Μετά από πολλές και διάφορες αλλαγές, το Steam Controller βλέπει και πάλι το φως της δημοσιότητας, αυτή τη φορά στην τελική του μορφή. Πλέον, η «κουκουβάγια» της Valve διαθέτει 2 touch pads (που λειτουργούν και ως πλήκτρα), triggers, 2 bumpers αλλά και 2 πλήκτρα στην πίσω πλευρά των λαβών του χειριστηρίου. Το πρώτο feedback των ανθρώπων που ήρθαν σε επαφή μαζί του κατά τη διάρκεια του Game Developers Conference δείχνει πως το Steam Controller είναι άνετο και εύχρηστο, ενώ κάθε του πλήκτρο μπορεί να δεχθεί όποια εντολή θέλει ο χρήστης. Το χειριστήριο της Valve αναμένεται εντός του Νοεμβρίου (ταυτόχρονα με τη διάθεση των Steam Machines) και θα πωλείται στην τιμή των 49.99 δολαρίων. Δείτε μία χαρακτηριστική φωτογραφία στη συνέχεια του άρθρου.

Αλλάζει όνομα η COSMOTE TV, αυτό είναι το νέο
Που πηγε ο δευτερος αναλογικο μοχλος; Μαλλον θα τον εφαγε ο Gabe..... :/
Η απόσταση του αναλογικού μοχλού και των 4 βασικών κουμπιών είναι αρκετά κοντά.Θα ήθελα πολύ να το δοκιμάσω ....
Δεν μαρέσει καθόλου, φαίνεται άβολο , λες και βάλανε το πίσω μπρος. Με στεναχωράς ρε Gabe, αλλά δεν πειράζει, είναι από τις λίγες φορές. Σαγαπάμε
Η αλήθεια είναι πως αν δεν το πιάσεις στα χέρια σου δεν μπορείς να ξέρεις πόσο βολικό είναι. Πάντως άσχημο είναι στα σίγουρα...
Δεν ειναι ωραιο, αλλα αμα δουλευει σωστα..
Το πιο περίεργο είναι το μέγεθος. Από το χέρι που το κρατάει μου φαίνεται μικρότερο από του One αλλά δεν είμαι καθόλου σίγουρος.
Η απουσία δεύτερου αναλογικού δεξιά δεν επηρρεάζει, καθώς αυτό το ρόλο θα μπορεί να τον παίξει το touch pad και εκτός των άλλων δε φαίνεται να χωράει κιόλας.
Το βρίσκω πολύ ενδιαφέρον, για να δούμε τα πρώτα νέα για την ανταπόκριση στις εντολές...
Το δεξιό trackpad/touchpad δεν νομίζω να δίνει περισσότερη ακρίβεια από αναλογικό μοχλό gamepad, πόσο μάλλον από ποντίκι. Ίσως να δίνει μεγαλύτερη ταχύτητα strafe, δεν ξέρω, μακάρι να το δοκίμαζα έστω για 10'. Όσο άσχημο ή περίεργο κι αν δείχνει, το θέμα είναι αν δουλεύει σωστά και αν είναι εργονομικό στα χέρια.
http://www.youtube.com/watch?v=bYoXMiv0rgA
Δουλευαν τοσο καιρο για να αντικαταστησουν εναν μοχλο με touchpad;!
Στα αλλα ειναι ιδιο με οτι ξερουμε! Viva la revolution :p