Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Face-Off: Dragon Age Inquisition

*
Για όλα όσα έχουν καταφέρει εκεί στη BioWare, θα ήταν μάλλον δίκαιο να πει κανείς ότι από τα προηγούμενα επεισόδια του έπους του Dragon Age κάτι έλειπε όσον αφορά τον οπτικό τομέα. Το Inquisition όμως είναι κάτι διαφορετικό και πραγματικά ξεχωριστό. H BioWare χρησιμοποιεί την Frostbite 3 της DICE όχι μόνο για να δημιουργήσει μια όμορφη και optimised εμπειρία, αλλά και για να "ανοίξει" το gameplay. Ενώ οι προηγούμενοι τίτλοι της σειράς ήταν περιορισμένοι σε μικρές περιοχές χωρισμένες από loading points, το Inquisition πλέον παρουσιάζει χάρτες σε πολύ μεγαλύτερη κλίμακα και λεπτομέρεια. Ο νέος κόσμος τους είναι αχανής και έτοιμος για εξερεύνηση, με όμορφες λεπτομέρειες - και ως bonus, η απόδοση είναι σαφώς βελτιωμένη σε σχέση με τις προηγούμενες προσπάθειες της BioWare στις κονσόλες. Αφιερώσαμε αρκετό χρόνο στις εκδόσεις του παιχνιδιού για PC, Xbox One και PS4. Η κάθε μία από αυτές προσφέρει μια εξαιρετική εμπειρία, άξια για κάποιον να βιώσει, με κάποιες συναρπαστικές διαφορές ωστόσο ανάμεσα στις διαφορετικές προτάσεις.


Το Dragon Age Inquisition στις εκδόσεις για PS4 και Xbox One. Προτείνουμε να το δείτε σε ανάλυση 1080p για καλύτερα αποτελέσματα.

Όπως συμβαίνει συχνά το τελευταίο καιρό και με την ομάδα ανάπτυξης να το έχει παραδεχτεί από πριν την κυκλοφορία του παιχνιδιού, το Dragon Age τρέχει στα 900p στο Xbox One και στα 1080p στο PlayStation 4, με τις εκδόσεις στις κονσόλες να χρησιμοποιούν την ίδια τεχνική post-process και anti-aliasing. Ως ήταν αναμενόμενο, η εικόνα είναι αρκετά πιο καθαρή στο PS4, αλλά δουλεύει αρκετά καλά και στο Xbox One. Και οι δύο εκδόσεις χρησιμοποιούν HBAO και ενσωματώνουν anisotropic filtering, αν και η χαμηλότερη ανάλυση του Xbox One αφήνει τα textures κάπως πιο θολά. Όπως ήταν αναμενόμενο, η PC έκδοση προσφέρει υποστήριξη σε μια πλήρη γκάμα αναλύσεων, καθώς και επιλογές FXAA και MSAA όσον αφορά το anti-aliasing. Παραδόξως, η ομάδα ανάπτυξης ενσωμάτωσε μόνο κατά το ήμισυ ένα από τα καλύτερα στοιχεία του Battlefield 4, τη δυνατότητα για upscale ή downscale της ανάλυσης. Το Dragon Age επιτρέπει στον χρήστη μόνο να χαμηλώσει την ανάλυση σε σχέση με τη native, ενώ στο BF4 οι χρήστες μπορούσαν να αυξήσουν την ανάλυση rendering σε σχέση με την native της οθόνης. Όσον αφορά το anti-aliasing, το MSAA έχει το αντίκτυπο που θα περίμενε κανείς στην απόδοση, αν και δεν υπάρχει αμφιβολία πως η ποιότητα εικόνας είναι εξαιρετική, όταν αυτή συνδυάζεται με την στάνταρ λύση post-processing. Η PC έκδοση προσφέρει προεπιλογές που κυμαίνονται από το low μέχρι το ultra, με τις εκδόσεις στις κονσόλες να βρίσκονται όπως φαίνεται κάπου ανάμεσα στο medium και το high. Πιο σημαντικά, ο κόσμος είναι πλούσιος σε λεπτομέρεια και στις τρεις πλατφόρμες με καλές επιδόσεις. Η διαχείριση του LOD (επίπεδο λεπτομέρειας) είναι ιδιαίτερα εντυπωσιακή, καθώς δεν υπάρχει ιδιαίτερα συχνά ορατό pop-in κατά την διάρκεια της εξερεύνησης.


Το Dragon Age Inquisition στις εκδόσεις για PS4 και PC. Προτείνουμε να το δείτε σε ανάλυση 1080p για καλύτερα αποτελέσματα.

Ενώ εκ πρώτης όψεως η ποιότητα στις κονσόλες είναι κοντά στο high, υπάρχουν ορισμένα σημεία που χρειάζονται επιπλέον ανάλυσης. Πρώτα απ'όλα, το tessellation. Μια από τις πιο απαιτητικές ρυθμίσεις σε κάθε παιχνίδι, το tessellation είναι χρήσιμο για την δυναμική αύξηση της ποιότητας και πολυπλοκότητας των υποκείμενων πλεγμάτων πολυγώνων που χρησιμοποιούνται, κάτι που έχει σαν αποτέλεσμα τα textures να παίρνουν όγκο. Στην περίπτωση του Dragon Age, το tessellation χρησιμοποιείται εντατικά καθ' όλη τη διάρκεια, με τα τραχιά μονοπάτια και τις λεπτομέρειες στην πέτρα να εκμεταλλεύονται αυτήν την τεχνική. Στην έκδοση των PC, η αύξηση της ποιότητας του tessellation απλά ανεβάζει την ακτίνα στην οποία γίνεται το rendering της λεπτομέρειας. Σε πολλές περιπτώσεις το αποτέλεσμα στις δύο κονσόλες είναι αντίστοιχο με το "Medium" του PC, αλλά παρατηρήσαμε μια σειρά από καταστάσεις όπου το επίπεδο λεπτομέρειας ήταν μεγαλύτερο στο PS4, κάτι που υποδεικνύει υψηλότερη ρύθμιση στην κονσόλα της Sony. Στο PC, το tessellation και η ποιότητα του εδάφους είναι συνδεδεμένα μεταξύ τους μετα αποτέλεσμα στα χαμηλότερα settings να έχουμε απόλυτα επίπεδες επιφάνειες. Όσον αφορά στο post-processing, οι εκδόσεις στις κονσόλες χρησιμοποιούν το αντίστοιχο του "High", κάτι που παραδόξως στα PC επιλέγεται αυτόματα βάζοντας τη γενική ρύθμιση "Ultra”. Ανεβάζοντας όμως το post-processing στο Ultra, ωστόσο, παρατηρήσαμε μια δυναμική αύξηση στην ανάλυση του depth of field (βάθος πεδίου) κατά τη διάρκεια των cut-scenes. Ενώ το παιχνίδι στις κονσόλες χρησιμοποιεί την τεχνική του bokeh depth of field, η χαμηλότερη ανάλυση του εφέ έχει ως αποτέλεσμα φανερό pixelation γύρω από τις άκρες. Το "Ultra" setting στο PC εξαφανίζει αυτές τις ανωμαλίες και προσφέρει ένα πολύ ομορφότερο αποτέλεσμα.


Το Dragon Age Inquisition στις εκδόσεις για PC και Xbox One. Προτείνουμε να το δείτε σε ανάλυση 1080p για καλύτερα αποτελέσματα.

Όσον αφορά το rendering των φυλλωμάτων στις κονσόλες, η BioWare ακολούθησε μια πολύ ενδιαφέρουσα προσέγγιση. Αντί να ακολουθήσει μία εκ τω προεπιλογών στα PC, βλέπουμε τελείως διαφορετικές ομαδοποιήσεις των textures. Τα κομμάτια από χορτάρι διατάσσονται διαφορετικά στις κονσόλες σε σύγκριση με τον υπολογιστή, ανεξάρτητα από το επιλεγμένο επίπεδο ποιότητας. Στο PC αυτές οι διατάξεις παραμένουν οι ίδιες σε όλα τα settings, με μοναδική διαφορά την ακτίνα σχεδιασμού. Η ποιότητα σκιών δεν είναι κακή στις κονσόλες, αν και είναι ξεκάθαρο ότι στο PC είναι πολύ πιο "καθαρές" και εκτείνονται ακόμα περισσότερο στο περιβάλλον. Η ανάλυση των σκιών στις κονσόλες φαίνεται πως είναι αντίστοιχη με το "Medium" setting στα PC. Όπως αναφέρθηκε παραπάνω, οι κονσόλες χρησιμοποιούν HBAO όσον αφορά το ambient occlusion, ενώ στο PC διαθέσιμο είναι και το HBAO Full, το οποίο προσφέρει κυρίως καθαρότερη σκίαση γύρω από τα φυλλώματα. Επιπρόσθετα, η έκδοση του PC προσφέρει επιπλέον επιλογές παραμετροποίησης, οι οποίες και επιτρέπουν στους χρήστες να ανεβάσουν την ποιότητα απεικόνισης ακόμα περισσότερο. Δοκιμάσαμε τον τίτλο σε ένα "μέτριο" σύστημα με επεξεργαστή Intel Core i5 3570K και κάρτα γραφικών Nvidia GTX 780, επιτυγχάνοντας σχετικά σταθερά 60 καρέ το δευτερόλεπτο στα 1080p χρησιμοποιώντας τα high settings  και με ανεβασμένο το post-processing στο ultra για βελτιωμένη ποιότητα στα cut-scenes. Δυνατότερα συστήματα δεν θα έχουν προβλήματα στην διατήρηση σταθερών 60 καρέ το δευτερόλεπτο, αν και παρατηρήσαμε σημαντική διαφορά ανάμεσα στο "Ultra" και "High". Οι έξτρα λεπτομέρειες στο ultra, αν και ωραίες, απλά δεν αξίζουν το αντίκτυπο στις επιδόσεις. Φυσικά είναι εφικτός ο περιορισμός του frame-rate στα 30 καρέ το δευτερόλεπτο ούτως ώστε να επιτευχθεί το ανώτατο επίπεδο λεπτομέρειας, με την χρήση downsampling για ακόμα καλύτερο anti-aliasing. Ωστόσο, σίγουρα θα προτείναμε την χρήση του high στα περισσότερα settings, χαμηλώνοντας στοιχεία όπως οι σκιές, το νερό και η ποιότητα tessellation, ούτως ώστε να επιτευχθεί ένα ομαλότερο frame-rate χωρίς να χαθούν πολλές λεπτομέρειες. Επίσης προτείνουμε το επίπεδο πλέγματος (mesh) στο high, κάτι που βελτιώνει το rendering σημαντικά, καθώς και την ποιότητα post-processing στο ultra.



Όσον αφορά στις επιδόσεις και οι δύο κονσόλες κάνουν αρκετά καλή δουλειά παραδίδοντας ένα σταθερό και συνεχές frame-rate, αλλά είναι το Xbox One αυτό που καταφέρνει την ομαλότερη γενικά εμπειρία. Οι πτώσεις του frame-rate είναι εξαιρετικά σπάνιες, κάνοντας την εμφάνισή τους μόνο στις ακραίες καταστάσεις - σε κάθε περίπτωση όμως έχουμε να κάνουμε με 'κλειδωμένα' 30 καρέ το δευτερόλεπτο. Δυστυχώς, η υψηλότερη ανάλυση στο PS4 έρχεται με αντίτιμο τις πτώσεις των επιδόσεων κατά τη διάρκεια των πιο απαιτητικών σκηνών. Στην κανονική ροή του παιχνιδιού, ο τίτλος κάνει αρκετά καλή δουλειά στο να κρατήσει το επιθυμητό frame-rate, ωστόσο αυτό αρκετές φορές δεν ισχύει κατά την διάρκεια της μάχης και μερικές φορές ακόμα και κατά την διάρκεια της πλοήγησης στο περιβάλλον. Και οι δύο εκδόσεις χρησιμοποιούν adaptive v-sync, κάτι που έχει ως αποτέλεσμα "σκισμένα" καρέ όταν δε μπορούν να κρατηθούν τα 30fps, αλλά ευτυχώς αυτά συναντούνται μόνο στο πάνω μέρος της οθόνης (το 25% αυτής), με μικρότερο αντίκτυπο στην ποιότητα εικόνας απ' ότι θα περίμενε κανείς.
Και οι δύο κονσόλες κάνουν αρκετά καλή δουλειά παραδίδοντας ένα σταθερό και συνεχές frame-rate, αλλά είναι το Xbox One αυτό που καταφέρνει την ομαλότερη -γενικά- εμπειρία.
Το πραγματικό θέμα, ωστόσο, βρίσκεται στις επιδόσεις κατά την διάρκεια των cut-scenes και αυτό είναι κάτι που επηρεάζει όλες τις εκδόσεις του παιχνιδιού. Συγκεκριμένα το animation υποφέρει σε σημεία από stuttering, κάτι που έχει ανεπιθύμητα αποτελέσματα που εμφανίζονται ως πτώσεις στο frame-rate αλλά αυτό στην πραγματικότητα δεν ισχύει. Για την ακρίβεια, με την εξαίρεση ορισμένων απαιτητικών σκηνών, τα cut-scenes παραδίδουν σταθερά 30 καρέ το δευτερόλεπτο. Αν δει κανείς πέρα από το animation των χαρακτήρων θα παρατηρήσει λεπτομέρειες του περιβάλλοντος (όπως οι νιφάδες του χιονιού) να συνεχίζουν την ανανέωση στα 30 καρέ το δευτερόλεπτο, παρά το stuttering των χαρακτήρων. Το ίδιο θέμα υπάρχει και στα PC και αποσπά ακόμα περισσότερο την προσοχή, αφού τα cut-scenes περιορίζονται στα 30 καρέ το δευτερόλεπτο, κάτι που έχει αποτέλεσμα την εμφάνιση θεμάτων στην ανανέωση των καρέ, τα οποία επιδεινώνουν το πρόβλημα. Στην PC έκδοσης αποκαλύπτονται επιπρόσθετων animations στα 30 καρέ το δευτερόλεπτο όπως το άνοιγμα πόρτας, καθώς και ορισμένοι NPC, οι οποίοι εμφανίζονται εκτός τόπου, με το υπόλοιπο παιχνίδι να τρέχει στα 60 καρέ το δευτερόλεπτο.


Αν και το PS4 προσφέρει τη καλύτερη ποιότητα εικόνας λόγω χρήσης υψηλότερης ανάλυσης, στο Xbox One το παιχνίδι τρέχει πιο ομαλά.

Υπάρχει μια μερική λύση για το PC και αυτή είναι διαθέσιμη με την μορφή μιας παραμέτρου στο command line (-GameTime.MaxSimFps 60 -GameTime.ForceSimRate 60+). Η ρύθμιση αυτή δεν δουλεύει σταθερά, ενώ αποκαλύπτει ορισμένες πολύ ενδιαφέρουσες επιλογές στον σχεδιασμό. Πολλά από τα σημαντικά cut-scenes έχουν 'κλειδωμένο' ρυθμό ανανέωσης της αναπαραγωγής του animation, ανεξαρτήτως ρύθμισης. Αυτό σημαίνει ότι πολλά από τα στοιχεία του background, όπως οι προαναφερθείσες νιφάδες του χιονιού, ανανεώνονται στα 60 καρέ το δευτερόλεπτο, ενώ τα animations των χαρακτήρων συνεχίζουν το stuttering. Ακόμα και με σταθερά 60 καρέ το αποτέλεσμα μπορεί να φαίνεται σπαστό. Ευτυχώς, αυτό δεν συμβαίνει στους διαλόγους με την παραπάνω ρύθμιση. Από την άλλη, βέβαια, αυτή η επιλογή του command line δεν επιτρέπει την λειτουργία του multiplayer και εμφανίζει bugs στο single-player τα οποία μπορούν να αποτρέψουν την πρόοδο. Οι επιδόσεις στο PC είναι γενικά καλές και εξαιρετικά σταθερές. Μια Radeon HD 7770, για παράδειγμα, είναι σε θέση να παραδώσει μια αρκετά σταθερή εμπειρία στα χαμηλότερα settings, ενώ η GTX 780 τα καταφέρνει αρκετά καλά στην "High" προεπιλογή. Δεν είχαμε την δυνατότητα να δοκιμάσουμε το Mantle, αλλά οι επιδόσεις στο DX11 είναι εξαιρετικές. Επίσης, δεν συναντήσαμε θέματα στις επιδόσεις από τη χρήση του DRM. Τα μόνα πραγματικά θέματα που συναντήσαμε επικεντρώνονται στο stuttering των cut-scenes. Στην τελευταία γενιά η BioWare 'έχτισε' το Mass Effect γύρω από την Unreal Engine 3, ενώ η σειρά Dragon Age χρησιμοποιούσε μια άλλη μηχανή γαφικών. Τα αποτελέσματα δεν ήταν πάντα αυτά που περίμενε κανείς, ιδιαίτερα με το Dragon Age, όπου τα μέτρια γραφικά συνοδεύτηκαν από φτωχά frame-rates στις κονσόλες, με επιδόσεις κάτω του μετρίου. Ξεκινώντας με το Dragon Age: Inquisition, η BioWare μεταφέρθηκε στην Frostbite της DICE, και τα αποτελέσματα είναι εντυπωσιακά. Το Dragon Age είναι ο δεύτερος τίτλος με την Frostbite 3 στις κονσόλες που έχει ως στόχο τα 30 καρέ το δευτερόλεπτο (μετά το Need for Speed Rivals) και σίγουρα επιδεικνύει τις δυνατότητες της μηχανής όταν αυτή χρησιμοποιείται σε ένα νέο genre. Η Frostbite 3 ποτέ δεν ήταν ιδανική για τις κονσόλες της προηγούμενης γενιάς, αλλά είναι πλέον ξεκάθαρο πως είναι τέλεια για τους επόμενους σημαντικούς τίτλους της EA.

Dragon Age: Inquisition - η ετυμηγορία του Digital Foundry.

Το μέλλον των τίτλων της BioWare φαίνεται πράγματι λαμπρό. Οι fans του Dragon Age θα πρέπει να είναι ευχαριστημένοι με τον συνδυασμό του εξαιρετικού οπτικού τομέα και των σταθερών επιδόσεων του Inquisition, με το gameplay του να δέχεται πλήθος επαίνων. Από τεχνικής άποψης, ακόμα και με τις απογοητευτικές επιδόσεις στα cut-scenes, το Dragon Age: Inquisition είναι ο πιο optimsed τίτλος της BioWare σε κονσόλα. Η εταιρεία έχει αναγνωρίσει τα θέματα (που ανησυχούν περισσότερο τους PC χρήστες) και όπως φαίνεται ερευνά λύσεις. Αναλογιζόμενο πως το συγκεκριμένο θέμα φαίνεται να είναι συνδεδεμένο με το animation και όχι με το frame-rate, είμαστε πολύ περίεργοι να δούμε τη λύση τους. Σε όρους τελικών προτάσεων, είναι ξεκάθαρο ότι αν έχετε την δυνατότητα, η PC έκδοση προσφέρει την καλύτερη εμπειρία, αν και οι εκδόσεις στις κονσόλες είναι επίσης πολύ εντυπωσιακές. Αν δεν σας απασχολούν οι μικρές πτώσεις στο frame-rate και πιστεύετε ότι η ποιότητα εικόνας είναι πιο σημαντική, είναι εύκολο να προτείνουμε την έκδοση του PS4. Ωστόσο, για όσους αναζητούν την πιο σταθερή εμπειρία, το Xbox One είναι η καλύτερη λύση. Είναι ξεκάθαρο ότι καμία από τις δύο εκδόσεις στις κονσόλες δεν είναι τέλεια, αλλά σε επίπεδο γραφικών επιτευγμάτων και επιδόσεων είναι μια ξεκάθαρη βελτίωση σε σύγκριση με οποιονδήποτε άλλον τίτλο της BioWare έχουμε παίξει.


 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
13 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    BioWare

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    EA

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    CD Media

  • PEGI

    18+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • Dragon Age: Inquisition
    • 18+ pegi 18+
      • 8.3 RATING
        ΧΡΗΣΤΩΝ (57)
      • ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΕ ΤΟ
    ΕΠΙΣΗΜΟ SITE http://dragonage.bioware.com/ FOLLOWERS 27 ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΤΟ
  • 7.5

    ENTERNITY SCORE
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • Dural
    • Πάλι πιο σταθερή απόδοση σ οτι αφορά τα fps το xbox one, όσο περνάει ο χρόνος τόσο καλύτερα είναι και τα αποτελέσματα στο one.

    • Tim of Heavens
    • Η χαμηλότερη ανάλυση ''ξεκουράζει'' λίγο το σύστημα ώστε να εστιάσει στα frames περισσότερο. Στο PS 4 αν το εφαρμόσουν κι εκεί με 900p ανάλυση τλχ. στα multiplatforms θα κρατάει σταθερό 30 καρέ και ίσως και παραπάνω. Η κονσόλα όμως διαφημίστηκε και διαφημίζεται ότι τρέχει σε 1080p τα games οπότε αυτό είναι μεγάλο κομμάτι του selling point της ανεξαρτήτως αποτελέσματος. Δεν νομίζω ότι ο μέσος καταναλωτής να εντυπωσιαστεί με 4-5 frames παραπάνω από ότι το 1080p. Το ψυχολογικό κομμάτι παίζει σημαντικό ρόλο και οι αριθμοί αναδεικνύουν την υπεροχή του συστήματος της Sony. Καλύτερα specs, υψηλότερη ανάλυση κτλ... απλώς τα πράγματα στην πράξη είναι πιο πολύπλοκα.

    • apollyon
    • Paroti ta grafika tou XBOX moiazoun me last gen se sygrisi me tis alles 2 platformes, gia alli mia fora to paixnidi fenete na trexei pio omala sto XBOX.
      To siberasma einai ena. Telika to PS4 den einai toso isxuro oso to plasarei i Sony kai theloun na pisteuoun ta diafora fanboys tou.
      Me to zori 1080p den ginete kai osoi oneireuodan akateuata 60 fps s auti ti genia as ta ksexasoun.

      Sorry gia ta greeklish alla to pc den exei ellinika.

    • raiden5
    • Καταρχας η σονυ ΠΟΤΕ δεν ειπε οτι θα εχει το ps4 60fps ακατεβατα, το μονο που εχουν πει με σιγουρια κ λενε απο την αρχη ειναι τα 1080p, μην γραφουμε οτι θελουμε, ο κοσμος ονειρευοταν 60αρια κ το ζηταγε αλλα η σονυ δεν υποσχεθηκε ποτε κατι τετοιο, αλλο το ενα κ αλλο το αλλο.

      Το ps4 ειναι ισχυρό κ αυτο θα φανει με το uncharted 4 κ αλλα αποκλειστικά που θα βγουν.

      Τα 1080p πρεπει να ειναι στανταρ σε ολα τα παιχνιδια, κ τα 60fps πρεπει να ειναι στανταρ μονο στα Shooters k racing κατα την γνωμη μ, αν ειχε βγαλει κονσολα που να μπορουσε να τρεξει σε ολα φωτορεαλιστικα γραφικα σε 1080p κ 60fps τοτε κ η τιμη θα ηταν 100-200 ευρω ποιο πανω... Παντα κατι δινεις κ κατι αφηνεις δυσκολα να τα συνδυάσεις ολα μαζι. Εγω παντως ειμαι υπερ της λεπτομεριας στα γραφικα βαζοντας σε δευτερη μοίρα τα fps που ειναι μια χαρα στα 30.

    • Viper71
    • Μετά και από αυτό που διάβασα και παρότι ειχα αποφασίσει να το αγοράσω για το PS4 τελικά παρήγγειλα και παραλαμβανω αύριο την Deluxe για το ΟΝΕ, δε νομίζω ότι για 4-5 frames παραπάνω αξίζει να "χάσω" την ομαλότητα κατά την διάρκεια του παιχνιδιού.

    • Viper71
    • @raiden +1 εχεις δικιο φιλε μου, τα μπερδεψα, στην ουσια ηθελα να γραψω οτι για λιγο πιο "γυαλιστερα" γραφικα δεν θα προτιμησω να θυσιασω την ομαλοτητα....αυτα παθαινεις οταν εισαι μαζι με την κορη, διαβαζετε, και ταυτοχρονα προσπαθεις να απαντησεις :)

    • diver_gr
    • @apollyon ''Paroti ta grafika tou XBOX moiazoun me last gen se sygrisi me tis alles 2 platformes''


      Από που προκύπτει αυτό το συμπέρασμα?Τα γραφικά είναι ίδια ,η ανάλυση είναι αυτό που διαφέρει .Μου αρέσει που εσύ τα βλέπεις και last gen έλεως δλδ .....

      Ίδια μοντέλα , ίδια εφέ , ίδια γεωμετρία , ίδια textures ,σε ποιο σημείο είναι τα γραφικά του ΧΒΟΧ ΟΝΕ last gen ?

    • Viper71
    • Μετά από σχεδόν δέκα ώρες παιχνιδιού δεν μου αρέσει καθόλου το παιχνίδι. Ψιλοκλαιω τα 79 ευρώ, ενώ και σε ότι αφορα τα γραφικά....εαν στις Next-gen κονσόλες είναι αυτά που βλέπω, (48" Samsung LED Full HD) τότε στις last-gen πως είναι?

    • Viper71
    • Ελπίζω να σου αρέσει, εγω ειχα "ψηθεί" άσχημα από τα όσα ειχα διαβάσει, αλλά τελικά -προσωπικά για μένα- ισχυσε το "άνθρακες ο θησαυρός".

*