Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Στη δεύτερη θέση της αγοράς των smart wearables η Apple

Σύμφωνα με στοιχεία που έδωσε στη δημοσιότητα η IDC (International Data Corporation), η Apple κατάφερε να «σκαρφαλώσει» στη δεύτερη θέση της αγοράς των smart wearables για το 2ο τρίμηνο του 2015. Πιο συγκεκριμένα, η εταιρεία του Cupertino πούλησε 3.6 εκατομμύρια Apple Watches, αριθμός που αντιστοιχεί σε ένα ποσοστό του 19.9% της αγοράς και που τη φέρνει πίσω από την Fibit, η οποία διέθεσε 4.4 εκ. wearables (που αντιστοιχεί στο 24.3% της αγοράς). Στην 3η θέση, με 3.1 εκ. συσκευές, βρέθηκε η Xiaomi (με μερίδιο που αντιστοιχεί στο 17.1%), ενώ στην 4η θέση ακολουθεί η Garmin που πούλησε περίπου 700 χιλιάδες wearables (3.9%). Τέλος, η Samsung κατάφερε να πουλήσει 600 χιλιάδες τεμάχια (που αντιστοιχεί σε ένα ποσοστό του 3.3% της αγοράς), αριθμός που την φέρνει στην 5η θέση.

Υπενθυμίζεται ότι η Apple ανακοίνωσε πρόσφατα νέο ρεκόρ τριμήνου, και παρόλο που το μεγαλύτερο μέρος των εσόδων της εξακολουθεί να προέρχεται από τις πωλήσεις iPhone, iPad και Mac, φαίνεται ότι με το Apple Watch δείχνει να έχει κάνει γερό μπάσιμο στην αγορά των smart wearables. Τουλάχιστον σύμφωνα με τα παραπάνω στοιχεία.


 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
0 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
  • Δεν υπάρχουν ακόμα σχόλια για αυτό το άρθρο.
*