Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Face-Off: Alien Isolation

*
Με μια πρώτη ματιά που ρίξαμε στο Alien: Isolation, μας δόθηκε η εντύπωση ότι οι εκδόσεις ανάμεσα σε PS4 και Xbox One είναι ισοδύναμες, αφού και οι δύο χρησιμοποιούν ανάλυση 1080p, ενώ μοιράζονται ένα ευρύ φάσμα από υλικά και οπτικά εφέ. Η απόδοση αποτέλεσε ζήτημα, αφού το PS4 φάνηκε να διαθέτει εμφανές πλεονέκτημα χάρις στο πιο σταθερό frame-rate και στην έλλειψη tearing (ταυτόχρονη εμφάνιση πληροφορίας από δύο ή περισσότερα frames, που έχει ως αποτέλεσμα ένα εφέ «σκισίματος» της εικόνας). Με βάση αυτά τα αποτελέσματα, έμοιαζε μία καθαρή νίκη για την κονσόλα της Sony, όμως δεδομένου ότι ο τίτλος είναι διαθέσιμος σε πέντε συστήματα, θέλαμε να δούμε πόσο καλά στέκεται το Alien: Isolation στα προηγούμενης γενιάς Xbox 360 και PS3, ενώ θέλαμε να διερευνήσουμε και τα προτερήματα της έκδοσης για PC. Πέρα από αυτά, θέλαμε να εντοπίσουμε και την αιτία του έντονου προβλήματος με το frame rate στις κινηματογραφικές σκηνές.
Και οι τρεις εκδόσεις χρησιμοποιούν 16x anisotropic filtering, αν και εντοπίζονται μερικές αποκλίσεις, όπου επιφάνειες «φιλτράρονται» πιο καθαρά στο ένα σύστημα σε σχέση με το άλλο.
Ξεκινώντας, ας ρίξουμε μία κοντινότερη ματιά στο Alien: Isolation για υπολογιστές. Οι αρχικές ενδείξεις έδειχναν έναν τίτλο που μπορεί να τρέξει πολύ εύκολα σε υψηλά frame-rate ακόμη και σε μέτρια συστήματα, όμως τι είδους εμπειρία αποκομίζουμε σε σχέση με τις εκδόσεις για PS4 και Xbox One; Ξεκινάμε επιλέγοντας ανάλυση 1080p, που χρησιμοποιείται και στις κονσόλες και επιλέγουμε την υψηλότερης ποιότητας ρύθμιση anti-aliasing στο παιχνίδι, το SMAA T2x (Subpixel Morphological Anti-Aliasing). Παραδόξως, η ποιότητα εικόνας είναι ίδια με εκείνη των κονσολών, με μερικές μόνο διαφορές στο anti-aliasing σε επίπεδο pixel, γεγονός που μας οδηγεί στο να υποθέσουμε ότι και οι τρεις εκδόσεις μοιράζονται την ίδια μέθοδο αντιμετώπισης των jaggies (σκαλοπατάκια στις ακμές). Οι άκρες μεγάλου μήκους και οι λεπτομέρειες σε sub-pixel επίπεδο υποφέρουν από τρεμόπαιγμα (shimmering) και από  ένα φαινόμενο που κάνει τα pixel να φαίνεται πως κινούνται (pixel crawling). Επίσης, η ύπαρξη aliasing είναι συνηθισμένη στις κατοπτρικές αντανακλάσεις (specular reflections) κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού.



Παρ’ όλα αυτά, αν και δε μπορεί να γίνει κάτι για να αυξηθεί η ποιότητα της εικόνας στις κονσόλες, στο PC είναι εφικτό να εφαρμόσει κανείς άλλες anti-aliasing τεχνικές μέσω του πίνακα ελέγχου της εκάστοτε GPU για να αυξήσει την καθαρότητα των γραφικών. Σε γενικές γραμμές, η ποιότητα των textures, των μοντέλων και του φωτισμού είναι ίδια ανάμεσα στις κονσόλες και το PC, όταν αυτό τρέχει τον τίτλο σε ultra ρυθμίσεις. Και οι τρεις εκδόσεις χρησιμοποιούν 16x anisotropic filtering, αν και εντοπίζονται μερικές αποκλίσεις, στο πλαίσιο των οποίων κάποιες επιφάνειες «φιλτράρονται» πιο καθαρά στο ένα σύστημα σε σχέση με το άλλο.



Το PC πάντως έχει προβάδισμα σε ότι αφορά τις σκιές και το ambient occlusion (τεχνική rendering που χρησιμοποιείται για να υπολογίσει την έκθεση κάθε σημείο μιας σκηνής στο φυσικό φως του περιβάλλοντος). Η χρήση της τεχνικής δημιουργίας σκιών από μεγάλες πηγές φωτός που έχουν έντονες ακμές κοντά στο αντικείμενο που δημιουργεί τη σκιά και πιο «μαλακές» στα απόμακρα σημεία της σκιάς (contact-hardening soft shadow) δημιουργεί ομαλές ακμές. Οι ακμές μοιάζουν ακόμα πιο φυσικές χάρις στις σκιές που δημιουργούνται από μικρές, επιπέδου σημείου, πηγές φωτός (hard-edged shadows) πάνω στις οποίες εφαρμόζεται το φίλτρο dither για ομαλοποίηση της χρωματικής κλίμακας της σκιάς. Στο μεταξύ, η τεχνική HDAO (High Definition Ambient Occlusion) χρησιμοποιείται μόνο στο PC, αλλά μοιάζει να μην έχει εφαρμοστεί σωστά σε όλες τις περιπτώσεις, αφού μερικές επιφάνειες μοιάζουν να μην έχουν κάλυψη σε συγκεκριμένες στιγμές, ενώ το εφέ είναι εμφανώς παρόν αλλού.



Με βάση τα προαναφερθέντα, μπορεί να πει κανείς ότι υπάρχει μικρή διαφορά υπέρ του PC σε σχέση με το PS4 και το Xbox One σε ό,τι αφορά την ποιότητα εικόνας. Στον τομέα της απόδοσης όμως, το PC υπερισχύει ξεκάθαρα. Προφανώς αυτό εξαρτάται και από την σύνθεση κάθε PC, όμως τα benchmarks δείχνουν υψηλά frame-rate ακόμη σε μέτριες κάρτες γραφικών και στις ultra ρυθμίσεις. Κάρτες όπως η Radeon HD 7870 μπορούν να πιάσουν τα 60fps, ενώ οι high-end κάρτες μπορούν να ξεπεράσουν ακόμη και τα 100fps. Σε σύστημα που βασίζεται σε επεξεργαστή Intel Core i5 3570 και μία Nvidia GTX 780, δεν είχαμε πρόβλημα να πετύχουμε 60fps στα 1080p με ενεργοποιημένο το v-sync στα ultra settings, με αποτέλεσμα μία εμπειρία κατά πολύ ομαλότερη σε σχέση με αυτή που επιτυγχάνεται στις νέες κονσόλες.  Συγκριτικά, οι δύο κονσόλες έχουν ως στόχο τους τα 30fps, αν και καμία από τις δύο δεν καταφέρνει να τα διατηρεί κατά τη διάρκεια απαιτητικών σκηνών. Η απόδοση είναι τις περισσότερες φορές σταθερή στο PS4, με μικρές πτώσεις κατά τη διάρκεια της μάχης, αλλά η αδιάλειπτη χρήση v-sync εγγυάται την ανυπαρξία tearing.


Τόσο το PS4 όσο και το Xbox One έχουν ως στόχο τους τα 30fps, αν και καμία από τις δύο δεν καταφέρνει να τα διατηρεί κατά τη διάρκεια απαιτητικών σκηνών. Η απόδοση είναι τις περισσότερες φορές σταθερή στο PS4

Το μόνο πρόβλημα έρχεται με τη μορφή σύντομων κολλημάτων στη διάρκεια του παιχνιδιού, τα οποία οδηγούν το χρονικό διάστημα που μεσολαβεί ανάμεσα στην εμφάνιση δύο frames (frame-time) σε τιμές της τάξεως των 200-460ms (αντί για τα 33ms που απαιτούνται για επίτευξη 30fps), ανάλογα με τη διάρκεια του εκάστοτε κολλήματος. Μία ματιά στις εκδόσεις για PS3 και Xbox 360 δείχνει ότι η αιτία μπορεί να είναι το ανεπαρκώς βελτιστοποιημένο φόρτωμα των υλικών. Το Xbox One δεν χαρακτηρίζεται από τόσα κολλήματα, όμως το παιχνίδι δυσκολεύεται να διατηρήσει σταθερά 30fps στην κονσόλα της Microsoft. Το frame-rate είναι ιδιαίτερα μεταβλητό, με τον μέσο όρο να κινείται περίπου στα 28fps, ενώ παρατηρείται και tearing. Στην ουσία, αυτό που συμβαίνει είναι ότι το framebuffer αντιστρέφεται λίγο καθυστερημένα αν το render δεν μπορεί να παρέχει ολόκληρο το frame έγκαιρα στον απαραίτητο χρόνο των 33,33ms. Κρίνοντας από τα αποτελέσματα του PC σε συνθέσεις χαμηλότερης δυναμικότητας, δεν μοιάζει αδύνατη η επίτευξη επιδόσεων κοντινότερων στα 60fps στο PS4 -και σε μικρότερο βαθμό και στο Xbox One- δεδομένου των πλεονεκτημάτων που παρέχει η κλειστή αρχιτεκτονική τους σε σχέση με τους υπολογιστές. Ίσως ο λόγος να είναι οι αδύναμοι πυρήνες των AMD επεξεργαστών που διαθέτουν οι δύο κονσόλες. 


Στις κινηματογραφικές σκηνές στις κονσόλες παρατηρείται μεταβαλλόμενο frame-rate που πέφτει ακόμη και κάτω από τα 20fps, με αποτέλεσμα αυτές οι σκηνές να καταλήγουν να υποβαθμίζονται σε μία αλληλουχία συνεχών κολλημάτων

Σε όλες τις εκδόσεις υπάρχει πρόβλημα με την απόδοση κατά τη διάρκεια των κινηματογραφικών σκηνών. Ακόμα και στον υπολογιστή οι σκηνές φαίνεται να έχουν όριο τα 30fps, αλλά ακόμη κι έτσι πάσχουν από συχνά φαινόμενα τρεμοπαίγματος, που καταστρέφουν οποιουδήποτε είδους κινηματογραφικό αντίκτυπο. Στις κονσόλες τα πράγματα είναι ακόμη χειρότερα, αφού παρατηρείται μεταβαλλόμενο frame-rate που πέφτει ακόμη και κάτω από τα 20fps, με αποτέλεσμα αυτές οι σκηνές να καταλήγουν να υποβαθμίζονται σε μία αλληλουχία συνεχών κολλημάτων. Παραδόξως, κάποιες από τις σκηνές τρέχουν καλύτερα στο Xbox One σε σχέση με το PS4 - και αντιστρόφως. Η αιτία του προαναφερθέντος φαινομένου εντοπίζεται στην μονίμως άνιση χρονικά διανομή των frames, όπου βλέπουμε κάποια από αυτά να γίνονται rendered σε 16,67ms, κάποια σε 33ms και κάποια άλλα σε 50ms. Ενδιαφέρον παρουσιάζει το γεγονός ότι οι σκηνές αυτές δεν δείχνουν να δημιουργούνται σε πραγματικό χρόνο, όμως δείχνουν να έχουν δημιουργηθεί  από την μηχανή γραφικών του παιχνιδιού. Φαίνεται ότι η αναπαραγωγή video επηρεάζεται έντονα από το γεγονός ότι το παιχνίδι φορτώνει δεδομένα στο background, κάτι που προκαλεί χαμένα καρέ και τεράστιες αποκλίσεις στην απόδοση.
Κάρτες όπως η Radeon HD 7870 μπορούν να πιάσουν τα 60fps, ενώ οι high-end κάρτες μπορούν να ξεπεράσουν ακόμη και τα 100fps. Σε σύστημα που βασίζεται σε επεξεργαστή Intel Core i5 3570 και μία Nvidia GTX 780, δεν είχαμε πρόβλημα να πετύχουμε 60fps στα 1080p.
Το Alien: Isolation έχει δημιουργεί κυρίως με γνώμονα τα συστήματα νέας γενιάς, όμως ο τίτλος είναι επίσης διαθέσιμος σε PS3 και Xbox 360, οπότε μας ενδιέφερε ιδιαίτερα να δούμε πόσο πιστά έχει μεταφερθεί η εμπειρία στις ασθμαίνουσες πλέον κονσόλες προηγούμενης γενιάς. Άραγε, η έλλειψη «ιπποδύναμης» οδηγεί σε σημαντικές αλλαγές στον οπτικό τομέα του παιχνιδιού ή μήπως η Creative Assembly κατάφερε να διατηρήσει την βασική εμπειρία άθικτη, παρά τους τεχνολογικούς περιορισμούς; Είναι αξιοσημείωτο το γεγονός ότι, όπως και στο Destiny, η όψη και η αίσθηση του Alien: Isolation έχει μεταφερθεί επιτυχημένα στο hardware προηγούμενης γενιάς. Ο φωτισμός δυναμικού τύπου (dynamic lighting) και η volumetric (με όγκο) ομίχλη με  εμποτίζουν τον κόσμο του παιχνιδιού με ατμόσφαιρα, ενώ το περιβάλλον παραμένει λεπτομερές και πιστό στο αρχικό όραμα των developers. Εξυπακούεται βέβαια ότι δεν έχουν αποφευχθεί σημαντικές περικοπές στην ποιότητα των γραφικών, οι οποίες έχουν αρνητικό αντίκτυπο στο όλο αποτέλεσμα. Η ανάλυση έχει πέσει από τα 1080p σε μια πιο εύκολα διαχειρίσιμη, μικρότερη του HD. Η έκδοση για Xbox 360 φαίνεται να λειτουργεί σε ανάλυση 1120x680, ενώ εκείνη του PS3 σε ανάλυση 960x680, με τις δύο εκδόσεις να χρησιμοποιούν «φθηνές» σε απαιτήσεις από το hardware μεθόδους antialiasing που δεν εφαρμόζονται σε όλες τις άκρες και έχουν αρνητικό αντίκτυπο στην ποιότητα των textures. Η Creative Assembly λέει ότι οι last-gen εκδόσεις διαθέτουν κάθετη ανάλυση 720p, όμως σίγουρα έχει μειωθεί η οριζόντια ανάλυση και στις δύο περιπτώσεις. Η μείωση στην ανάλυση σημαίνει ότι το παιχνίδι μοιάζει λίγο πιο θολό, ενώ το upscaling τονίζει τα jaggies, με τα θέματα αυτά επιβαρύνουν περισσότερο την έκδοση του PS3. Η λεπτομέρεια της γεωμετρίας δεν εμφανίζεται έντονα διαφορετική σε σχέση με τις πιο «βαρβάτες» εκδόσεις, με τη μοντελοποίηση των χαρακτήρων και του περιβάλλοντος να μην υπολείπεται ιδιαίτερα κατά την σχετική σύγκριση. Ωστόσο, περιστασιακές λεπτομέρειες όπως τα χαλάσματα και τα χαρτιά που βρίσκονται διάσπαρτα στο πάτωμα,  είτε αφαιρούνται, είτε εμφανίζονται σε μικρότερες ποσότητες. Επιπλέον, η λεπτομέρεια των textures, ο φωτισμός και τα εφέ, εμφανίζονται και αυτά «πετσοκομμένα» ώστε να είναι εφικτό το όλο εγχείρημα στο πλαίσιο της κατά πολύ λιγότερης μνήμης και της μικρότερης επεξεργαστικής ισχύος των δύο «παλαιμάχων» σε σχέση με το PS4 και το Xbox One.



Πιο συγκεκριμένα, οι έμμεσες πηγές φωτισμού κόβονται, λιγότερα αντικείμενα παράγουν σκιές, το εφέ του lens flare είναι απλοποιημένο, και τα εφέ της χρωματικής παρέκκλισης (chromatic aberration) λείπουν, ενώ το ambient occlusion είναι υποβαθμισμένο σε μία χαμηλής ποιότητας υλοποίηση Screen Space Ambient Occlusion, που δεν παράγει ικανοποιητικό αποτέλεσμα. Το θόλωμα κάμερας και αντικειμένων λείπει επίσης στο 360 και στο PS3, μειώνοντας την ένταση των σκηνών που κινούνται σε γρήγορους ρυθμούς και των μαχών, όμως το εφέ εστιακού βάθους και το film grain (ο κόκκος στην εικόνα που παραπέμπει σε μια κινηματογραφική εμπειρία) παραμένουν παρόντα, οπότε δεν λείπει εντελώς από το παιχνίδι η κινηματογραφική όψη στην οποία στόχευε η Creative Assembly. Πέρα από την υποβάθμιση στην ανάλυση, το PS3 διαθέτει επίσης χαμηλότερης ανάλυσης textures και normal maps (εικόνες που τοποθετούνται πάνω σε ένα τρισδιάστατο αντικείμενο για να το κάνουν να φαίνεται καλύτερο, χωρίς να απαιτούνται περισσότερα πολύγωνα), σε συνδυασμό με ένα bug στα γραφικά που έχει ως αποτέλεσμα την έλλειψη κατοπτρικών αντανακλάσεων (specular reflections) σε μερικές επιφάνειες.
Στα Xbox 360 και PS3 η ανάλυση έχει πέσει σε μια πιο εύκολα διαχειρίσιμη, μικρότερη του HD, με τις δύο εκδόσεις να χρησιμοποιούν «φθηνές» σε απαιτήσεις από το hardware μεθόδους antialiasing.
Σε ό,τι αφορά την απόδοση, το Alien: Isolation είναι μία ασταθής εμπειρία στις εκδόσεις για τις κονσόλες της περασμένης γενιάς, αφού και οι δύο υποφέρουν από εκτεταμένες πτώσεις στο frame-rate (από τον αρχικό στόχο των 30fps), αλλά και από έντονο tearing. Από τις δύο κονσόλες, το Xbox 360 είναι αυτό που αποδίδει καλύτερα σε απαιτητικές σκηνές, ειδικά σε φάσεις όπου υπάρχει μεγάλος αριθμός από πηγές φωτός και εφέ διαφάνειας στην οθόνη,  αν και το frame-rate εξακολουθεί να πέφτει τακτικά στα 25fps και κάτω σε αυτές τις περιπτώσεις. Οι απαιτητικές σκηνές έχουν πολύ μεγαλύτερο αρνητικό αντίκτυπο στο PS3, όπου το παιχνίδι κολλάει έντονα σε πιο λεπτομερείς περιοχές. Το frame-rate πέφτει ακόμη περισσότερο σε κάποια σημεία, όπου η μηχανή του παιχνιδιού περιμένει να ολοκληρωθεί το φόρτωμα των δεδομένων. Και οι δύο εκδόσεις υποφέρουν από αυτά τα κολλήματα, αν και η κατάσταση είναι χειρότερη στο PS3. Το Alien: Isolation απαιτεί εγκατάσταση και στις δύο κονσόλες και το παιχνίδι λαμβάνει δεδομένα ταυτόχρονα από τον σκληρό δίσκο και το DVD του 360 ή το Blu-ray του PS3 αντίστοιχα. Στο 360, το περιεχόμενο του πρώτου DVD εγκαθίσταται αυτόματα, ενώ το παιχνίδι τρέχει από το δεύτερο DVD. Αυτή η διάταξη υποτίθεται ότι αυξάνει το διαθέσιμο bandwidth και αμβλύνει τα προβλήματα με το φόρτωμα, όμως η απόδοση εξακολουθεί να επηρεάζεται. Όταν το παιχνίδι παγώνει στιγμιαία, μπορούμε να ακούσουμε το δισκάκι να ζορίζεται ενώ προσπαθεί να φορτώσει τα σχετικά δεδομένα έγκαιρα. Όπως συμβαίνει και με άλλα παιχνίδια που πραγματοποιούν φόρτωμα τόσο από φυσικό μέσο όσο και από το σκληρό δίσκο, προτείνουμε να μην εγκαταστήσετε το περιεχόμενο του δεύτερου DVD, γιατί κάτι τέτοιο θα μπορούσε να χειροτερεύσει να ζητήματα με την απόδοση. Οι χρόνοι αναμονής φορτώματος είναι σε γενικές γραμμές μεγάλοι ανάμεσα στις αποστολές και διακόπτουν το gameplay κατά τη μετακίνηση από μία μεγάλη περιοχή σε μία άλλη. Πολλές φορές βρήκαμε τον εαυτό μας να περιμένει 10 ή και περισσότερα δευτερόλεπτα για να ανοίξει μία πόρτα, ενώ μερικά scripted events αργούν ακόμη περισσότερο να ξεκινήσουν. Σε μία σκηνή, το μοντέλο του Alien δεν φορτώθηκε καν και μείναμε να αντιμετωπίζουμε εχθρούς που υποτίθεται ότι θα πέθαιναν στα χέρια του εξωγήινου τέρατος για τις ανάγκες του σεναρίου, αλλά αντ’ αυτού απλώς στέκονταν και περίμεναν ενώ το παιχνίδι έπαιζε τα ηχητικά εφέ του θανάτου τους.

Alien: Isolation – η ετυμηγορία του Digital Foundry

Η Creative Assembly ήθελε ισοτιμία ανάμεσα στις εκδόσεις για PS4 και το Xbox One σε ό,τι αφορά την ποιότητα εικόνας, τη λεπτομέρεια και τα ηχητικά εφέ - και τα κατάφερε. Ωστόσο, αν και η υψηλή ευκρίνεια που απορρέει από την native 1080p ανάλυση θα ικανοποιήσει τους κατόχους του Xbox One, έχει επιτευχθεί με κάποιο κόστος. Μπορεί η έκδοση για την κονσόλα της Microsoft να παρέχει την βασική εμπειρία του Alien: Isolation σχεδόν σε άθικτη μορφή, όμως η απορρόφηση του παίκτη στον κόσμο του παιχνιδιού δυσχεραίνεται από τις συχνές πτώσεις του ρυθμού ανανέωσης των καρέ και κατ’ επέκταση της ασταθούς ομαλότητας της εμπειρίας. Η απόδοση είναι εδώ ο αποφασιστικός παράγοντας και είναι ξεκάθαρο ότι το PS4 διαθέτει ένα σαφές προβάδισμα. Ως εκ τούτου, προτείνουμε την έκδοση για PS4 στους κατόχους κονσόλας, αν και μένουμε με την εντύπωση ότι τα 60fps ίσως να ήταν εφικτά στο σύστημα της Sony, με βάση αυτά που είδαμε από την έκδοση για PC.
Σε τελική ανάλυση, η πιο ολοκληρωμένη έκδοση του Alien: Isolation είναι εκείνη του PC με τον τίτλο να μπορεί εύκολα να "τρέξει" ομαλά σε μεγάλο εύρος συνθέσεων στα 60fps και σε 1080p.
Αξίζει να σημειωθεί ότι το Alien: Isolation εκμεταλλεύεται συγκεκριμένα χαρακτηριστικά και στις δύο next-gen κονσόλες προκειμένου να εμπλουτίσει την εμπειρία του gameplay. Η PlayStation Camera και το Kinect προσφέρουν τη δυνατότητα για ανίχνευση της κίνησης του κεφαλιού του παίκτη, ώστε να είστε σε θέση να κοιτάτε γύρω από γωνίες κινώντας όντως το κεφάλι σας προς την ανάλογη κατεύθυνση, ενώ  το μικρόφωνο επιτρέπει στο Alien να σας εντοπίσει μέσω ήχων που μπορεί να ακουστούν στο σαλόνι σας (ΣτΜ: Η αμήχανη στιγμή που σου τηλεφωνεί ο Καρέτσος και σε παίρνει χαμπάρι το Alien…). Από την άλλη, το ηχείο του DualShock 4 αναπαράγει το ηχητικό εφέ του ανιχνευτή κίνησης του παιχνιδιού, κάτι που αποτελεί ωραία πινελιά. Τα προαναφερθέντα χαρακτηριστικά μπορούν να απενεργοποιηθούν αν δεν είναι της αρεσκείας σας, όμως εμείς τα απολαύσαμε. Οι last-gen εκδόσεις του Alien: Isolation περιλαμβάνουν όλα τα δομικά στοιχεία των κυκλοφοριών για PC, PS4 και Xbox One, αναδημιουργώντας ως επί τω πλείστον επιτυχημένα την διαρκή αίσθηση αγωνίας και την ατμόσφαιρα που τις χαρακτηρίζει. Ωστόσο, η εμπειρία επηρεάζεται αρνητικά από το χαμηλό frame-rate και την μικρότερη του 720p ανάλυση, που καθιστά την απορρόφηση στον κόσμο του παιχνιδιού δυσκολότερη. Το Xbox 360 είναι ο νικητής της σχετικής αναμέτρησης, αν και μέρος της λεπτομέρειας χάνεται σε πιο σκοτεινές περιοχές καθώς εξαφανίζονται κλίμακες του μαύρου υπό γωνία. Σε τελική ανάλυση, η πιο ολοκληρωμένη έκδοση του Alien: Isolation είναι εκείνη του PC. Ενώ το επίπεδο ποιότητας των γραφικών είναι οριακά μόνο υψηλότερο σε σχέση με το PS4 και το Xbox One, το παιχνίδι μπορεί εύκολα να τρέξει ομαλά σε μεγάλο εύρος συνθέσεων, ενώ τα 60fps σε 1080p μπορούν να επιτευχθούν σε παλαιότερες κάρτες γραφικών χωρίς να απαιτείται δραματική μείωση των ρυθμίσεων ποιότητας των γραφικών. Παράλληλα, οι χαμηλές απαιτήσεις συστήματος επιτρέπουν την επίτευξη υψηλού frame-rate ακόμη και σε ανάλυση 1440p. Ένα βασικό πλεονέκτημα του PC gaming είναι η δυνατότητα προσαρμογής της εμπειρίας στο εκάστοτε hardware και τα περιθώρια που είναι διαθέσιμα στο Alien: Isolation ανοίγουν ένα ευρύ φάσμα επιλογών - όπως το Oculus Rift.


 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
35 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Creative Assembly

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    SEGA

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    Zegetron

  • PEGI

    18+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • Alien: Isolation
    • 18+ pegi 18+
      • 7.9 RATING
        ΧΡΗΣΤΩΝ (70)
      • ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΕ ΤΟ
    ΕΠΙΣΗΜΟ SITE http://www.alienisolation.com/ FOLLOWERS 7 ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΤΟ
  • 8.5

    ENTERNITY SCORE
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • Tim of Heavens
    • Next gen my ass. Θα πάω για Xbox 360 κάποια στιγμή και θα βάλω τέρμα το Judder στην οθόνη για να έχω λίγο πιο ομαλή κίνηση. Ούτως ή άλλως το ίδιο παιχνίδι είναι.

    • jack124
    • Εγώ πιστεύω ότι είναι καθαρά θέμα optimized , αποκλείεται να δυσκολεύονται να το σηκώσουν ... Θα δούμε στο μέλλον πρέπει να περιμένουμε πριν κρίνουμε

    • peterf76
    • βορε παιδιά είναι πότε δυνατόν να ξεπεράσουν οι κονσόλες τα Pc?πάντα το φώναζα και πάντα θα το λέω ...μην λεμε τρελες Pc for ever

    • Koel700
    • καθε φορα θα γραφω το ιδιο και το ιδιο σε σημειο σπαμ !!! ενα ακομα μεγαλο respect για μια μεταφραση με ορολογιες η οποια βγαζει νοημα...#AlucardRespect #ElaToraDaxiTiNaLemeTora

    • Βibliolover
    • Ενδιαφέρον άρθρο .

      Καταρχας θέλω να πω οτι έχω pc , xbox360 καθως και ps4.Τώρα όσο για όλους τους φανατικα μονόπλευρους pcακηδες :

      Παίδες η απόλαυση να παίζεις παιχνίδια με μεγάλη τηλεόραση σε κονσόλα ( ειτε ps4 είτε xbox one ειτε οι παλιότερες κονσόλες) , αραχτός στο καναπε σου είναι κλάσεις ανωτερη απο τον υπολογιστή σου . Το μέλλον στο gaming όπως όλα δείχνουν είναι κονσόλες πρώτες και δευτερευόντως τα pc διότι όλο και περισσότερα παιχνίδια είναι multiplatform και οι αποκλειστικότητες στις κονσόλες είναι τουλάχιστον διπλάσιες απο τους υπολογιστές .

    • Dimcar
    • @raysod, ο λόγος που λέει ότι θα μπορούσε να παίζει στα 60fps έχει να κάνει με το γεγονός ότι το παιχνίδι ειναι ιδιαίτερα ελαφρύ στο PC και παίζει και με σχετικά αδύναμες κάρτες εύκολα. το πρόβλημα με τα cutscenes δεν είναι θέμα υποδύναμης καθώς αυτά φαίνονται pre-rendered

    • Βibliolover
    • @Roronoa

      -Μας τα λεει το ιντερνετ, μια απλη αναζήτηση στο google θα σε πείσει .
      Τα εμπορικά παιχνίδια τα οποια είναι αποκλειστικότητες στις κονσόλες (xbox one /ps4 αλλα και της περασμένης γενιας) ειναι συγκρητικά αρκετά παραπάνω απο τις αποκλειστικότητες στα pc.

      Να σου αναφέρω παραδείγματα ;;

      Tα περισσότερα παιχνίδια της σειράς Ηalo , η σειρά Uncharted , Τhe last of us , No Man's Sky , , Bloodborne , DriveClub κ.τ.λ


      -Φίλε μου αν εσυ θεωρείς ότι είναι καλυτερο να δώσεις 750-800 ευρω (κονσόλα- παιχνίδι - τηλεόραση ) είναι το ιδιο με το να δώσεις 1000 + ευρω (καλο pc + τηλεοραση + παιχνίδια ) για να χεις την δια απόδοση στα περισσότερα παιχνίδια τι να σου πω ρε μάγκα !!!!!!

    • deratop
    • Αν και το ενδιαφέρον πέφτει στις next gen παρατηρώ ότι πάλι ο cell στην έκδοση του ps3 πήρε τον ύπνο του δικαίου αδικαιολόγητη η διαφορά με xbox 360.
      ΥΓ @ Βibliolover απλά έχεις δίκιο,έχω κοινά παιχνίδια που έχω σε pc και ps3 η άνεση της κονσόλας δεν συγκρίνεται.

    • Roronoa
    • @bibliolover

      Το "οι αποκλειστικότητες στις κονσόλες είναι τουλάχιστον διπλάσιες απο τους υπολογιστές" εγινε "Τα εμπορικά παιχνίδια τα οποια είναι αποκλειστικότητες στις κονσόλες"? το καταλαβαινεις πως ειναι εμπορικα γιατι εχουν τεραστια διαφημιστικά budget και προωθουντε ως system sellers ετσι? Φυσικα πολλα απο αυτα ειναι εξαιρετικα αλλα το "εμπορικα" δεν λεει απολυτως τιποτα για την ποιοτητα ενος τιτλου.

      Εμμμ, xbox one/ps4 εχουν ελαχιστες αποκλειστικοτητες..

      Επειδη δεν μου αρεσουν οι ανακριβιες περι περισσοτερων exclusives θα γραψω και εγω μερικους τιτλους, απο "εμπορικους" μονο .

      Dota 2, league of legends, hearthstone,civilization, world of warcraft, footbal manager, Might and magic, The sims,Total war, starcraft, company of heroes, path of exile, dayz, elite dangerous, divinity original sin, torment tides of numenera, pillars of eternity, everquest next, black desert, unreal Tournament, Serious sam 4, killing floor 2, Alone in the Dark: Illumination, watch dogs triad wars, shadowrun returns, Star citizen.

      To να παιζεις σε PC ειναι φτηνοτερο απο κονσολα, ελπιζω καποια στιγμη να το καταλαβει ο κοσμος. PC φτιαχνεις και με 500€ και τα παιχνιδια ειναι φτηνοτερα.

    • chris redfield
    • Επειδη το συγκεκριμενο ηθελα να το παιξω σε μεγαλη τηλεοραση το εβαλα στο htpc που εχω και περιεχει
      intel celeron e3300 4gb ddr2 gt 430...
      Το παιχνιδι το τρεχω στα εξης...
      resolution 1366x768
      level of detail ultra
      shadow map 1536
      shadow mapping medium
      particles ultra
      motion blur off
      chromatic aber... on
      planar reflection on
      ssao standard
      anisotropic 8x
      volumetric lighting on
      Antiali... fxaa

      Με ολα αυτα τα settings το παιχνιδι δεν πεφτει ποτε κατω απο τα 30fps εκτως σπανιων περιπτωσεων...και πιστευω οτι αν ειχα μια π.χ. r7 260 το παιχνιδι θα το ετρεχα και σε 1080p...
      Η creative assemply αξιζει συγχαρητηρια για την δουλεια που εκανε...

    • Βibliolover
    • @Roronoa

      Exclusives xbox one
      http://gamingbolt.com/13-exclusive-xbox-one-games-to-look-forward-to-in-2014

      Exclusives για την προηγούμενη γενιά
      http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_video_game_exclusives_%28seventh_generation%29

      Θεωρώ ότι είναι υπερ αρκετα τα προηγουμενα για να σε πείσουν αν οχι πρόβλημά σου


      --------

      Tο επιχειρημα σου για τα 500 ευρω pc μάλλον σου ξέφυγε διότι μόνο για ανέκδοτο το λαμβάνει κανείs.!!!!!!
      Κάποια φεγγάρια έκανα ως τεχνικος η/υ και αυτο που έχω να πω με το χέρι στην καρδιά:
      .Με 500 ευρω άνετα για γράφεις στο word /excel , συνδέεσαι στο ιντερνετ και χρησιμοποιείς κάποια άλλα προγράμματα. Αλλα σε ΚΑΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΣΟΒΑΡΟ GAMING .

      Αυτα εχω να πω για το θέμα ,
      αυτοι που μας διαβάζουν ας βγάλουν τα συμπεράσματα τους.


      Υστερόγραφο :To παιχνίδι Alien isolation ειναι το καλυτερο παιχνίδι που έχει βγει για το συμπαν των Aliens.

    • chris redfield
    • Βibliolover μαλλον δεν ησουν καλος τεχνικος... ;)
      cougar spike 20ε
      8gb ram 65ε
      fx 6300 95 ε
      ASRock 970 Extreme3 70ε
      xfx 450 48ε
      1tn hdd 48ε
      r9 270 160ε
      Συνολο 505 ευρω...με τα παραπανω κανεις παντως πιο σοβαρο gaming απο τις τωρινες κονσολες...

      ΥΓ...Αυτοι που μας διαβάζουν ας βγάλουν τα συμπεράσματα τους... ;)

    • diver_gr
    • Είσαι πέρα για πέρα λάθος και θα σου απαντήσω αμέσως ,

      1) Δεν ζούνε όλοι στην Αθήνα για να αγοράσουνε κομμάτι κομμάτι χωρίς μεταφορικά , ξέρεις ζει και κόσμος εκτός Αθηνών οπότε τα έξοδα ανεβαίνουν πολύ περισσότερο ενώ η κονσόλα τη βρίσκεις σε όλη την Ελλάδα στην ίδια τιμή .

      2)Δεν είναι όλοι τεχνική και δεν έχουν γνώσεις για να κάνουν ένα σύστημα οι περισσότερη θα δώσουν +50 ευρώ σε κάποιο τεχνικό για να τους κάνεις τη σύνθεση , επειδή εσύ και εγώ ξέρουμε δεν σημένει ότι ξέρει όλος ο κόσμος , Οι περισσότερη πέρα από το να ανοίγουν και να κλείνουν υπολογιστή δεν έχουν ιδέα .

      3)Μου βάζει τις τιμές που βρήκες φθηνότερα από όλα στο Skroutz και εδώ είσαι λάθος μιας και κομμάτια τα οποία δεν υπάρχουν σε απόθεμα με νέα παραγγελία η τιμή μπορεί και πολλές φορές αλλάζει .Έχει πχ το κουτί στα 20,59 εκτός αποθέματος το είχε στοκ και το έβαλε να φύγει αν το παραγείλλης η τιμή θα είναι διαφορετική ανάλογα με τη χρέωση που θα του κάνει ο προμηθευτής του.

      Για να έχεις τιμές κανονικές θα πρέπει να να βάλεις πράγματα τα οποία είναι διαθέσιμα ωπότε η τιμή πώλησεις να είναι πραγματική και όχι από κομμάτι στοκ που ξεχάστηκε με τιμή που δεν ισχύει .

      4) Πληκτρολόγιο -ποντίκι ?πως θα παίζει αυτό το μηχάνημα ?τηλεκίνηση η μήπως έρχονται free και δεν το ξέρουμε ?Μιλάμε για gaming έτσι δεν είναι ωπότε ξεχνάς να υπολογίσεις άλλα 50 ευρώ στο χαλαρό για ένα keyboard και αξιόλογο τουλάχιστον 1600dpi mouse .

      Συνεχίζω σε λίγο

    • Roronoa
    • @bibliolover

      Συγνωμη αλλα για αντιπαραθεση μου ποσταρεις ενα αρθρο με 13 xboxone exclusives απο τα οποια τα 6 θα βγουν (η εχουν βγει) για PC και απο τα υπολοιπα ποσα, 2 εχουν κυκλοφορήσει?

      Και το δευτερο link πολυ ωραιο αλλα προφανως δεν εχεις ιδεα ποσα παιχνιδια βγαινουν συνεχεια για PC.
      Ενταξει, αμα βαλουμε και τις 3 κονσολες μαζι της προηγουμενης γενιας μαλλον οι κονσολες θα εχουν περισσοτερα exclusives (γιατι παντα φυσικα το pc πρεπει να συγκρινετε με ολες τις κονσολες μαζι :P :P :P) οποτε εχεις δικιο, ισως...

      Εγω το μονο που εχω να ποσταρω ειναι αυτο, το οποιο ειναι μια ημιτελής λιστα κιολας (πραγματικα λειπει πολυ πραμα οπως ys origin, shadowrun returns, deponia, the incredible adventures of van helsing 1 & 2 απο λιγο που τσεκαρα και ενα σωρο ακομα φανταζομαι)

      http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_PC_exclusive_games

      Οπως θα δεις υπαρχουν πανω απο 200-300 exclusives τα οποια εχουν κυκλοφορήσει απο τα μεσα του 2005 και μετα.
      Καλα αμα βαλουμε το backwards compatibility νομιζω θα ξεφυγουμε.

      Τα συμπερασματα τα αφηνω σε εσενα.

      Οσο για το PC των 500€ το καλυψε ο chris redfield, απλα να γραψω πως με εναν 750k και μια 260x ή μια 750ti η τιμη μπορει να πεσει ακομα περισσοτερο και παλι θα ειναι αξιοπρεπες και πολυ σοβαρο για gaming (ιδιες επιδοσεις ουσιαστικα με Ps4).

    • mysterious
    • Παιδια μια κονσολα PS4/XBOX ONE βγαζει για πλακα μια 7ετια...η συνθεση του παραπανω συστηματος θα βγαλει 7ετια;οποτε τζαμπα συζηταμε.

    • Roronoa
    • @Diver_gr

      Εχεις ενα δικαιο στα bulletpoint που εγραψες αλλα ακομα και αν το φτιαξεις απο ενα μαγαζι μονο η διαφορα στην τιμη δεν θα ειναι μεγαλη και το οτι δεν εχουν ολοι τις γνωσεις δεν σημαινει πως δεν γινεται.

    • diver_gr
    • 1ο Λάθος , βάζεις ATX μητρική σε Micro Atx κουτί.

      2ο Λάθος , βάζεις 450watt τροφοδοτικό σε κάρτα η οποία η προδιαγραφές της για ένα μέσο σύστημα είναι 500watt .

      Παραλήψεις :

      1) Keyboard -Mouse χωρίς αυτά δεν μπορείς να παίξεις , γύρω στο 50άρι για οικονομική gaming λύση /

      2) DVD drive , γύρω στο 20άρικο .

      3) HDMI cable , 5 ευρώ για να συνδέσεις το PC στην TV μιας και το καλώδιο δεν παρέχεται όπως στην κονσόλες .

      4) Λειτουργικό ?ας το αφήσουμε ............



      Μου κάνεις σύνθεση με τα φθηνότερα υλικά τα οποία πολλά καταστήματα δεν τα έχουν καν διαθέσιμα , τιμές στοκ που μείναμε και δεν ισχύουν σε νέα παραγγελία .

      Γιατί δεν υπολογίζεις το κόστος ταχυδρομικών κομμάτι κομμάτι ? δεν μένουν όλοι στην Αθήνα για να γυρίσουν να τα μαζέψουν από 10 διαφορετικά καταστήματα .Υπολόγισε ότι τα καταστήματα από εκεί που βρήκες τις τιμές θέλουν 5-8 ευρώ μεταφορικά για κάθε αποστολή και όλα τα κομμάτια είναι από διαφορετικά καταστήματα .

      Παραβλέπεις το γεγονός πως όταν κάτι δεν είναι διαθέσιμο μπορεί να πάρει και πάνω από μήνα για να έρθει .

      Στα 505 ευρώ που έβγαλες παρόλο που η σύνθεση σου είναι λάθος ακόμα και να ήταν διαθέσιμα με αυτές τις τιμές το μηχάνημα πάει :

      Σύνθεση 505 Ευρώ
      +50 Ευρώ τεχνικός για συναρμολόγηση
      +20 Ευρώ Dvd drive
      +50 Ευρώ Gaming Mouse/Keyboard.
      +5 ευρώ Καλώδιο Hdmi
      +50 ευρώ τα μεταφορικά συνολικά από τα καταστήματα που πήρες τις τιμές σου.

      680 ευρώ τελική τιμή με χρόνο αναμονής για αρκετά από τα κομμάτια τα οποία δεν υπάρχουν .

      Αν υπολογίσουμε τις τιμές στα καταστήματα που είναι διαθέσιμα το κόστος ανεβαίνει και άλλο + το γεγονός ότι η σύνθεση σου είναι λάθος .

    • chris redfield
    • 1ον ενα καλο τροφοδοτικο 550w μπορει και σηκωνει ανετα και μια titan...
      2ον αυτα τα εβαλα ενδεικτικα μπορεις να κανεις πολλες συνθεσεις με 500 ευρω...
      3ον dvd δεν χρειαζεται...
      4ον μπορω να κοψω καποια χρηματα αμα θελω και απο αλλα parts και να παρω και ποντικι/keyboard και με 10 ευρω...
      5ον υπαρχουν μαγαζια που σου κανουν τσαμπα την συναρμολογηση αλλα και τα μεταφορικα(eshop)
      6ον αν κατσω και γραψω τα ποσα θα δωσεις εσυ σε βαθος χρονου για να παιξεις στην κονσολα σου θα μας βγαλουν 3 συνθεσεις των 500 ευρω...
      7ον δεν εβαλα κανενα link απο το σκρουτζ(που στο καλο το ειδες)εβαλα ενδεικτικες τιμες...

    • diver_gr
    • Ότι μπορείς να κάνεις φθηνό gaming PC και κατά πολύ δυνατότερο από τις τωρινές κονσόλες μπορείς αλλά όχι με 500 ευρώ .

      Μη ξεχνάμε το μηχάνημα θα πρέπει να έχει μια διάρκεια ζωής 3-4+ χρόνια στη καλύτερη και παίζει και ο παράγοντας optimisation ο οποίος είναι πολύ σημαντικός .Ένα μηχάνημα λοιπόν των 500 ευρώ δεν είναι για μελλοντική χρήση και σε 2 χρόνια από τώρα που η κονσόλες θα ανέβουν 2-3 σκαλιά λόγο Optimisation το PC των 500 δεν θα μπορεί να ακολουθήσει για gaming ......

    • Roronoa
    • "σε 2 χρόνια από τώρα που η κονσόλες θα ανέβουν 2-3 σκαλιά λόγο Optimisation το PC "

      lol

      και τοτε με τα 100€ + που θα εχεις γλυτωσει απο το online χαρατσι και τα παιχνιδια θα βαλεις μια καινουργια budget καρτα και θα παιζεις με διπλασιο framerate απο τις κονσολες.

      Αν βεβαια μια 270 δεν αντεξει 3-4 χρονια..

    • Roronoa
    • 25-40 παιχνιδια για Ps4?
      Και ειναι ολα καλα παιχνιδια και παιχνδια που θες ή παιχνιδια που σου φορτώνουν και δεν σου ανηκουν?

    • mysterious
    • Οκ για ps4 λιγα λιγοτερα.Δηλαδη 1,5 ευρω περιπου το παιχνιδι.Η κονσολα ειναι ακομη φρεσκια,δεν γινεται να σου βαλει ΑΑΑ games εν αντιθεσει με το ps3 που γινεται σφαγη τοσους μηνες.

      Κι αυτο που δεν σου ανηκουν...παιζεις το παιχνιδι,το ευχαριστιεσαι,το τερματιζεις και παμε για αλλα.Τι να το κανεις μετα;να ζητησεις το 1,5 ευρω πισω διαφορετικα αισθανεσαι κοροιδο;χωρια που οσο εχεις συνδρομη θα ειναι και ενεργο.

    • mysterious
    • @commenter αισθανομαι τοσο κοροιδο που δεν προλαβαινω να παιζω παιχνιδια και καθε μηνα η λιστα αυξανεται... :-P

    • diver_gr
    • Η αλήθεια είναι ότι με το Steam και αγορά παιχνιδιών σε προσφορές με τη λογική ότι δεν καίγεσαι για Day one κλπ μπορείς να εξοικονομήσεις πολλά χρήματα τα οποία ρίχνεις στη κάρτα η επεξεργαστή .

      Άποψη μου είναι ότι έχεις τις κονσόλες για τα exclusives και το PC για τα multi , δεν έχουν όμως όλοι τη δυνατότητα να έχουν και τα 2 . Χώρια το γεγονός ότι η κονσόλα προσφέρει ευκολία έναντι του PC . Το κάθε ένα θετικά και αρνητικά . Ανάλογα με τη τσέπη του και τα γούστα του ο καθένας .

      @Roronoa

      To 2006 έδωσα 400 + ευρώ για μια GTX7800 η οποία λίγα χρόνια μετά σερνόταν σε παιχνίδια τα οποία το ΧΒΟΧ360 τα έπαιζε μια χαρά , Dead Space 1 , Resident Evil κλπ .

      Το 2009 έκανα νέο PC και έβαλα μια 4850 toxic O.C edition . Στο Witcher 2 ακόμα και με όλα τα Settings low σερνόταν και έπαιζε μέσο όρο 20 frames ενώ το ταπεινό ΧΒΟΧ360 με medium settings το έπαιζε 25-30 .

      Για αυτό έγραψα για optimisation ότι στις κονσόλες ασχολούνται περισσότερο από ότι στα PC.

    • Roronoa
    • Τα παιχνιδια του steam ναι μου ανηκουν γιατι αν δεν θελω να πληρωσω τον επομενο μηνα/χρονο (γιατι μπορει να μην με ενδιαφερει το παιχνιδι που εχει εκεινο τον μηνα π.χ) εχω ακομα προσβαση. Και μπορω να παιξω τα online παιχνιδια μου.

      Το ps+ ειναι φοβερο value for money αλλα ειναι και "αναγκαστικο".

      @mysterious

      αρα ξερεις πως ειναι να αγοραζεις σε προσφορες :P

      Μολις αγορασα το guardian of light στο steam με 2€ τα οποια 2€ τα απεκτησα πουλωντας τις trading cards απο αλλα παιχνιδια, δηλαδη το αγορασα τσαμπα :)

    • mysterious
    • @Roronoa κανεις δεν αμφιβαλλει πως στο pc υπαρχουν τρομερες προσφορες.Απλα ειναι κριμα να βαζουμε στην ζυγαρια τα day 1/70 ευρω των κονσολων που ειναι αερας κοπανιστος.Πως αλλιως εξηγειται οταν μετα απο λιγους μηνες τα 70αρια γινονται 20αρια.

      Κυκλοφορουν τοσα παιχνιδια,δεν υπαρχει λογος να πεφτουμε με τα μουτρα.Βαζεις συνδρομη,αγοραζεις 2-3 παιχνιδια που αγαπας και μεχρι να ξαναγορασεις οι τιμες θα ειναι για σκοτωμα. ;)

    • Roronoa
    • "Αναγκαστικός είναι μόνο ο ΕΝΦΙΑ και πίστεψέ με, τσούζει πολύ περισσότερο από το PS+ και το XBL Gold μαζί και δεν σου δίνει τίποτα πίσω ως αντάλλαγμα."

      Αυτο ειναι σιγουρο XD

      Το διογκουμενο backlog ειναι και αυτο πολυ μεγαλο προβλημα :P

    • Emilboy
    • Μιας και τα τελευταία σχόλια έχουν θέμα PC vs consoles, έχετε να πείτε κάτι για αυτό;

      http://linustechtips.com/main/topic/232986-ubisoft-developers-give-the-reason-why-games-are-downgraded/

    • Roronoa
    • @emilboy

      Αν ισχύουν ειναι τραγικα πραγματα.
      Αλλα απο την στιγμη που η πηγη δεν εχει και πολλα στοιχεια μπορει να ειναι και φουμαρα.
      Βεβαια δεν θεωρω καθολου απιθανο να ειναι αληθεια.

    • Emilboy
    • @Roronoa

      Συμφωνώ ότι η πηγή δεν είναι πολύ αξιόπιστη.
      Παρ΄ όλ΄ αυτά, αν είναι αλήθεια, δε νομίζω να υποκύψουν στις πιέσεις της MS/Sony τόσο εύκολα γιατί θα επέμβουν οι nvidia/amd.

*