Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Xbox One S: Πανέμορφο και 4K

*
H Microsoft αποφάσισε να προχωρήσει στην ανανέωση του Xbox One, αποκαλύπτοντας στην αρχή της E3 2016 Press Conference της το Xbox One S. Όπως ήταν λογικό, η πρώτη λεπτή έκδοση της κονσόλας έφτασε μερικά χρόνια μετά την εμφάνιση της αρχικής και καταφέρνει να εντυπωσιάσει ειδικά από πλευράς εμφάνισης. Και αυτό, τόσο γιατί το Xbox One S είναι 40% πιο μικρό σε όγκο, αλλά και γιατί -για να είμαστε ειλικρινείς- το αρχικό Xbox One ήταν πραγματικά ογκώδες. H νέα μορφή της κονσόλας ξεκίνησε την πορεία της στην αγορά στις 2 Αυγούστου με την έκδοση που «φοράει» σκληρό δίσκο χωρητικότητας 2ΤΒ και κοστίζει €399. Στο άμεσο μέλλον αναμένονται άλλες δύο εκδόσεις στα απλά bundles, μία με σκληρό δίσκο 1ΤΒ (στα €349) και μία με σκληρό δίσκο 500GB (στα €299). Από ειδικές εκδόσεις, έχει ανακοινωθεί η συλλεκτική του Gears of War 4 που αξίζει για πάρα πολλούς λόγους. Η πιο σημαντική αλλαγή -πέραν της εμφάνισης- στο Xbox One S είναι η υποστήριξη HDR και 4K για 4K Ultra HD Blu-ray και υπηρεσίες που υποστηρίζουν αυτή την ανάλυση, όπως το Netflix.



Σχεδιαστικά, η κονσόλα είναι μικρότερη σε όλες τις διαστάσεις, ενώ μέσα στο μικρότερο σασί, η Microsoft έχει «κρύψει» και το τροφοδοτικό, απομακρύνοντας για πάντα το έξτρα…τούβλο. Η κατασκευάστρια εταιρεία χαρακτηρίζει το χρώμα της κονσόλας “Robotic White” και στη συσκευασία του μοντέλου των 2ΤΒ περιλαμβάνει και ειδική βάση στήριξης, έτσι ώστε το Xbox One S να μπορεί να σταθεί τόσο οριζόντια, όσο και κάθετα. Στις άλλες δύο εκδόσεις της κονσόλας, το stand δεν θα περιλαμβάνεται, αλλά θα μπορεί να αγοραστεί ξεχωριστά από τα καταστήματα. Τι συμβαίνει με τα πλήκτρα και τις εξόδους; Στο μπροστινό τμήμα του συστήματος έχουμε πλέον τα πλήκτρα eject και ενεργοποίησης/απενεργοποίησης (που δεν είναι αφής), καθώς και το IR. Μπροστά, ακριβώς κάτω από το drive, μεταφέρθηκε η θύρα USB που βρισκόταν στο αριστερό τμήμα της πρώτης έκδοσης, ενώ στα δεξιά δεν υπάρχει τίποτα απολύτως. Στο πίσω μέρος συναντάμε τις δύο θύρες HDMI 2.0a με HDCP 2.2 (In και Out), άλλες δύο θύρες USB, καθώς και τις σχετικές υποδοχές IR Out, S/PDIF και LAN.



Από πλευράς λειτουργιών και συμβατότητας, το Xbox One S δεν αλλάζει τίποτα, αφού όλα τα περιφερειακά και τα games που λειτουργούν και τρέχουν στο Xbox One είναι συμβατά και με τη νέα έκδοση. Αντίστοιχα, δεν υπάρχουν games και περιφερειακά που παίζουν μόνο στη νέα έκδοση της κονσόλας. Μία σημαντική αλλαγή που έχει να κάνει με τα games και την απεικόνισή τους είναι η υποστήριξη HDR (High Dynamic Range) για όσες τηλεοράσεις το υποστηρίζουν. Περισσότερα για το θέμα μπορείτε να δείτε στο video που ακολουθεί, όπου ο Δημήτρης Καρέτσος εξηγεί τεχνικά πως αλλάζει η απεικόνιση με το HDR ενεργοποιημένο (σε όσα games το υποστηρίζουν). Κάτι που σίγουρα θα βοηθήσει την Microsoft να βάλει το Xbox One S σε περισσότερα σπίτια είναι το γεγονός πως αυτή τη στιγμή αποτελεί ένα από τα φθηνότερα UHD Blu-ray players που υποστηρίζουν. Ίσως αυτήν τη στιγμή να μην είναι ο πρώτος λόγος αγοράς του, ωστόσο σίγουρα θα μετρήσει στους fans του home cinema.



Σε επίπεδο επιδόσεων, παρά το γεγονός ότι η Microsoft δεν αποκάλυψε τίποτα μέχρι την κυκλοφορία της κονσόλας, φαίνεται ότι το Xbox One S τα καταφέρνει καλύτερα στα παιχνίδια, κυρίως σε επίπεδο frame rate. Όπως καταγράφει το Digital Foundry, η νέα έκδοση του συστήματος κατάφερε να αποδώσει έως και 8 frames παραπάνω ανά δευτερόλεπτο σε συγκεκριμένους τίτλους, αλλά και να «ζορίζεται» λιγότερο σε πάρα πολλούς τίτλους με ταβάνι τα 30 καρέ. Τα παιχνίδια του Xbox One γίνονται upscale σε 4K (2160p), ωστόσο μην περιμένετε να δείτε native 4K. Μία ακόμη σημαντική αλλαγή για το Xbox One S είναι η απομάκρυνση της θύρας σύνδεσης του Kinect, μιας και το περιφερειακό θεωρείται σχεδόν…νεκρό από την Microsoft. Ως εκ τούτου, όσοι θέλουν να διατηρήσουν τον αισθητήρα που έχουν αγοράσει από την πρώτη έκδοση της κονσόλας, θα μπορούν να τον συνδέσουν με ειδικό προσαρμογέα που συνδέεται σε μία από τις θύρες USB.



Το Xbox One S φέρνει στην αγορά και το νέο Xbox One Controller που «πατάει» στην τελευταία έκδοση του κλασικού χειριστηρίου (με το audio jack 3,5mm στο κάτω μέρος) και διαφοροποιείται όσον αφορά τα grips που έχουν μια διαφορετική υφή για να γλιστράει λιγότερο στα χέρια. Μικρή αλλαγή έχουμε και στο πάνω μέρος με το Xbox button να είναι πλέον σχεδόν ενιαία επιφάνεια με το υπόλοιπο κάλυμμα του περιφερειακού, αλλά και στο γεγονός ότι πλέον υποστηρίζει σύνδεση μέσω Bluetooth. Κάτι τέτοιο σημαίνει πως πλέον θα μπορεί να συνδέεται χωρίς τα απαραίτητα USB dongles και με φορητά συστήματα.



To Xbox One S είναι -συνολικά- ένα βελτιωμένο Xbox One, προσφέρει (όπως αποδεικνύεται) ελαφρώς βελτιωμένες επιδόσεις στα games, υποστηρίζει 4K output σε ταινίες και streaming services, κάνει ένα τυπικό 4Κ upscaling στα games, ενώ εξωτερικά είναι το πιο όμορφο Xbox που έχει σχεδιάσει η Microsoft. Αποτελεί την ιδανική λύση για τους fans του home cinema, ωστόσο είναι μεγάλο ερωτηματικό κατά πόσο θα οδηγήσει τους υπάρχοντες κατόχους Xbox στην αγορά του, ειδικά με το Project Scorpio σε ορίζοντα -σχεδόν- 14μήνου. Αν πάντως έχετε 4K TV και…ψήνεστε για ένα Xbox One, το S είναι κομμένο και ραμμένο στα μέτρα σας!


 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
21 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Microsoft

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Microsoft

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    Microsoft Hellas

  • PEGI

    3+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • AnimaPura
    • Ακριβώς. Το μόνο που βοηθάει οπτικώς είναι το HDR το οποίο γίνεται κατανοητό ότι μόνο τα first party της MS θα υποστηρίζουν, ενώ πρέπει και το monitor που χρησιμοποιείται κάθε φορά να το υποστηρίζει.

      Οι 4k δυνατότητες του S περιορίζονται (αν και το ρήμα αυτό έχει μια αρνητική σημασία) στις media player δυνατότητες του One.

    • joehok
    • ΜΠΡΑΒΟ ρε παιδια κανετε πολυ καλη ενημερωση και σε κειμενο και σε βιντεο...πλ σας χαιρομαι..... δυστυχως τα οικονομικα στενα και θα μεινω με το παλιο χβοχ...τεσπα και παλι μπραβο

    • vagval
    • @greenkiller.13

      Το upscale προφανως δεν ειναι μια native αναλυση αλλα με ενα 4k tv set ακομα και το upscale ειναι μια αισθητη βελτιωση απο μια εικονα 1080p. Το xbox one s κανει το upscaling με built in chip στο soc οποτε γινεται μεσω hardware. Εγω που το εχω δοκιμασει στην tv μου ε ναι προφανως δεν σου κανει 4κ native αλλα η βελτιωση σε σχεη με μια εικονα 1080p ειναι ξεκαθαρη. Ολα τα assets φαινονται πιο compact και καθαρα, βοηθαει παρα πολυ στην σωστη απεικονηση του contrast και γενικα σε σημεια που 'σπαει΄πολυ η αναλυση μαζευει τα πραμματα. Προφανως δεν μιλαμε για καμια σουπερ αναβαθμιση στην εικονα αλλα σιγουρα μιλαμε για μια αισθητη βελτιωση και αμα εχεις ηδη μια 4κ τηλεοραση ε δεν εχεις και τιποτα να χασεις παρα μονον να κερδισεις. Τωρα αναμονη να δουμε και το φημισμενο hdr τι θα φερει.

    • vagval
    • @greenkiller.13

      Επισης φιλε καλο ειναι να δεις αυτη την σελιδα διοτι υπαρχει αρκετη παραπληροφορηση αναλογα με το 4κ game upscaling που κανει το μηχανημα. Το xbox one s εχει συγκεκριμενες απαιτησεις και τεχνικες προδιαγραφες για οποιαδηποτε απο τις 4k λειτουργιες του για να γινονται ΣΩΣΤΑ και η απεικονηση να ειναι η ΣΩΣΤΗ. Οσον αφορα το 4k game upscaling πρεπει να εχεις μια τηλεροαση 4k@60 hz (πολλα 4κ μονιτορ ειναι στα 30hz και βγαινει λαθος αποτελεσμα) και να υποστηριζει η τιβι σου 10bit χρωμα (δλδ πρεπει να πας στο μενου του συστηματος και να αλλαξεις το color depth σε 30bits per pixel αλλιως και παλυ το upscaling θα γινεται ΛΑΘΟΣ). Οποτε να εισαι σιγουρος οτι η τιβι σου εχει αυτες τις συγκεκριμενες τεχνικες προδιαγραφες αλλιως το οπτικο αποτελεσμα του upscaling στα παιχνιδια δεν θα ειναι το σωστο.
      https://support.xbox.com/el-GR/xbox-one/console/4k-on-xbox-one-s-technical-requirements

    • gamer
    • @greenkiller.13
      @Roronoa

      Έχει διαφορά μεγάλη όπως λες, αλλά υπάρχουν αρκετοί αλγόριθμοι/τρόποι για να κάνεις το upscale να δείχνει καλύτερο.

      Και το Uncharted 4 όπως και το Quantum Break δεν είναι native 1080 και 720, αντίστοιχα. Κάνουν render σε χαμηλότερη ανάλυση και χρησιμοποιούν μεθόδους για να το πάνε σε 1080, 720.

    • gamer
    • @Sephiroth

      Όσον αφορά το Neo, τελευταία κυκλοφορούν φήμες ότι οι Sony κάνει σκέψεις να αυξήσει την ιπποδύναμη του Neo (όχι κατά πολύ) για να μπορεί να σταθεί δίπλα στο Scorpio.

    • Sephiroth
    • @gamer:
      1) Μιλάμε για φήμες, οπότε καλό θα ναι μέχρι τότε να τα υπολογίζουμε όλα ως φήμες
      2) Θα δούμε πότε θα κυκλοφορήσει τελικά το Neo για να ξέρουμε τι θα κάνει η Sony και τι όχι. Ακόμη είναι νωρίς. Λιγότερο από μήνας έμεινε :D

    • Nicholas
    • Πανέμορφο, αλλά πανέμορφα είναι και τα 100€ επιπλέον σε σχέση με το "απλό" XBOX ONE.
      Το Scorpio δηλαδή πόσο θα το πάνε άραγε 500, 600, πόσο;

    • billbig
    • @Nicholas

      Φυσιολογικά θα πρέπει να το κρατήσουν κοντά στο "ψυχολογικό" όριο των 400 ευρώ για να μην κλωτσήσει ο κόσμος. Σίγουρα αυτό δεν φαίνεται ιδιαίτερα πιθανό αυτή τη στιγμή, αλλά μιλάμε για κονσόλα που θα κυκλοφορήσει σε 1,5 χρόνο σχεδόν οπότε με το απαραίτητο πλάνο όλα γίνονται. Αν δούμε τιμές τύπου 600 ευρώ κ.λπ. νομίζω θα έχουν κάνει μπαρούφα.

    • DevilSpawn
    • Μέχρι του χρόνου που θα κυκλοφορήσει η νέα κονσόλα η τιμές θα έχουν πέσει κι άλλο στα κατασκευαστικά υλικά που θα υπάρχουν εντός της. Θα δούμε πως κινηθούν και οι άλλοι δύο μεγάλοι του χώρου που με τα μέχρι στιγμής δεδομένα θα βγουν πιο νωρίς στην αγορά, λογικά, και θα μπορέσουμε να έχουμε μια πρώτη άποψη.

    • diver_gr
    • Μπορεί να μην είναι Native 4K αλλά το upscale έχει κάποιες βελτιώσεις στην ποιότητα της εικόνας, θαύματα μπορεί να μην κάνει αλλά έχει λίγο ποιο ομαλή και καθαρότερη εικόνα από το Xbox One.

      H μεγάλη διαφορά θα παίξει στο HDR το οποίο σύμφωνα με αυτά που γράφονται έχει μεγάλες διαφορές στις αποδόσεις των χρωμάτων!

    • AnimaPura
    • @blackmore
      Κάθε μονάδα παροχής ισχύος κάνει αυτή την δουλειά. Η διαφορά με όλες τις προηγούμενες κονσόλες της MS είναι ότι η μονάδα αυτή είναι πλέον μέσα στο κουτί και δεν είναι υπάρχει πλέον τούβλο.

      Η μόνη διαφορά που θα μπορούσε να σηκώσει συζήτηση είναι η θερμοκρασιακή διαφορά μεταξύ τούβλου και εσωτερικής τοποθέτησης.

    • AnimaPura
    • @blackmore
      Οι Ιάπωνες είχαν κατ' εξοχήν το πανω χέρι στο να "χτίζουν" μια κονσόλα, ενώ οι Αμερικάνοι ήταν καλύτεροι στον προγραμματισμό, εξου και οι συγκεκριμένες διαφορές. Δεν εχουμε δει ακόμα πως συμπεριφέρεται το S μετά από κανα 2ωρο gaming, μπορεί να ισχύει αυτό που λες.

*