Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Κόψε-Ράψε: Μα πόσο μεγάλο είναι;

Ο χαμός που έγινε με τη διάρκεια του The Order: 1886 ήταν πρωτοφανής. Πριν ακόμα κυκλοφορήσει επίσημα ο τίτλος, το Internet βούιξε για το πόσο μικρό είναι, πράγμα απαράδεκτο για ένα παιχνίδι αυτού του βεληνεκούς. Να πω εδώ ότι δεν έχω παίξει τον τίτλο και δεν ξέρω τι ακριβώς ισχύει. Ό,τι διάβασα όμως δεν ήταν υπέρ του. Αυτό που με προβλημάτισε όμως δεν ήταν ο ίδιος ο τίτλος, αλλά το θέμα της διάρκειας ενός παιχνιδιού. Βλέπετε έχουμε συνηθίσει να απολαμβάνουμε παιχνίδια των 12-15 ωρών ή ακόμα μεγαλύτερα (ανάλογα το είδος) και, σε συνδυασμό με την υψηλή τιμή πώλησης, μικρότερης διάρκειας τίτλοι είναι αυτόματα κακοί. Είναι όμως; Η αλήθεια είναι ότι ένα videogame που σέβεται τον εαυτό του χρειάζεται αρκετό χρόνο για να δώσει βάθος σε χαρακτήρες και ιστορία και άρα η μεγαλύτερη διάρκεια αποτελεί προσόν. Η αλήθεια επίσης είναι ότι ένας από τους καλύτερους τίτλους της προηγούμενης γενιάς (κατά την προσωπική μου άποψη) δεν ξεπερνούσε τις 2-3 ώρες, καταφέρνοντας σε αυτό το διάστημα να πει την ιστορία του και να εγείρει συναισθήματα που ήταν πρωτόγνωρα μέχρι τότε. Άλλωστε, το Journey δεν είναι αυτό που θα έλεγε κανείς ένας τυπικός τίτλος. Δύο λοιπόν αντιφατικές απόψεις/προσεγγίσεις που μπερδεύουν ακόμα περισσότερο το συλλογισμό.

Αν το καλοσκεφτούμε πάντως, παραδείγματα σαν του Journey σπανίζουν για συγκεκριμένους λόγους. Πέρα της ιδιομορφίας τους, χρειάζεται πραγματικά ταλέντο να πει κανείς όλα όσα έχει να πει σε τόσο μικρό διάστημα. Αυτό φυσικά δεν σημαίνει ότι τίτλοι, όπως το The Last of Us, στερούνταν ταλέντου. Κάθε άλλο μάλιστα. Όμως ο προβληματισμός μου έγκειται στο εξής. Εδώ και πάρα πολλά χρόνια που παρακολουθώ το χώρο των videogames, έχω παρατηρήσει ότι η διάρκεια ενός τίτλου αποτελεί σημείο προσέλκυσης και προβολής για τις ομάδες ανάπτυξης. Δυστυχώς όμως, ο εξαναγκασμός της μεγαλύτερης διάρκειας, έχει συνήθως ως αποτέλεσμα το ξεχείλωμα ενός τίτλου, με ανούσιες προσθήκες και επαναλήψεις. Ακόμα και τίτλοι-θεσμοί, όπως η σειρά The Legend of Zelda ή ιαπωνικά RPG που αναλώνονται σε random battles και grinding, καταφεύγουν πολύ συχνά στη λογική "βρείτε x κομμάτια ενός αρχαίου θησαυρού" ή "πηγαίνετε στα 4 σημεία του ορίζοντα για να...", λογική που κρύβει μέσα της μια έκδηλη προσπάθεια τεχνητής αύξησης της διάρκειας. Μάλιστα, αυτού του είδους τις αποστολές τις συναντούμε πολύ συχνά πλέον, κάτι που με στεναχωρεί, καθώς δείχνει ότι οι ομάδες ανάπτυξης έχουν πάψει να αναζητούν νέους τρόπους να αναπτύξουν την όποια ιστορία.

Αλήθεια είναι τόσο σημαντική η διάρκεια ενός τίτλου, που αναγκάζονται οι εταιρείες να κάνουν κύκλους στα σενάριά τους για να την αυξήσουν; Ναι τα 40-60 ευρώ είναι πολλά για μια εμπειρία 4-7 ωρών, αλλά σίγουρα φαντάζουν περισσότερα όταν πρόκειται για μια κακή, επαναλαμβανόμενη ή απλώς βαρετή εμπειρία. Μπορεί το The Order: 1886 να αντιμετωπίζει πολύ σημαντικότερα προβλήματα από αυτό της διάρκειας, αλλά την επόμενη φορά που θα ακούσετε κάποιον να λέει φράσεις όπως "επικών διαστάσεων ιστορία" κ.α. σταματήστε και αναρωτηθείτε πόση ουσία μπορεί να κρύβεται σε έναν τέτοιο τίτλο. Ναι υπάρχουν φωτεινές εξαιρέσεις και παραδείγματα, αλλά πόσα The Last of Us ή Journey έχετε συναντήσει όλα αυτά τα χρόνια;


 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
23 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • Dimcar
    • το παιχνίδι θα είχε άλλη αντιμετώπιση αν είχε ένα online τύπου Uncharted ή έστω ένα local horde mode... δεν ειναι μόνο η σχετικά μικρή διάρκεια, αλλά το γεγονός ότι δεν έχει καθόλου replay-ability και ταυτόχρονα το 1/3 του χρόνου που ανήκει στο "παικτικό" πρακτικά βλέπεις κινηματογράφο. προσωπικά μου αρέσει σαν τίτλος, αλλά όταν έρχεται η ώρα να κρίνεις κάτι ΚΑΙ με βάση τα χρηματα που ζητάει, η ζυγαριά γέρνει στη μια πλευρα..

    • Geovra
    • Και στα σοβαρα τωρα δεν εχω το παιχνιδι (εχω παιξει μονο το demo) αλλα συμφωνω με αυτα που αναφερει και ο Δημητρης. Δεν νοειται να δινει καποιος πλεον 70ρια για εναν τιτλο μερικων ωρων. Ας ειχε τουλαχιστον ενα trophy αγγουρι μονο και μονο να ασχοληθει καποιος λιγο παραπανω απο ενα απλο playthrough. Τεχνικα το παιχνιδι ειναι πραγματικα εντυπωσιακο (γραφικα κλπ) αλλα δεν ειναι μονο αυτο. Δεν ειναι κακο παιχνιδι (οσο μπορω να πω απο το demo) αλλα με τιποτα δεν θα το αγοραζα τωρα....συγνωμη που αναφερω παλι το χρηματικο αλλα οι τσεπες τσουζουν υπερβολικα

    • Scott_Pilgrim
    • @shrinkshady καλά εσύ από όλο το κείμενο σχολίασες αυτό; Το οποίο είναι εκτός τόπου και χρόνου. Έθιξε την πριγκήπισσα Zelda μάλλον ο Λεωνίδας. 10 ώρες παραπάνω στις ήδη 30 ή 40 υπάρχων σίγουρα δεν είναι τόσο τρομερό. Το θέμα είναι γιατί να μην σου δώσουν 7 ώρες αντί για 10 αλλά εκεί να κάνεις διαφορετικά πράγματα. Είδαμε το AC Unity του οποίο το σενάριο δεν ξεπερνούσε τις 10 ώρες και μετά όλο τα ίδια και τα ίδια, με λίγο διαφορετικό διάλογο κάθε φορά. Και δεν ήταν καν έτοιμο. Παρόλα αυτά έχει 70 στο metacritic και οι πωλήσεις του έχουν ξεφύγει.

      Όπως και να έχει σίγουρα ο καθένας θα κοιτάξει τι μπορεί η τσέπη του αλλά μην ξεχνάμε παρόλα αυτά τι budget είχε και ο τίτλος. Η RaD υποσχέθηκε κινηματογραφικότητα και γραφικά και από ότι λέτε όλοι(ακόμη και όσοι δεν το παίξατε) αυτά παρέδωσε. Οπότε νομίζω είστε άδικοι. Ας είναι καλά και το PSN που έβαλε εκπτώσεις την ίδια περίοδο και δεν θα είχατε μείνει σίγουρα παραπονεμένοι.

      Το journey είναι indie game στα 15 ευρώ, οπότε δεν νομίζω ότι εκεί κάποιος έχει περιθώρια να κράξει. Άσε που το παίρνεις και ασχολείσαι ξανά και ξανά λόγω του ταξιδιού.. Δυστυχώς το The Order από κάτι τέτοιο πάσχει...

    • kakashi_hatake
    • Εγώ πιστεύω ότι το μέγεθος δεν παίζει ρόλο αν μου προσφέρει ικανοποιητική εμπειρία είτε αυτό επιτευχθεί μέσω του gameplay είτε μέσω του σεναρίου, κινηματογραφικά αποδοσμένου ή μη. Τελευταίο μικρό αριστούργημα νομίζω ήταν το brothers το οποίο έδινε το plus. Αλλά γενικά δεν με ξενερώνει η διάρκεια ενός παιχνιδιού και κάπως μου φαίνεται περίεργο όταν ξενερώνει κάποιους όταν παλιότερα υπήρχαν μικρά παιχνίδια. Τα resident evil στα psone, gc, metal gear solid ειδικά το πρώτο, parasite eve και αμέτρητα άλλα τα παίζαμε λες και κάναμε speed run. Σίγουρα είναι μια απαίτηση που την αποκτήσαμε ίσως τελευταία αλλά για εμένα δεν αποτελεί πρωτεύων χαρακτηριστικό ενός τίτλου.
      Στο οικονομικό είναι ένα θέμα τα 70 ευρώ ειδικά για μικρής διάρκειας παιχνίδι, δε ξέρω αν θα τα έδινα για νέο ip, σίγουρα μπορεί να τα έσκαγα για κάποιο sequel κάποιου αγαπημένου παιχνιδιού. Αλλά και πάλι υπάρχουν περιπτώσεις που τίτλοι των 70 ευρώ παρόλο τα εξτρα τους, το replay value τους κυρίως, για εμένα δεν αξίζουν καν για τα λεφτά τους. Παράδειγμα το Destiny που και μικρή ιστορία είχε και το pvp δεν ήταν στα γούστα μου όποτε έβγαινε από τον επιπλέον χρόνο ενασχόλησης και το raid section το περνούσες μια φορά την εβδομάδα. Σίγουρα έβγαλε τα λεφτά του με τόσο κάψιμο αλλά εγώ δε θα έδινα 70 ευρώ να το πάρω. Και δε χρειάζεται καν να σχολιάσω για το περιεχόμενο των dlc του.
      Για τα του order συμφωνώ και εγώ με τον Δημήτρη.

    • Maxus
    • ''Αλήθεια είναι τόσο σημαντική η διάρκεια ενός τίτλου, που αναγκάζονται οι εταιρείες να κάνουν κύκλους στα σενάριά τους για να την αυξήσουν; ''

      Οι εταιριες δεν αναγκαζονται να κανουν κυκλους,το κανουν γιατι ειναι η ευκολη λυση και η αλλη επιλογη θελει πιο πολυ δουλεια.Αυτο που λες το βλεπουμε παρα πολυ στα Rpg,Tωρα παιζω το Witcher 2 και πιο πριν ειχα παιξει το DA:Inquisition.Στο δευτερο ειδα πολλα τετοια quest(πχ βρες 5 φυτα),στο Witcher ομως καθε ενα side quest ειναι μοναδικό και τα περισσοτερα παρα πολυ καλα.
      Υπαρχει δηλ ο σωστος και ο λαθος τροπος.Παρολα αυτα και τα 2 ειναι παρα πολυ καλα παιχνιδια και μπορεις να τα ξαναπαιξεις κανοντας αλλες επιλογες.Στην τελικη σου δινουν την επιλογη αν θες να μην τα κανεις(τα sidequest) και πχ απο 100 ωρες διαρκεια να πας στις 50...Θα ελεγε κανεις τπτ?Οχι γιατι παλι ειναι τεραστιο το παιχνιδι με πλουσιο υλικο.

      Φυσικα δεν συγκρινω ενα rpg με το Order,απλα αυτα επαιξα τωρα τελευταια και εφερα για παραδειγμα γενικα.Το Οrder δεν το εχω παιξει,μπορει οντως να ειναι ωραια η εμπειρια που σου δινει αλλα ωσπου να ζεσταθεις...εχεις τελειωσει...ε 70e ειναι παρα πολλα για κατι τετοιο.
      Και αλλα παιχνιδια ηταν πολυ μικρά,πιο μικρα απτο Order οπως το Ηalo 3 αλλα ειχε ενα multi να παιζεις κανα χρονο..
      Το Journey ειναι αλλη κατηγορια και δεν πρεπει να συγκρινεις ανομοια πραγματα.Ετσι και εγω μπορω να πω,ας ειχε 15e το Τhe Order να μην μιλαει κανεις..

    • john-data
    • Αν έδινα ένα 50αρικο για μισή ώρα υπηρεσίας θα τα έδινα άνετα και 70 ευρώ για 7-8 ώρες απόλαυσης...Γιατι και το order μαμεί!
      Τώρα ενοικίαση το σβκ να το χαρώ και να καώ!

    • iankysyrath
    • τι να πουμε δηλαδη για τα τοσα χρονια metal gear που εχουν παρει 9αρια και 10αρια και καπνιζα ενα πακετο τσιγαρα σε καθε cut scene?εκει δε μας χαλαγε το επισης προβληματικο και ανυπαρκτο gameplay σε σχεση παντα με τη διαρκεια του τιτλου?

    • Pirederas
    • Η διάρκεια ενός τίτλου είναι σημαντική (ειδικά σε σχέση με το πόσα χρήματα δαπανώνται), αλλά δεν είναι το Α και το Ω. Έχω παίξει (J)RPGs που κράτησαν 60 ώρες, αλλά δεν ήταν 100% ποιοτικές, υπήρχε πάρα πολύ filler, όπως έχω παίξει και μικρά παιχνίδια που τελείωσαν σε 3-4 ώρες αλλά με άφησαν με το στόμα ανοιχτό (π.χ. Journey, Brothers). Πιο σημαντικό είναι το τί προσφέρει για όσο διαρκεί. Όπως και οι ταινίες. Το The Artist, μια low budget παραγωγή, μια χαρά είναι που κρατά 100 λεπτά. Οι ταινίες της τριλογίας Hobbit, με το σημαντικά μεγαλύτερο budget και hype, δεν έγιναν καλύτερες επειδή ξεχειλώθηκαν στις 3+ ώρες έκαστη.

      Για το The Order 1886 που έχει γίνει θέμα τελευταία, κάποιοι λένε "να είχε έστω λίγο multiplayer". Δηλαδή αν είχε co-op σαν τα Resident Evil 5/6, horde mode σαν το Gears of War, ή team deathmatch, θα άλλαζε κάτι? Πιο πιθανό είναι να το κράζανε ως "τυπικό, ανέμπνευστο και βαρετό multiplayer" σαν π.χ. το Tomb Raider. Εφ' όσον τα παιδιά της Ready at Dawn δεν σκέφτηκαν καν να βάλουν multiplayer, καλώς έκαναν και δεν έβαλαν. Θα έπρεπε να σκεφτούν κάτι πρωτότυπο σαν το αντίστοιχο mode του The Last of Us.

    • Sephiroth
    • Δεν νομίζω ότι θα ταίριαζε στο ύφος του The Order ένα multiplayer τμήμα. Η ομάδα ανάπτυξης ήθελε να δώσει αυτό το κινηματογραφικό feeling, οπότε ίσως ένα multi να το χάλαγε εντελώς. Η δυνατότητα co-op και ίσως 1-2 έξτρα ώρες να ήταν κάτι προς το θετικό, απλά δεν νομίζω ότι οτιδήποτε άλλο θα ταίριαζε.

    • TomTom
    • Θα συμφωνήσω 100% με το τελευταλιο σχόλιο του Sephiroth.

      Eαν είχε multiplayer ο τίτλος θα ήταν απλά για να "χρυσώσει" το χάπι σε κάποιους. Ίσως μόνο η επιλογή co-op πάνω στην ιστορία να ήταν εφικτή αλλά και πάλι δεν βρίσκω τον λόγο για να γινόταν αυτό. Σίγουρα η διάρκεια θα μπορούσε να είναι μεγαλύτερη, για την ακρίβεια να ήταν η ιστορία μεγαλύτερη.

      ---------

      Εγώ παρ' όλ' αυτά δεν μπορώ να καταλάβω ένα πράγμα.

      Πως μερικοί κρίνουνε αν ένας τίτλος είναι καλός η κακός με βάση τις ώρες του σε αντιστοιχία με τα χρήματα που κοστίζει.
      Δεν έχουν καμία σημασία τα λεφτά που ζητάει ένας τίτλος (ο οποιοσδήποτε τίτλος) Day 1 με το αν είναι καλός η κακός. Αυτό κάποια στιγμή πρέπει να γίνει κατανοητό σε όλους μας.

    • Deathracer2009
    • @TomTom
      Συμφωνω οτι δεν παιζει ρολο η διαρκεια για το αν το παιχνιδι θα βγει αριστουργημα η εκτρωμα αλλα παιζει ρολο για το ποτε θα αγοραστει. Ενα παιχνιδι με μικρη διαρκεια και καθολου replayability δεν δικαιολογει κατα τη γνωμη μου την αγορα του στα 50-60 ευρω.

      Γενικα πανε οι αποχες που ανεξαρτητα τι διαρκεια ειχε το παιχνιδι το αγοραζαμε Day 1. Τωρα κοιταμε reviews για να δουμε αν αξιζει και το αμεσως επομενο ειναι ποσο διαρκει.

    • TomTom
    • @ Deathracer2009

      " Γενικα πανε οι αποχες που ανεξαρτητα τι διαρκεια ειχε το παιχνιδι το αγοραζαμε Day 1. Τωρα κοιταμε reviews για να δουμε αν αξιζει και το αμεσως επομενο ειναι ποσο διαρκει. "

      Όσο αφορά το πρώτο εγώ προσωπικά ότι παιχνίδι μου αρέσει το παίρνω αμέσως.
      Όσο αφορά το δεύτερο ΠΟΤΕ μα ΠΟΤΕ όσο παίζω games δεν διαβάζω review, δεν κοιτάζω βαθμολογίες για να δω άμα το αγοράσω. Εφόσον ξέρω εγώ ότι το παιχνίδι (όποιο και να είναι αυτό) εμένα μου αρέσει δεν βρίσκω τον λόγο να μπω σε αυτή την διαδικασία. ΠΟΤΕ μου δεν έχω αγοράσει παιχνίδι και να απογοητευτώ γιατί περίμενα άλλα.
      Επίσης η διάρκεια είναι κάτι που δεν με πολυαπασχολεί.

    • NEOGEOFREAK
    • Νομίζω τα έχουμε βάλει όλα σε ένα τσουβάλι και τα έχουμε μπερδέψει λιγάκι.

      Η διάρκεια ενός παιχνιδιού έχει σχέση με το είδος, το gameplay, με αυτό που προσπαθεί να δώσει, τον τρόπο που θα στο δώσει και φυσικά τα λεφτά που ζητάει.

      Το Journey είναι σχεδιασμένο να σου δώσει την εμπειρία του σε 3 ώρες, γι αυτό στοιχίζει και 12€.

      Τα random battles και ακόμα και το grinding στα JRPG είναι μέρος της φιλοσοφίας και του σχεδιασμού των παιχνιδίου, όχι απλά ένας τρόπος επέκτασης του χρόνου παιξίματος. Θα πας σε ένα boss, θα φας τα μούτρα σου και θα προσπαθήσεις ξανά και ξανά. Η διαδικασία ενδυνάμωσης του χαρακτήρα είναι μέρος της εμπειρίας ενός JRPG. Δεν εχει σχέση με τις λογικές ψεκάστε-σκουπίστε-τελειώσατε, των δυτικών action adventure παράδειγμα. Μιλάμε για άλλο είδος παιχνιδιού.

      Το The order κατακρίθηκε όχι απλά και μόνο για την μικρή του διάρκεια, αλλά για το γεγονός ότι είναι ένας πολυδιαφημισμένος AAA full price (70€ προτεινόμενη τιμή λιανικής πώλησης) exclusive τίτλος. Το Next Big Thing για μια κονσόλα που έχει ανάγκη φρέσκα παιχνίδια. Όλα αυτά σε συνδυασμό με το ελάχιστο, γραμμικό και υποτυπώδες gameplay που είχαν δείξει, είναι λογικό και αναμενόμενο να υπάρχει τέτοια αντίδραση απο τον κόσμο. Δεν είναι ένα νέος indie τίτλος των 20€ στο Steam.

    • Dimcar
    • @tomtom καλό ή κακό δεν ειναι ένα παιχνίδι ανάλογα με τις ώρες που διαρκεί. συμφέρον ή όχι είναι για κάποιον να το αγοράσει στην όποια τιμή, εκεί ειναι η διαφορα. Οι 10 ώρες παιχνιδιού είναι σε γενικές γραμμές ικανοποιητικός χρόνος, οι 6-7 εκ των οποίων το 1/3 ειναι cinematic για κάποιους, όχι για όλους προφανώς, είναι λίγες και άρα μια ενοικίαση τα βολεύει όλα. Εκεί είναι το θέμα λοιπόν, αν αξίζει να το αγοράσεις ή όχι (σε πρώτη φάση). Ακόμα και έπος να ήταν, επιπέδου πχ TLOU, και είχε πάλι αντίστοιχα 6-7 ώρες με 2 εξ αυτών να ειναι ταινία, χωρίς multi, πάλι κάποιοι θα φώναζαν. Άποψή μου πάντα :)

    • Alias
    • Για μενα το αν ενας τιτλος ειναι καλος δεν οριζεται απο τη διαρκεια του σε κανεναν βαθμο. Αυτο που οριζει η διαρκεια του ειναι ο χρονος που θα αποκτηθει. Αν ειναι μεγαλο σε διαρκεια και με εχει ψησει το αγοραζω day 1. Aν ειναι 4-5 ωρες περιμενω να πεσει στο 15ευρω.

    • Tobajaras
    • Δεν καταλαβαίνω τη σύγκριση ανάμεσα σε indie κυκλοφορίες με μονοψήφια διάρκεια και full price κυκλοφορίες με την ίδια διάρκεια.

    • ZX_Peter
    • Ο comenter έχει απόλυτο δίκιο, το παιχνίδι στο hard mode αλλάζει πάρα πολύ σε θέμα ΑΙ.

      Όσοι δεν έχουν ασχοληθεί μαζί του διεξοδικά καλά θα κάνουν να πάψουν να γράφουν ότι τους κατέβει στο κεφάλι..

      Όταν κάποιος "ψάχνεται" μονίμως σε κάθε παιχνίδι να βρει τα μείον του με κάθε τρόπο, μάλλον λάθος χόμπι έχει επιλέξει.

      Κάποιοι έχουν καταντήσει οι γκρινιάρηδες του gaming.

      Αρκετά με το hate, το gaming είναι πάνω από όλα διασκέδαση και όποιος παίζει τα παιχνίδια κρατώντας χρονόμετρο η μπλοκάκι για να σημειώνει την όποια ατέλεια τους.....μάλλον έχει ξεχάσει να διασκεδάζει......εντελώς.


      Αγαπημένο παιχνίδι? Ghosts n Goblins!
      Χρόνος τερματισμού? περίπου 1 ώρα!!
      Βαθμός διασκέδασης-εμπειρίας?? Ανυπολόγιστος!!!

    • ZX_Peter
    • Αν νομιζεις οτι το gng ειναι δυσκολο....που να παιξεις το ghouls n ghosts!
      Και εγω τα εχω τελειωσει στα arcades!! Και τα δυο!!
      Ασε που σχεδον ολα τα παιχνιδια που παιζω τα παιζω σε hard mode...

      Επισης δεν καταλαβες οτι ο μονος λογος που εφερα ως παραδειγμα το gng ηταν για να αποδειξω οτι η διαρκεια σε ενα παιχνιδι παιζει μικρο ρολο οταν η δραση και η ατμοσφαιρα του ειναι κορυφαια!

      Οσο για το The order ,δεν εχει αναγκη απο κανενα hype απο μερους μου.
      Οποιος ειναι φαν του Gears απλα θα το λατρεψει, οπως κι εγω.

    • Maxus
    • Βλεπω πολλοι λετε οτι η διαρκεια ενος παιχνιδιου δεν εχει σχεση με αν ειναι καλο ή οχι.Συμφωνω 100% με το αν ειναι καλη,πολυ καλη κτλ η εμπειρια που σου δινει.Δεν αποτελει ομως κομματι του παιχνιδιου οπως και το replayability,gameplay,γραφικά,multi κτλ?Kακα τα ψεματα αποτελει κριτηριο οπως και ολα τα παραπανω και μειωνει η αυξανει την αξια του παιχνιδιου οπως και ολα τα παραπανω.Αλλιως δεν θα λεγατε πολλοι,θα το παρω οταν πεσει η τιμή του.Γιατι μην ξεχναμε οτι μιλαμε για εναν ΑΑΑ τίτλο και μαλιστα exclusive.
      Kριτικη για την διαρκεια θα γινοταν και στο Journey αν εκανε 50 ή 60e.

    • Votritis
    • Όταν οι άλλοι(λεγε με cd projekt) ζητάνε τα ιδια χρήματα για το Witcher η sony δεν επιτρέπετε να ζητάει 60Ε για το the order .
      Εντελώς λάθος τιμολογιακή πολιτική που μονο κακο κανει στην βιομηχανία .

*