Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Διαγωνισμός Turbo-X LED Smart TV 50’’



2 νέους διαγωνισμούς τρέχει το Πλαίσιο με δώρο 2 Turbo-X LED Smart τηλεοράσεις 50 ιντσών, στα Facebook και Twitter! Συγκεκριμένα, 2 τυχεροί, ένας fan του Plaisio@Facebook κι ένας follower του PlaisioOfficial, κερδίζουν μετά από κλήρωση από μία τηλεόραση 50’’, την Turbo-X Smart TXV-50SM.

Μπορείτε να δηλώσετε συμμετοχή στα:
https://twitter.com/PlaisioOfficial/status/424141773720395776
https://www.facebook.com/plaisio.gr/app_1512809348944439



Αλλάζει όνομα η COSMOTE TV, αυτό είναι το νέο

 
Πρόσθεσε το Enternity.gr στις προτεινόμενες πηγές σου στη Google
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
17 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • GamingFun
    • Συγχαρητήριο στο Πλαίσιο για το διαγωνισμό, αλλά συγχαρητήρια και σε εσάς που μας τον ανακοινώνετε.

    • brutal3012
    • Όποιος την κερδίσει λαμβάνει και μία επιστολή ευχαριστήρια από την πρεσβεία της Κίνας καθώς και ένα ταξίδι στα άδυτα των Κινέζων προμηθευτών του Πλαισίου και τέλος ένα φυλλάδιο 2 σελίδων(με φωτογραφίες) για την τεχνογνωσία πίσω από τα Turbo-X προϊόντα.

    • moviemagic
    • Εντάξει μπορεί να είναι ή και να βγει καλή, ποτέ δεν ξέρεις... Εγώ είχα ένα φθηνό mp3 player turbo-x που τα έβγαλε τα λεφτά του και με το παραπάνω.

    • saxo1810
    • kalispera kai apo mena se olous!!!!
      ena megalo mprabo poy mas enimeronete sinexia gia to ti iparxi, k 8a sinfoniso me ton moviemagic opos katsi einai telika!!!!!
      ena akribo media ta epexe telios k ena turbo x poy exo exi bgei skili

    • ninty
    • μερικοι σας χαριζουν γαιδαρο και τον κοιτατε στα δοντια τσαμπα ειναι οποιος το κερδισει και δεν το θελει ας μου τη χαρισει δε με χαλαει καθολου ευχαριστουμε για την ενημερωση αγαπημενο εντερνιτυ...

    • brutal3012
    • @Amiga500

      το βρήκα και χαίρομαι που είμαστε στην ίδια πλευρά. Ξέρεις κινέζικα ρε μπαγάσα;

      @ninty
      Δε μας τη χαρίζει κανείς αφού δε θα συμμετάσχουμε να το κερδίσουμε. Για τους συμμετέχοντες καλή τύχη και στην απόκτηση του δώρου και στην αντοχή του μετά.

    • ninty
    • καλυτερα...και ενα χρονο να κρατησει δε θα με χαλαγε καθολου γιατι ειναι ΔΩΡΟ ,ειναι ΔΩΡΕΑΝ...οκ?

    • brutal3012
    • Την κέρδισες και δεν το πρόσεξα; Ή δε μπορούμε να σχολιάσουμε το Πλάισιο; Άμα είσαι μεγαλομέτοχος πάω πάσο, αν όχι τότε κάτι δεν πάει καλά με σένα. Εξάλλου την εταιρεία που αγαπάς όσον αφορά στα games το Πλαίσιο την πέταξε έξω άρον άρον.

    • ninty
    • με ξερεις και απο χθες και ξερεις ποια εταιρια αγαπαω?ολες τις κονσολες εχω..το οτι σκοτωθηκαν νορτεκ και πλαισιο το ξερω καλα οπως ξερω και πολλες βλακειες που εχει κανει η νορτεκ...αλλα να σχολιαζεις κατι που μπορεις να κερδισεις και σου παρεχεται δωρεαν ε ειναι λιγο κατινια πως να το κανουμε...

*