Η Gameforge και η En Masse ανακοίνωσαν ότι το TERA θα γίνει free-to-play από τον Φεβρουάριο. Πλέον θα υπάρχουν δύο τύποι λογαριασμών, οι free users και veteran. Οι δωρεάν χρήστες θα έχουν πλήρη πρόσβαση σε ολόκληρο κόσμο του παιχνιδιού, με μοναδικό περιορισμό σε κάποιες λειτουργικές επιλογές όπως τα slots για την αποθήκευση χαρακτήρων. Οι παίκτες τώρα που είχαν αγοράσει το TERA, είτε ήταν ενεργοί την περίοδο της αλλαγής είτε όχι, θα κατατάσσονται στην κατηγορία Veterans. Στην κατηγορία αυτή θα μπορούν να κρατήσουν και τις 8 θέσεις για διαφορετικούς χαρακτήρες, όλες τις ασφαλείς καταθέσεις που είχαν αλλά και έναν μοναδικό in-game τίτλο.

Και οι δυο τύποι λογαριασμών θα έχουν την δυνατότητα να εγγραφούν στο TERA Club, με τους παίκτες μάλιστα που έχουν ενεργή συνδρομή να γίνονται αυτόματα μέλη. Τα πλεονεκτήματα που θα έχουν τα μέλη του TERA Club θα είναι η μείωση του cooldown τους σε ορισμένες περιπτώσεις, περισσότερο experience σε συγκεκριμένα σημεία αλλά και ένα epic mount. Το παιχνίδι μάλιστα από το Φεβρουάριο θα έχει μια νέα αρένα για μάχες 3v3 αλλά και ένα ολοκαίνουργιο dungeon.
Ανακοινώθηκε η GTA 6 Ultimate Edition και το preorder bonus!
Aκολουθάει το τύπο free-to-play του SWTOR. Ελπίζω μόνο να μην είναι unplayable και αυτό στους free users.
Θα το δοκιμάσουμε τότε. :)
Τα ξέρουμε τα free-2-play της Gameforge. Να μας λείπει.
Αν δεν πληρώσεις χάνεις τα σημαντικότερα features.