H Activision επιβεβαίωσε το σχεδόν βέβαιο, ότι το Call of Duty θα μας συνοδέψει και στο 2012 με ένα νέο τίτλο που αναμένεται κοντά στο Νοέμβριο του νέου έτους. Μετά την κυκλοφορία του Modern Warfare 3, η εταιρία έχει στρέψει την προσοχή της στον προγραμματισμό του νέου τίτλου, όπως ανέφερε ο Bobby Kotick κατά τη διάρκεια ενημέρωσης των μετόχων της εταιρίας. Βάσει όσων γνωρίζουμε μέχρι στιγμής, το νέο Call of Duty θα αναπτυχθεί από την Treyarch.

Κάποια στιγμή είχε ακουστεί και η πιθανότητα ανάπτυξης ενός Call of Duty action adventure από την Sledgehammer Games, ωστόσο μέχρι και σήμερα δεν έχει επιβεβαιωθεί κάτι τέτοιο.
Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077
έτσι θα το πάνε τώρα; μία ο ένας μία ο άλλος; Όπως και αν έχει ας βγει κάτι καλό αλλά έχουμε ακόμα χρόνο αν και δεν πολυσυμπαθώ την Treyarch.
Keep milking....
Το παραξενο θα ηταν να μην εβγαινε νεο CoD το 2012....
δεν πιστεύω ότι και να γίνει call of duty καινούργιο του χρόνου θα έχει την αίγλη του mw3
E, δεν το πιστεύω...
Ελεος...
Όχι ρε φίλε, εγώ πάντως απο εδώ και πέρα μόνο την σειρά MW θα παίρνω γιατί τσάμπα λεφτά δώσαμε στην φόλα ονόματι black ops να'ούμε, μην την ξαναπάθουμε...
μα νομίζω σαν σειρά τελείωσε δεν υπάρχει κάτι άλλο να βάλει σαν story και οι σχέσεις infinity wards k activision δεν είναι και οι καλύτερες ίσως στο μέλλων δούμε ένα καινούργιο σχετικό story modern warfare αλλά δύσκολα
Κανενα απο τα παιχνιδια που εκανε η Τreyarch δεν μου αρεσε ιδιαιτερα. Μαλιστα ενω επαιρναν στα χερια τους ετοιμη μηχανη δεν μπορουσαν να κανουν optimize το παιχνιδι οπως επρεπε. Αυτο ειχε ως αποτελεσμα και να δειχνει χειροτερο και να ειναι πιο βαρυ. Μου ετρεχε καλυτερα το mw2 με ολα full παρα το WaW πχ. Δεν νομιζω οτι ειναι αξια ετσι και αλλιως η εν λογω εταιρια να κανει κατι καλο. Ισως η IW πλεον η οποιοι ανεξαρτοποιηθουν να δωσουν κατι νεο και πιο φρεσκο. Ποιος ξερει
κριμα δεν θελω cod απο treyarch,χαλαει το παιχνιδι!
Το COD 3 μου άρεσε πολύ,οπότε είμαι θετικός στα περί Treyarch.
Ακόμα δεν βγήκε το MW3,ανακοινώνουν νέο τίτλο,ακόμα δεν βγήκε το Saint's Row 3,ανακοινώνεται το 4.Τελικά όλη η γκρίνια στα AC βγήκε.:P
μια ζωή αυτοί θα ανακοινώνουν και μια ζωή εμείς σαν gamer θα γκρινιάζουμε χαχαχαχα
σταματήστε με την γκρίνια ρε, ντάξει φτάνει δηλαδή... εγώ το γουστάρω το COD θα το αγοράζω κάθε χρόνο ( όπως και αλλα τόσα εκατομμύρια ) και θα το ευχαριστιέμαι κάθε χρόνο και περισσότερο... σε οποιον δεν αρέσει να μην αγοράσει
Γιατί που είναι το περίεργο; Εδώ και χρόνια αυτό γίνεται και όσο συνεχίζουν να κάνουν τις τρελές πωλήσεις που κάνουν, το ίδιο θα σύνεχίστει και το 2013, 2014, 2015 ..... 2125. Όσο πουλάνε δεν σταματάνε.
Ότι είπε ο Deathracer2009!