Στο ψηφιακό μέρος, το 52% του τζίρου αντιστοιχεί σε downloads και το υπόλοιπο σε άλλες μορφές διανομής. Τα downloads κατέγραψαν πτώση κατά 8% σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά. Ωστόσο ο τζίρος της βιομηχανίας είναι γενικά σταθερός αφού σημείωσε πτώση κατά 0,4% με τζίρο στα $14,97 δις. Το ποσό αυτό βέβαια ωχριά μπροστά στην κορύφωση του 1999, που απέφερε στη βιομηχανία $40 δις. Πάντως η τάση δεν είναι ίδια σε όλες τις χώρες. Η Ιαπωνία εξακολουθεί να προτιμά CD κατά 78%, ενώ η Σουηδία το έχει ρίξει στις συνδρομές και την ψηφιακή διανομή κατά 92%.
Στο ψηφιακό μέρος, το 52% του τζίρου αντιστοιχεί σε downloads και το υπόλοιπο σε άλλες μορφές διανομής. Τα downloads κατέγραψαν πτώση κατά 8% σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά. Ωστόσο ο τζίρος της βιομηχανίας είναι γενικά σταθερός αφού σημείωσε πτώση κατά 0,4% με τζίρο στα $14,97 δις. Το ποσό αυτό βέβαια ωχριά μπροστά στην κορύφωση του 1999, που απέφερε στη βιομηχανία $40 δις. Πάντως η τάση δεν είναι ίδια σε όλες τις χώρες. Η Ιαπωνία εξακολουθεί να προτιμά CD κατά 78%, ενώ η Σουηδία το έχει ρίξει στις συνδρομές και την ψηφιακή διανομή κατά 92%.
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
0 ΣΧΟΛΙΑ
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
-
- από Μάνος Βέζος
-
- 18/04/15
Ίσως και να είναι παράξενο που χρειάστηκε τόσος χρόνος, αλλά να που το 2014 είδαμε για πρώτη φορά τις ψηφιακές πωλήσεις μουσικής να ξεπερνούν για πρώτη φορά σε τζίρο τις πωλήσεις CD.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity