός online" κι άλλα τέτοια και καλούνται να καλύψουν αυτή την ανάγκη. Οπότε, αντί να συντάσσουν κείμενα όταν έχουν κάτι να πουν και μόνο τότε, σκοπός τους είναι απλά να συντάσσουν 10 κείμενα την ημέρα με συγκεκριμένες προδιαγραφές (συνήθως κάτι που να σχετίζεται με SEO, δηλαδή που να περιλαμβάνουν συγκεκριμένες λέξεις στο κείμενο ή τον τίτλο και links εντός κειμένου για συγκεκριμένες άλλες σελίδες σε διάταξη μενάνδρου). Για αυτό πληρώνονται. Το όλο φαινόμενο δημιουργεί θέσεις εργασίας. Ίσως όχι καλοπληρωμένες ή δημιουργικές. Αλλά θέσεις εργασίας, πάραυτα.

      Οπότε, τρώει κόσμος ψωμάκι από όλο αυτό. Δεν βλέπω τίποτα κακό από την όλη δραστηριότητα, πέρα του ότι κάποιοι αναγνώστες που είναι ήδη χαζοί γίνονται πιο χαζοί. Μία χαρά, λοιπόν.

      Λεφτεριά στους "SEO, online, social media, community, PR managers" του κόσμου!

      Αποκλειστικό! Το 2016 θα είναι όντως το 2016, όπως είχαμε προβλέψει πρώτοι σε παγκόσμια αποκλειστικότητα, βραβεία Oscar - με link. (αυτό το τελευταίο ήταν για SEO)

*