
"Όταν παίζεις το The Last Of Us νιώθεις πως είναι παιχνίδι της Naughty Dog. Δεν ελέγχεις τον Nathan Drake προφανώς, αλλά μπορείς να αντιληφθείς την ομοιότητα. Αυτή την συνοχή θέλω. Όταν αρχίσω να παίζω, θέλω να έχει μία συγκεκριμένη αίσθηση, θέλω το gameplay να μοιάζει σαν εξέλιξη αυτού που είχα αλλά από την άλλη θέλω να είναι αρκετά ίδιο. Το Need For Speed είναι ένα όνομα που δεν γίνεται να ανασχηματίζεται από διαφορετικούς δημιουργούς κάθε χρόνο", ήταν τα λόγια του Nilsson. Αν κρίνουμε από το NFS Rivals, τότε η σειρά μάλλον θα ακολουθήσει τα πρότυπα και την "αίσθηση" που έθεσε η Criterion Games με το Hot Pursuit του 2010.
Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077



Ισχύει πως του λείπει η ταυτότητα του NFS. Τα παλιά βέβαια την είχαν αυτή τη ιδιότητα, τα τελευταία χρόνια το χάλασαν.
καλα ειναι συγουρο οτι εχει αλλαξει πολυ ο NFS απο αυτα που εχουν βγει και το rivals το μονο που μου αρεσε ηταν το the run...καλα κανξεις απο εκει την ΕΑ δεν σκεφτεται να βγαλει ενα νεο undergound που εχει αποδειχθει το καλυτερο NFS!!!