Game of Thrones
Get More: Comedy Central
Διαβάστε όλες τις ειδήσεις για τα VGX 2013 εδώ.
Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077
Game of Thrones
Get More: Comedy Central
Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077
Η Telltale Games ανακοίνωσε στο πλαίσιο των VGX 2013 την κυκλοφορία του Game of Thrones video game που θα βασίζεται στη γνωστή τηλεοπτική σειρά του HBO.
Στο τομέα του story telling δεν τη φοβάμαι την Telltale αλλά στο gameplay έχω τις επιφυλάξεις μου.
Μωρέ πολλά projects δεν έχουν αναλάβει; Φοβάμαι μην τους καταστρέψει αυτό. Εδώ στην πρώτη σεζόν του WD αργούσαν τα επεισόδια...
Θα έχει και μάχες λέει αλλά όχι κάτι πολύ action! Είδωμεν (βλέπε και σχόλιο στο από κάτω άρθρο)
Τοσο πολυ γιγαντωθηκε σαν εταιρια η telltale που εχει 3 σειρες τωρα ταυτοχρονα? Anyway ταιριαζει παντως σαν στυλ παιχνιδιου εξαλλου και η τηλεοπτικη σειρα πιο πολυ στην ιντριγκα και στις διαπροσωπικες σχεσεις βασιζεται παρα στις μαχες
για να δουμε σε ποιο θα τα κανει μανταρα !! παντος αν καταφερουν και στα 3 τη να πω!??
Αυτο κι αν θα ειναι επικο!
ειμαι σιγουρος πως θα βγει καλο η telltale δεν με εχει απογοητευσει...μεχρι τωρα
αν και δεν μας έδειξαν τίποτα ως λάτρης της σειράς απλά το περιμένω να είναι επικό!!!ειδικά άμα βάλουν και τις φωνές των ηθοποιών κτλπ...