Αν και στην πρώτη επαφή η κίνηση του χαρακτήρα φαντάζει ιδιαίτερα οικεία, η πρώτη μεγάλη έκπληξη είναι όταν πατήσει κανείς το πλήκτρο του άλματος - και μάλιστα για δεύτερη συνεχόμενη φορά. H Sledgehammer φαίνεται να παίρνει qeues από την Respawn Entertainment και το Titanfall - και έτσι τα διπλά άλματα (με τη βοήθεια jetpack) αποτελούν πλέον γεγονός για τη σειρά Call of Duty. Η δομή των επιπέδων έχει δεχθεί τις απαραίτητες αλλαγές στον σχεδιασμό για να υποδεχθεί τον νέο μηχανισμό gameplay, ενώ η ενσωμάτωση εκ πρώτης όψεως φαίνεται ιδιαίτερα επιτυχημένη, σαν να ήταν ένα αναπόσπαστο κομμάτι. Η δράση διατηρεί τον ίδιο, γρήγορο ρυθμό, με την ταχύτητα να ακολουθεί τα δεδομένα που είδαμε στο Ghosts.
Τα όπλα που ήταν διαθέσιμα για τις ανάγκες του multiplayer demo είχαν έναν ξεκάθαρο διαχωρισμό όσον αφορά κατάσταση και προϋποθέσεις χρήσης (burst fire assault rifles, rapid fire submachine guns, shotguns κτλ), ενώ τα killstreaks ήταν και αυτά με τη σειρά τους περιορισμένα σε UAV και μια φουτουριστική παραλλαγή του Predator Missile από το MW2. Τέλος, ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζουν τα exo abilities, τα οποία όχι μόνο προσφέρουν μια γκάμα από ικανότητες, αλλά μπορούν και να κάνουν τη διαφορά σε μια αμφίρροπη μάχη. Από προσωρινό invisibility μέχρι μια προσωρινή riot shield, αιώρηση και πολλά άλλα, τα exo abilities φαίνεται πως θα είναι σε θέση να προσφέρουν στον κάθε παίκτη το “edge” που πάντα ήθελε στον τρόπο παιχνιδιού του.
Εκ πρώτης όψεως το Call of Duty: Advanced Warfare φαίνεται πως δεν φοβάται να φανερώσει τις επιρροές από άλλους τίτλους που καθόρισαν σε έναν βαθμό τις εξελίξεις στα first person shooters - μια κίνηση που παρατηρήθηκε και στο Black Ops II και μάλλον δεν ωφέλησε η απουσία της το Ghosts. Η Sledgehammer φαίνεται πως βαδίζει προσεκτικά και πάντα πιστά στην φόρμα που καθιέρωσε την σειρά στην συνείδηση του κοινού, αλλά και ταυτόχρονα πως δεν φοβάται να πειραματιστεί και να προσφέρει μια -μάλλον αναγκαία- “φρέσκια ανάσα” στο Call of Duty. Σίγουρα, είναι ακόμα νωρίς για τη δημιουργία συμπερασμάτων, το ντεμπούτο της Sledghammer όμως φαίνεται να αφήνει υποσχέσεις. Κατά πόσο θα δικαιώσει τις προσδοκίες του κοινού, θα το μάθουμε σε λίγους μήνες. Μέχρι τότε...
Πολύ ωραιο βιντεο και gameplay αλλα εχει ξεφυγει πολύ από το κλασικο Warfare ... Ένα πιο ανεπτυγμενο Titanfall βλεπω και τιποτα παραπανω !!
Ότι και να λεμε, θα γινει παλι ο κακος χαμος στο online. Προσωπικα μου φανηκε ότι υπερπροσπαθουν να βαλουν τα παντα όλα και να ικανοποιησουν τους παντες, είναι λιγακι "μπουκωμενο".
Στο 2:22 αν κανει κανεις pause θα δει οτι υπαρχει customization κατι που με ενθουσιαζει αρκετα γιατι κατανταει βαρετο να βλεπεις συνεχεια τα ιδια μοντελα εχθρων,μακαρι να φερουν πισω και τα emblems editor που στο bo2 ηταν πολυ ωραια για να δημιουργεις οτι σημα θελεις.Οσον αφορα το παιχνιδι δειχνει πολυ σε Titanfall,πολλα σχολια λενε οτι το cod εχει αρχισει να γινεται πολυ πολυπλοκο που ισχυει,μενει να δουμε αν θα βγει σε καλο ή σε κακο