
Η επιστροφή του Enternity στην… ενεργό δράση θα γίνει το αργότερο μέχρι τι 1 το μεσημέρι της Παρασκευής, οπότε μπορείτε να πάτε άνετα στην παρέλαση, να πιείτε ένα καφέ και όταν γυρίσετε, θα μας βρείτε στη θέση μας! Stay tuned...

Για να προλάβουμε ορισμένους από εσάς που μας έχουν στείλει σε ορισμένες περιπτώσεις μηνύματα στο Facebook, το Enternity θα βρίσκεται για κάποιες ώρες «κάτω» το πρωί της Παρασκευής από τις 05.00 και για μερικές ώρες.
Εγω θα λιωνω στον υπνο σαν γατος και θα παω μετα για καφε.
Are you trolling?Έλα και trollάρισμα.....αχαχαχ!Καλά κάνετε πάντως :D
Δεν έβαλες τον Ρώσσο.... χαχαχαχαχαχαχα
Οπου νάναι δηλαδή......nooooooooooooooo
05.19 και συνεχίζει! :D
Τον πήρε ύπνος τον Παύλο. έκανε το 20λεπτο χουζούρι.
Γουσταρω trololo
trolololololololololololo
Έλα ντε και λέω τι έγινε κάνανε επίθεση οι Αρειανοί? άντε με το καλό και σε επόμενα updates :)
ΥΓ:Αυτό απο το βίντεο μοιάζει με τον Κουνέλη! :P
Trolololololo :P
Thumbs Up για το Trololo να γίνει το επίσημο Theme του Enternity!