Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Πάνω από 3 εκ. πωληθέντα Xbox One

Η Microsoft αποκάλυψε επίσημα πως κατά τη διάρκεια του 2013 κατάφερε να πουλήσει πάνω από 3 εκατομμύρια Xbox One στις 13 αγορές όπου και κυκλοφόρησε το νέο της σύστημα οικιακής ψυχαγωγίας στις 22 Νοεμβρίου. Σύμφωνα με τα όσα αναφέρονται στο επίσημο blog post, το Xbox One ήταν το σύστημα με τις «ταχύτερες» πωλήσεις στην Αμερική για το μήνα Νοέμβριο. Ο αντιπρόεδρος του τμήματος στρατηγικής και marketing Yusuf Mehdi σημείωσε δε πως η αγορά αναμένει από μέρα σε μέρα και τη νέα παρτίδα συστημάτων, μιας και η ζήτηση είναι μεγάλη.



Υπενθυμίζουμε πως η Sony ανακοίνωσε πωλήσεις της τάξης των 2.1 εκατομμυρίων συστημάτων PlayStation 4 μέχρι τις 3 Δεκεμβρίου.


Ανακοινώθηκε η GTA 6 Ultimate Edition και το preorder bonus!

 
Πρόσθεσε το Enternity.gr στις προτεινόμενες πηγές σου στη Google
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
13 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Microsoft

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Microsoft

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    Microsoft Hellas

  • PEGI

    3+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • alex4444
    • Οριστε, για οσους νομιζαν οτι απετυχε να πεισει. Να δουμε βεβαια πως θα ανταπεξελθει κι αυτο και το ps4 στην κλασικη λειψυδρια που συνοδευει το Launch μιας νεας κονσολας.

    • paparazzi1984
    • nai kalla 3 k exei poulisi :DDDD xbox one, tote iati exi xbox one se olla ta magazia tis amerikis kai den exi play4 ????

    • ΓΙΩΡΓΟΣ13


    • @paparazzi1984
      έχουν πει εδώ και καιρό ότι η MS έχει μεγάλο stock για να αντεπεξέλθει στη μεγάλη ζήτηση ενώ η Sony είχε έτοιμες λίγες παρτίδες.

    • mifis
    • Χρονια πολλα με υγεια!Μια χαρα θα παει η κονσολαρα οπως και το ps4,εχετε μαθει κανενα νεο ποτε θα ερθει στην χωρα μας??Λετε οταν..σουβλιζουμε?

    • BigDaddy
    • Καλες πωλησεις οσο ειναι αρχη βεβαια μετα ομως κλαινε και γελανε.
      @Amiga500 οι υπερασπιστες της ms βιαστηκαν να χαρουν αλλα δεν πειραζει, μεχρι και τα καρτουν τους κοροιδευουν.Στη τελικη
      That's How Xbox People Are!!!!

    • Hernandez30
    • @ΓΙΩΡΓΟΣ13
      Ναι το είδαμε για αυτό δεν έστειλε στην Ελλάδα όυτε ενα κομμάτι και το Enternity έκανε αμάν και πώς να βρεί ένα κομμάτι για να κάνει τo review της κονσόλας (κακώς βέβαια που σνόμπαραν την Ελλάδα)

      Να τα βλέπουν οι φίλοι της Microsoft αυτά.......

    • vonzuchter
    • To xbox one θα σαρωσει στην Αμερικη θα το δειτε. Για τον υπολοιπο εχω την αισθηση οτι θα υποστει πανωλεθρια. Παντως την αγορα της αμερικης θα τη κερδισει γιατι ο αμερικανος γουσταρει τη φαση του multimedia και ολα αυτα τα καλουδια του xboxlive. Aν ειχε μια ελπιδα το xbox να ελαχιστοποιησει την απωλεια χρηστων σε ευρωπη και ιαπωνια ,θα επρεπε να ηταν backwards compatible με τα παιχνιδα του 360 και xboxlivearcade. Απο τη στιγμη που αυτο τεχνικα (μας λενε) δεν ηταν δυνατο λογω της διαφορετικης αρχιτεκτονικης νομιζω οτι ειναι τελειωμενη υποθεση η πρωτια στις πωλησεις. Ομως ο πραγματικος νικητης ειναι αυτος που θα βγαλει τα πιο πολλα φραγκα και θα εχει τα μεγαλυτερα κερδη. Και εκει δε ξερω αν ο νικητης θα ειναι η σονυ.

    • Shepard
    • Το νουμερο ειναι εξαιρετικοτατο αν αναλογιστει κανεις:

      1. Ειναι μια ακριβη κατα γενικη ομολογια κονσολα
      2. Εχει βγει επισημα μονο σε 13 χωρες

      Μολις επεκταθει και στις επομενες 9 χωρες μεσα στο επομενο τριμηνο του ετους, λογικα θα ανεβουν και τα νουμερα πιο γρηγορα.

*