Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Call of Duty: Advanced Warfare Multiplayer Hands-on

Στο πλαίσιο της Gamescom 2014, στην Κολωνία της Γερμανίας, το enternity.gr παρευρέθηκε στο Xbox Community Party, όπου και είχε την ευκαιρία να δοκιμάσει από πρώτο χέρι το multiplayer κομμάτι του Call of Duty: Advanced Warfare στο Xbox One. Στο session έλαβαν χώρα δύο αγώνες Team Deathmatch, σε δύο επίπεδα που σαφώς συμβαδίζουν με το gameplay και τη φιλοσοφία της δημοφιλούς σειράς. Έτσι λοιπόν, στα δύο matches το σκηνικό καθορίστηκε από κλειστούς χώρους που ευνοούν τα twitch reflexes και την γρήγορη κίνηση, χωρίς όμως να λείπουν και οι πιο ανοιχτές περιοχές όπου ο χώρος για μεγαλύτερη ελευθερία προσέγγισης. Πράγματι, σε καθένα από τα sessions υπήρχε χώρος για να “λάμψει” ο κάθε τύπος όπλου, από το sniper rifle μέχρι την πανίσχυρη καραμπίνα.



Αν και στην πρώτη επαφή η κίνηση του χαρακτήρα φαντάζει ιδιαίτερα οικεία, η πρώτη μεγάλη έκπληξη είναι όταν πατήσει κανείς το πλήκτρο του άλματος - και μάλιστα για δεύτερη συνεχόμενη φορά. H Sledgehammer φαίνεται να παίρνει qeues από την Respawn Entertainment και το Titanfall - και έτσι τα διπλά άλματα (με τη βοήθεια jetpack) αποτελούν πλέον γεγονός για τη σειρά Call of Duty. Η δομή των επιπέδων έχει δεχθεί τις απαραίτητες αλλαγές στον σχεδιασμό για να υποδεχθεί τον νέο μηχανισμό gameplay, ενώ η ενσωμάτωση εκ πρώτης όψεως φαίνεται ιδιαίτερα επιτυχημένη, σαν να ήταν ένα αναπόσπαστο κομμάτι. Η δράση διατηρεί τον ίδιο, γρήγορο ρυθμό, με την ταχύτητα να ακολουθεί τα δεδομένα που είδαμε στο Ghosts.



Τα όπλα που ήταν διαθέσιμα για τις ανάγκες του multiplayer demo είχαν έναν ξεκάθαρο διαχωρισμό όσον αφορά κατάσταση και προϋποθέσεις χρήσης (burst fire assault rifles, rapid fire submachine guns, shotguns κτλ), ενώ τα killstreaks ήταν και αυτά με τη σειρά τους περιορισμένα σε UAV και μια φουτουριστική παραλλαγή του Predator Missile από το MW2. Τέλος, ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζουν τα exo abilities, τα οποία όχι μόνο προσφέρουν μια γκάμα από ικανότητες, αλλά μπορούν και να κάνουν τη διαφορά σε μια αμφίρροπη μάχη. Από προσωρινό invisibility μέχρι μια προσωρινή riot shield, αιώρηση και πολλά άλλα, τα exo abilities φαίνεται πως θα είναι σε θέση να προσφέρουν στον κάθε παίκτη το “edge” που πάντα ήθελε στον τρόπο παιχνιδιού του.



Εκ πρώτης όψεως το Call of Duty: Advanced Warfare φαίνεται πως δεν φοβάται να φανερώσει τις επιρροές από άλλους τίτλους που καθόρισαν σε έναν βαθμό τις εξελίξεις στα first person shooters - μια κίνηση που παρατηρήθηκε και στο Black Ops II και μάλλον δεν ωφέλησε η απουσία της το Ghosts. Η Sledgehammer φαίνεται πως βαδίζει προσεκτικά και πάντα πιστά στην φόρμα που καθιέρωσε την σειρά στην συνείδηση του κοινού, αλλά και ταυτόχρονα πως δεν φοβάται να πειραματιστεί και να προσφέρει μια -μάλλον αναγκαία- “φρέσκια ανάσα” στο Call of Duty. Σίγουρα, είναι ακόμα νωρίς για τη δημιουργία συμπερασμάτων, το ντεμπούτο της Sledghammer όμως φαίνεται να αφήνει υποσχέσεις. Κατά πόσο θα δικαιώσει τις προσδοκίες του κοινού, θα το μάθουμε σε λίγους μήνες. Μέχρι τότε...




 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
3 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Sledgehammer Games

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Activision

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    AVE

  • PEGI

    18+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • mariodm22
    • Πολύ ωραιο βιντεο και gameplay αλλα εχει ξεφυγει πολύ από το κλασικο Warfare ... Ένα πιο ανεπτυγμενο Titanfall βλεπω και τιποτα παραπανω !!

    • Shepard
    • Ότι και να λεμε, θα γινει παλι ο κακος χαμος στο online. Προσωπικα μου φανηκε ότι υπερπροσπαθουν να βαλουν τα παντα όλα και να ικανοποιησουν τους παντες, είναι λιγακι "μπουκωμενο".

    • greenkiller.13
    • Στο 2:22 αν κανει κανεις pause θα δει οτι υπαρχει customization κατι που με ενθουσιαζει αρκετα γιατι κατανταει βαρετο να βλεπεις συνεχεια τα ιδια μοντελα εχθρων,μακαρι να φερουν πισω και τα emblems editor που στο bo2 ηταν πολυ ωραια για να δημιουργεις οτι σημα θελεις.Οσον αφορα το παιχνιδι δειχνει πολυ σε Titanfall,πολλα σχολια λενε οτι το cod εχει αρχισει να γινεται πολυ πολυπλοκο που ισχυει,μενει να δουμε αν θα βγει σε καλο ή σε κακο

*