Οι χθεσινοβραδινές αλλαγές πολιτικής της Microsoft έφεραν μεγάλη χαρά στους φίλους του Xbox και αλλάζουν αρκετά το τοπίο στη μάχη της επόμενης γενιάς. Ταυτόχρονα, η αμερικανική εταιρεία προχώρησε και σε κάποιες διευκρινιστικές δηλώσεις σχετικά με τα χαρακτηριστικά και τις υπηρεσίες του Xbox One. Συγκεκριμένα, οι χρήστες θα πρέπει να εγκαθιστούν υποχρεωτικά τα games στην κονσόλα τους, να έχουν συνδεδεμένο μόνιμα το Kinect, ενώ θα πρέπει να κατεβάσουν και την πρώτη μέρα ένα update που θα διατεθεί για το σύστημα μέσα από το Xbox LIVE.

Ο Marc Whitten μίλησε στο IGN και τόνισε πως «οι χρήστες θα πρέπει να κατεβάσουν το day 1 update και μετά δε θα χρειαστεί να παραμείνουν συνδεδεμένοι». Όπως είναι λογικό πάντως, οι αλλαγές αυτές θα φέρουν και αλλαγές στα όσα έχει πει η Microsoft σχετικά με τις άδειες χρήσης, καθώς πχ. πλέον δε θα ισχύει το sharing των τίτλων με άλλα 10 μέλη της οικογένειας από μία κοινή «βιβλιοθήκη».
Ίσως μάθαμε την τιμή του GTA 6
Απλα ειναι βλακες, και μονο απο τις τοσες δηλωσεις που εχουν κανει θαβοντας την Sony και απο πισω 1-2 προβατα εταιριες υποστηριζοντας την MS. Ντροπη και αισχος για μια τετοια εταιρια.
στο ps4 χρειαζεται να ειναι εγκατεστημενα τα games ?
γιατι ντε κ καλα κινεκτ κ εγκατασταση των παιχνιδιων;
1)καλα μπαχαλο τα κανανε....δεν περιμενα ποτε απο μια εταιρεια τετοιου βελινεκους να αλλαζει πολιτικες τοσο γρηγορα λες και ειναι το μαγαζακι της γειτονιας μου.....
2)«οι χρήστες θα πρέπει να κατεβάσουν το day 1 update και μετά δε θα χρειαστεί να παραμείνουν συνδεδεμένοι» ΟΤΑΝ!!! υπαρχει θεληση ολα γινονται ευκολα και γρηγορα αλλα ειπαμε...ειναι το κερδος μπροστα που δεν μας αφηνει....
3) μηπως εννοουν: let's try this again? pleeeeaaase???
Day 1 update χμμμ την nintendo κραζατε πολύ εδώ μέσα γι'αυτό το λόγο τι πράγματα είναι αυτά! Εδώ να δω τι θα πείτε?
o μεσος gamer δεν εχει παρει ΚΑΝ χαμπαρι τι εχει παιχτει με το drm και τις πολιτικες της ms. θα το δει στο καταστημα και θα το παρει απλα
μια διευκρινηση να κανω παιδια αυτο με το share family σε 10 ατομα δεν ειναι απαραιτητα να ειναι οικογενεια σου,απλοι φιλοι ή γνωστοι...οσο για το always kinect μου φαινεται ειναι φαουλ,θα δειξει στην πορεια βεβαια,αλλα ποιος θελει να καταγραφει τα παντα συνεχεια?νομιζω κανεις
Μα η κονσολα θα κυκλοφορησει σε 5 μηνες και κατι ψιλα, δεν μπορουν να το εγκαταστησουν αυτο το update απο τωρα? Οπως και να εχει εγω δεν θα ξεχασω ποτε αυτα που εκανε, θα προσπαθησω να αποφυγω το νεο xbox οπως ο διαολος το λιβανι, ή θα το παρω μετα απο χρονια!
Και όλα αυτά ρε παιδιά που λέγανε πριν, ότι το xbone θα πρέπει να είναι συνδεδεμένο συνέχεια online και στη cloud υπηρεσία επειδή όλα τα νέα παιχνίδια θα είναι μεγάλα, με βάθος και θα λαμβάνουν ενημερώσεις άμεσα, δε θα ισχύουν πλέον; (Αυτό που λέγανε ότι τα Bluray θα περιέχουν το σημαντικό κομμάτι του παιχνιδιού αλλά πολλά στοιχεία θα αντλούνται μέσω της cloud υπηρεσίας;)
Εγώ πιστεύω ότι κάνανε μια πολύ βιαστική και πρόχειρη κίνηση για να μπορέσουν να αντισταθμίσουν τη διαφορά με το ps4 στις προπαραγγελίες. Σίγουρα από day one θα προκύψουν προβλήματα που θα κάνουν το λανσάρισμα του simcity να φαίνεται ασήμαντο.
Πάντως βλέπω ότι η συγκεκριμένη κίνηση νευρίασε περισσότερο κόσμο, ακόμα και αυτών που τους άρεσε η παλιά drm Πολιτική με τη κοινή βιβλιοθήκη παιχνιδιών με 10 επιπλέον άτομα και χωρίς τη συνεχόμενη χρήση δίσκου στη κονσόλα.
Έπεται και συνέχεια με τις αλλαγές που θα κάνει... Στο τέλος θα είναι ακριβώς ίδια με αυτή του PS4. Ήδη κατάλαβε οτι έχασε πολύ κόσμο...
Θα πρωτινά να μην ημαστε υπερβολικοι και ακραίοι.. σιγα σιγα βαζουν νερο στο κρασι τους.. αυτο δε θελαμε; γι αυτο δεν τους κραξαμε; τωρα τι; συνεχιζουμε να τους τα χώνουμε επειδη τους αλλαξαμε μυαλα; ημαρτον.. προς οφελος μας ειναι να υπαρχει ανταγωνισμος.. για σκεφτητε να υπαρχει μονοπωλειο, ποσο χειροτερα θα ηταν..
Η λογικη λεει οτι σε βαθος χρονου θα ηπαρξουν και αλλες υποχωρησεις και απ τους 2..
Ανμαινουμε λοιπον τα ευχαριστα..
Οριστε Παυλο, αν βαλεις το kinect στο παταρι δεν δουλευει το xbox αρα ουσιαστικα ειναι βιδωμενο στην κονσολα :) απλα δεν εχουν δωσει ικανοποιητικη εξηγηση στο γιατι να χρειαζεται τοσο το kinect. Σιγουρα τα σεναρια περι παρακολουθησης φανταζουν υπερβολικα σε πολλους αλλα δυστυχως δεν απεχουν πολυ απο τη πραγματικοτητα οπως ειδαμε προσφατα στην Αμερικη με το PRISM. Επισης δεδομενου οτι τα παιχνιδια ειναι bluray και α απαιτειται εγκατασταση, φανταζει μικρος ος σκληρως των 500gb.
@spiros_rom ακριβως αυτο. Η Ninty ειχε δεχτει πρωτοφανες κραξιμο για το day one update. Για να δουμε τι θα γινει και με το xbox τωρα
Eγω νομίζω οτι απλά δεν είχαν προλάβει να τελειώσουν !!! Άρχισε η sony να κάνει κινήσεις με το ps4 και στην ms ακόμα κοιμόντουσαν και τώρα τρέχουν και δε φτάνουν να προλάβουν την sony. Γιαυτό και όλες αυτές οι βλακείες που πετάνε καθε τόσο και δεν ξέρουν τι θέλουν!!
Πάμε λοιπόν γιατί ορισμένοι θα με στείλετε αδιάβαστο...
1) BOND, η Sony δεν έχει πάρει θέση επίσημα για το θέμα, εικάζεται πως θα είναι στο χέρι του κάθε developer/publisher. Από τα όσα άκουσα, αρκετοί θα το κάνουν. Κάτι επίσημο και οριστικό πάντως δεν έχουμε (αν μου έχει ξεφύγει ζητώ συγγνώμη).
2) torico, η απόφαση για την εγκατάσταση έχει να κάνει με πολλές παραμέτρους. Στην αρχή φαντάζομαι πως ήταν γύρω από το θέμα του DRM περισσότερο, ωστόσο πλέον είναι αργά να το αναιρέσουν για αυτό το λόγο, παρόλο που το θέμα του DRM το ξεκαθάρισαν. Συν τοις άλλοις, μιλάμε για πάρα πολλά data πλέον στις αναλύσεις και τους οπτικούς τομείς που μιλάμε, οπότε...
3) gamelover, κάθε μέρα που χάνεται από την ανακοίνωση του Μαϊου για την Microsoft ΗΤΑΝ ΑΥΤΟΚΤΟΝΙΑ. Έπρεπε να τα μαζέψουν όσο πιο πριν το λανσάρισμα και όσο πιο μετά από τις αρχικές ανακοινώσεις γινόταν. Η εικόνα δεν είναι επίσημη, την πήραμε από το Kotaku, το οποίο την έφτιαξε για τους λόγους του αντίστοιχου άρθρου.
4) vegetta13, το update θα περιλαμβάνει πάρα πολλές πληροφορίες που ίσως συνεχίσουν να αλλάζουν ακόμη και μετά τη λήξη της παραγωγής. Απόλυτα λογικό το Day 1 patch.
5) kakashi_hatake, αυτό με το streaming των δεδομένων είναι αρκετά σημαντικό, ωστόσο θεωρώ πως αν η Microsoft το χειριστεί σωστά θα προσφέρει αυτή την υπηρεσία ΜΟΝΟ σε όσους έχουν το μηχάνημα online. Εκεί λοιπόν θα λέμε τουλάχιστον, αφού είμαστε που είμαστε μέσα, ας κερδίσουμε και κάτι ;)
6) PetrifieD-, το Kinect δεν είναι βιδωμένο, επαναλαμβάνω. Θέλει η Microsoft να είναι συνδεδεμένο μόνιμα για να δώσει στους developers τη δυνατότητα να το θεωρούν ΑΝΑΠΟΣΠΑΣΤΟ κομμάτι της κονσόλας της και αν θέλουν να το αξιοποιούν. Στο Xbox 360 το Kinect πήγε άπατο γιατί κανένας developer δεν έχτισε παιχνίδι θεωρώντας ότι υπάρχει Kinect, μιας και ήταν περιφερειακό και όχι μέρος του hardware. Αν τώρα αυτά με το PRISM σε έχουν πειράξει τόσο πολύ, την ώρα που θα παίζεις, άσε το Kinect ανοιχτό και κρύψε το κάπου. Αν δεν χρησιμοποιείς υπηρεσία του, δε χρειάζεται να σε βλέπει. Βάλε το να βλέπει τον τοίχο. Θα είναι συνδεδεμένο, αλλά δε θα σε καταγράφει.
Tanno, από τη στιγμή που το Kinect θα πρέπει να είναι απαραίτητα συνδεδεμένο, είτε αγοράζεις Xbox One και το έχεις συνδεδεμένο, είτε δεν το αγοράζεις. So simple...
Εγώ λέω PS4...
Ε ναι Παύλο έτσι είναι αλλά υπάρχουν πολλοί που θέλουν xbox αλλά δεν θέλουν kinect. Είναι ένα αναγκαστικό έξτρα περιφερειακό που σε αναγκάζουν να το πληρώσεις και $100. Αυτό είναι φάουλ για εμένα. Και προφανώς όπως και όλους σχεδόν με έχει ενοχλήσει το PRISM και εφόσον είναι συνδεδεμένο καταγράφει ακόμα και το ταβάνι να βλέπει. Επίσης πιστεύω ότι και πάλι λίγοι devs θα το αξιοποιήσουν (ενώ θα μπορούσαν να βγούν πολύ ωραία παιχνίδια γι αυτό) οπότε γενικώς θα έχει ελλάχιστο value for money.
καμερες στα κινητα μας, στους υπολογιστες μας, στα φορητα και μας πειραξε η καμερα του kinect... νομιζω καποιοι απλα ψαχνουν να βρουν κατι για να κραξουν,.
Για το περί Kinect ωραία, το γυρνάς στον τοίχο και για να είσαι τελείως σίγουρος βάζεις ένα UPS στο X1 και το κλείνεις και από το διακόπτη του αντί να το κλείνεις μόνο από το κουμπί, ώστε να μη δέχεται ρεύμα. Επίσης γυρνάς το Kinect να βλέπει τον τοίχο ή του βάζεις μονωτική για να μη σε βλέπει, αν και εδώ υπάρχει ένα μεγάλο θέμα για το interface - αν μερικές ενέργειες που δε σχετίζονται με voIP, όπως πλοήγηση σε μενού, γίνονται μόνο με Kinect.
Με το μικρόφωνο τι γίνεται? Πού είναι? Τι το κάνεις? Του βάζεις μπαμπάκι γύρω γύρω?
Παιδιά, το κινητό σας αφού σταματάτε να μιλάτε του αφαιρείτε τη μπαταρία; Στο Internet μπαίνετε από proxies για να μην αφήνετε ίχνη;
@Τobajaras ακριβώς αυτό. Και μόνο όμως που σε βάζει σε μια τέτοια διαδικασία είναι μεγάλο μειονέκτημα.
Και ρε παιδιά επειδή μπορούν να μας παρακολουθούν και με άλλους τρόπους και το δεχόμαστε (κακώς) δεν σημαίνει ότι πρέπει να δεχτούμε ακόμα έναν τρόπο που πάνε να μας πλασάρουν. Με τα κινητά και τους υπολογιστές δεν μπορούμε να κάνουμε και πολλά, αλλά τώρα να μας παρακολουθούν και από κονσόλες, πάει πολύ.
Παμε για κωλοτουμπα της Sony τωρα να εχουμε να περναμε την ωρα μας!
Η λύση είναι απλή: Βάλε το kinect να κοιτάει μια αφίσα της PAmela Anderson στον τοίχο :)
Και εγώ έκραξα το XBOX one από τη πρώτη κιόλας παρουσίαση και ναι έχω κάνει είδη προπαραγγελεία PS4 .Και εγώ δεν γουστάρω το Kinect και όλες τις multimedia TV δυνατότητες που έχει το XBOX one και μου είναι εντελώς άχρηστες αλλά λέω μήπως μερική γίνεστε όχι λίγο αλλά εντελώς υπερβολική .....Μέχρι και θεωρίες συνωμοσίας και μυστική καταγραφής έχω διαβάσει εδώ μέσα , έλεος πια με Gaming ασχολούμαστε μη το Γα........ το θέμα
Συγνώμη για την παραπάνω έκφραση αλλά η υπομονή έχει και το όρια της ,άντε να αρχίσουμε τώρα να μιλάμε και για προφητείες όλο και κάτι σχετικό θα έχει γραφτεί .....
Από τη στιγμή που δεν θα απαιτεί Online σύνδεση και 24ώρω check για πια καταγραφεί και ποια παρακολούθηση από το Kinect μιλάμε?εκτός αν τι στέλνει δορυφορικά μέσο μυστικού δορυφορικού συστήματος που έχει εγκαταστήσει η MS στο XBOX one .
Κατά τα άλλα η Camera του Kinect και το Mic μας χαλάει για δήθεν καταγραφή αλλά για τις κάμερες και Mice σε PS vita , 3DS , Wiiu Pad , Smartpohones , laptops , PC , Smart Tv's κλπ που λίγο πολύ έχουμε όλοι μας γαργάρα?Κράζουμε απλά για να κράξουμε? αναρωτιέμαι πόσοι από εσάς έχετε βάλει μονοωτική στη κάμερα του κινητού σας? στο 3ds? η στο PS vita? αυτά δεν σας ενοχλούνε?Λες και οι μυστικές υπηρεσίες περίμεναν το Kinect για να κάνουν υποκλοπές ..... Δλδ τόσα χρόνια υποκλοπές σταθερής και κινητής με αποδεδειγμένα περιστατικά και υποθέσεις στα δικαστήρια και δικαιοσύνη δεν τα έχετε δει?η ζείτε σε άλλο κόσμο ....
Ειλικρινά κοντεύω να σκάσω .........Gamers είμαστε και μπαίνουμε εδώ μέσα να συζητήσουμε για gaming , πείτε για τη τιμή που είναι 100 ευρώ παραπάνω να πω ναι , μάλιστα και +1000 μεγάλη διαφορά και εγώ προσωπικά η τιμή είναι ένας από τους βασικότερους λόγους που για αρχή θα πάρω το PS4.Τα drm και τα online policies ναι και μπράβο μας που παγκοσμίως καταφέραμε με τις αντίδραση μας μέσα από forums Και gaming site να αναγκάσουμε την MS να κάνει μεγάλη υποχώρηση .
Αλλά να συζητάμε για τη κάμερα του Kinect και μυστικές καταγραφές ένα έχω να πω , ΟΧΙ ΑΛΛΟ ΚΑΡΒΟΥΝΟ . και όποιος νομίζει ότι θα το γράφουν μυστικά με το kinect ας κλειστή σε κανένα υπόγειο η καμιά σπηλιά για να είναι σίγουρος μιας και στο δρόμο με 15648974874984897949874684684764 smartphones , κάμερες οδικής κυκλοφορίας , κάμερες δημοσίων κτηρίων , τραπεζών , καταστημάτων και σουβλατζίδικων σας καταγράφουν μυστικά , στις σπηλιές και στα βουνά λοιπόν ...................
Και εγώ απορώ με τη τόση βαρύτητα που έχουν δώσει μερικοί gamers στο θέμα "μπανιστηριού" από το Kinect. Στην Αμερική μπορώ να το δικαιολογήσω γιατί έχουν κάποιο θέμα με την ασφάλεια προσωπικών δεδομένων και από τότε που αποκαλύφθηκε η σχέση των Microsoft, Facebook κλπ με το Prism της NSA λογικό να αντιδράσουν πολλοί με αυτό το τρόπο και να βλέπουν το Kinect κάπως καχύποπτα.
Αυτό που δεν μπορώ να καταλάβω είναι ότι η συγκεκριμένη υπηρεσία προσπαθεί να προστατεύσει τον κόσμο από τρομοκρατικές επιθέσεις, σωστά; Άρα τους ενδιαφέρουν κυρίως τα άτομα που έχουν τέτοια προδιάθεση να ασχολούνται με τέτοιες ομάδες. Οπότε αν δεν καθίσεις στο σαλόνι να φτιάξεις μια πυρηνική κεφαλή ή αν προσεύχεσαι στον Αλλάχ γονυπετής με ένα λάπτοπ που δείχνει αντίστροφη μέτρηση μπροστά σου, ποιος ο λόγος να σε νοιάζει τι θα βλέπει το kinect? Και πιστεύω είναι λίγο απίθανο όλοι οι gamers που κλαίγονται περί πνευματικών δικαιωμάτων να σκοπεύουν να κάνουν διάφορα και να λένε τα εξ αμάξης μπροστά σε μια κάμερα. Τώρα αν μερικοί φτιάχνονται παίζοντας cod να φωνάζουν "πάρτα Ομπάμα", "Τζιχάντ ftw" και "θάνατος στους Αμερικάνους" ίσως θα πρέπει να το ψάξουν αλλού...
παιδια εννοειται οτι δεν περιμεναμε το kinect για να καταλαβουμε τι γινεται στο κοσμο....δεν κατεβηκαμε απο τον αρη....ξερουμε τι γινεται....απλα λεμε οτι το Kinect ειναι μια συσκευη που εμενα τουλαχιστον προσωπικα με ενοχλει να την εχω και να καταγραφει ακομα και οση ωρα παιζω ενα game...(το οποιο μπορει να ειναι πολλες ωρες). Θα μου πεις,και εχεις δικιο,μα τοσες καμερες υπαρχουν αυτη σε πειραξε; η απαντηση ειναι οχι αλλα οι καμερες που εχει βαλει το κρατος,οι τραπεζες και γενικα ο οποιοσδηποτε εξω... δεν μπορω να κανω κατι,αλλα οι καμερες που μπαινουν στο σπιτι μου ευθυνομαι εγω.... ΝΑΙ εχω κινητο με καμερα και εχω λαπτοπ με καμερα,που σημαινει οτι οντως μπορει να με καταγραφουν.....(και μαλλον δεν μπορω να κανω πολλα για να το αλλαξω τωρα)
Αλλα οι αμερικανοι ή οποιοσδηποτε αλλος δεν περιμεναν να παρω kinect για να με καταγραφουν απλα δεν θελω ΑΛΛΟ ΕΝΑ ακομη.... ολο αυτο που γινεται ειναι καθαρα θεμα ψυχολογιας....δεν περιμεναν οι "μυστικες" υπηρεσιες ενα κινεκτ για να σε καταγραφουν μπορουν να το κανουν με πολλους αλλους τροπους(δορυφορους)(βλεπε φορολογικο big brother) δοξα τω θεο η τεχνολογια υπαρχει απλα εγω προσωπικα δεν θα αγορασω ενα xbox οχι μονο γιατι με ενοχλει αυτη η καμερα συνεχεια ανοιχτη(ενω πιστευω ακραδαντα οτι λογω τεχνολογιας θα μπορουσαν να το κανουν με αλλο τροπο,τουλαχιστον το θεμα του cloud που αφορα τα παιχνιδια) αλλα και γιατι μετα ΑΠΟ ΟΤΙ ΕΓΙΝΕ και το τι ηθελε να πλασαρει στον μεσο καταναλωτη απλα την σιχαθηκα....και η σονυ(η νιντυ νομιζω δεν ειχε γενικα τετοιες βλεψεις) βεβαια το εκανε ή πηγε να το περασει αλλα η microsoft το υποστηριξε με σθενος και γενικα θεωρω,απ'ολα αυτα που διαβαζα μεχρι τωρα,οτι η m$ ηθελε πολυ περισσοτερο να περαστει αυτη η πολιτικη σε εμας σε σχεση με τις αλλες 2 εταιρειες.... και τελικα ειναι πολυ απλο το θεμα εχεις προβλημα με την m$ για τον α,β λογο; ΔΕΝ το αγοραζεις....ΤΕΛΟΣ! δεν εχεις προβλημα με το xbox one και τις υπηρεσιες του; το αγοραζεις.... δεν χρειαζεται να το αναλυουμε και να φωναζουν οι μεν γιατι δεν ξυπνατε και σας θελουν σκλαβους οι δεν οτι εισαι υπερβολικος και κοψε λιγο τις θεωριες συνομωσιες και ελα στη πραγματικοτητα..... ο καθενας κανει τις επιλογες του! οφειλω να παραδεχτω οτι ειμαι λιγο περισσοτερο "σονακιας"(αν και αδυναμια μου ειναι η νιντυ) οχι λογω κονσολας αλλα λογω φυλης...μου αρεσουν περισσοτερο οι ιαπωνες για πολλα πραγματα και γι'αυτο τους υποστηριζω πιο πολυ,θα μου πεις αυτες ομως ειναι εταιρειες με σκοπο το κερδος και μονο, ναι ισχυει αλλα οι εταιρειες αποτελουνται απο ανθρωπους και επειδη τιποτα στη ζωη δεν ειναι ασπρο ή μαυρο απλα κοιτας στην ενδιαμεση παλετα χρωματων αναμεσα σε μαυρο και ασπτο να βρεις αυτο το χρωμα που σου ταιριαζει καλυτερα συμφωνα με τα δικα σου θελω και προτιμησεις.....
Καλα, αυτο δεν ειναι ειδηση πλεον. Οτι γκατζετ και να παρεις, μεσα στην εβδομαδα θελει update. Ακομα και τα παιχνιδια. Next info please :)
ε ρε γλεντιαααααα να δω τωρα τι θα πουνε τα τρολς που σκυλιαζαν για το day 1 update του wii u
Shepard ισχύει αυτό που λες αλλά θυμάσει τι κράξιμο είχε φάει το Wii U στην αντίστοιχη είδηση. :)