
Στο εσωτερικό του συναντάμε ένα διπύρηνο Cortex A9 Chip στο 1.5GHz μαζί με μία διπύρηνη GPU Mali 400 στα 400MHz, καθώς και 1GB μνήμης RAM και 8GB αποθηκευτικού χώρου. Υποστηρίζει Bluetooth 4.0 και θα κυκλοφορήσει τον Απρίλιο του 2013. Η προσπάθεια συγκέντρωσης χρημάτων εξελίσσεται μέσω του Kickstarter, ωστόσο είναι μαθηματικά βέβαιο ότι θα πετύχει το στόχο, αφού ήδη έχει μαζέψει πάνω από τα 3/4 των 100.000 δολαρίων. Δείτε ένα σχετικό video μέσα από τον παρακάτω player:
Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077



όμορφο, απλό αλλά........λίγο;
Δεν νομίζω ότι αξίζει καλύτερα να πάρει κανείς το ouya το οποία είναι λίγο πιο ακριβό αλλά με περισότερες δυνατότητες.
Άντε να δούμε
kali fasi me tin ftwxeia p xei pesei.
ouya μονόδρομος...
Κι εγω συμφωνώ με τα παιδιά, μάλλον ouya καλύτερα ;)
Τα περισσότερα κινητά έχουν ήδη έξοδο για σύνδεση με τηλεόραση. Αυτό το πράγμα με το android έχει παραγίνει... πολύ hardware Και από παιχνίδια τίποτα.
Πρέπει να καταλάβουν οτι θέλουμε ΚΑΛΑ παιχνίδια και οχι ΚΑΛΟ hardware μονο...
Ενδιαφέρον πάντως.