Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity
Το κριτήριο σας πρέπει να ειναι τουλάχιστον 3 χαρακτήρες
Η Ubisoft ανακοίνωσε ότι η Limbic Entertainment αναπτύσσει το Might & Magic X Legacy, με το παιχνίδι να αναφέρεται ως ένα κλασσικό first-person RPG. Όπως αναφέρει η εταιρία: «Στην αυγή των εντυπωσιακών γεγονότων του Might & Magic Heroes VI, θα είστε μέλος μιας παρέας τεσσάρων φίλων που αναζητούν την περιπέτεια, οι οποίοι εμπλέκονται σε ίντριγκες και πολιτικές μηχανορραφίες που ξεδιπλώνονται εντός και εκτός της Karthal. Η πόλη βρίσκεται στα όρια της διάλυσης, έρμαιο πλέον των διαφορετικών φατριών που παλεύουν για τον έλεγχό της. Οι αποφάσεις σας θα καθορίσουν το μέλλον της πόλης».
Το gameplay θα είναι turn-based, όπου εσείς και η ομάδα σας θα καλείστε να ολοκληρώσετε επικίνδυνες αποστολές νικώντας πανίσχυρα μυθικά τέρατα, μέσα σε στοές, λαβυρίνθους και πόλεις γεμάτες θανατηφόρες παγίδες. Η Ubisoft, υπόσχεται στους gamers μια εμπειρία βγαλμένη από τα παλιά σε ένα παιχνίδι με νέους κανόνες.
Can't wait.
turn-based RPG; Μπράβο τους για το ρίσκο που παίρνουν κόντρα στις εύκολες λύσεις!