Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Face-Off: Middle-earth Shadow of Mordor

*
Θεωρούμενη ως έκπληξη για τους χρήστες PC, η δυσθεώρητα υψηλή απαίτηση του Shadow of Mordor για 6GB μνήμης video (προκειμένου να είναι εφικτή η απεικόνιση των ultra textures) κάνει την έκδοση για υπολογιστές να φαίνεται, εκ πρώτης όψεως, ως εκείνη που πρόκειται να οδηγήσει την σχετική κούρσα στη σύγκριση με τις νέες κονσόλες. Από την άλλη, οι κυκλοφορίες για PlayStation 4 και Xbox One έρχονται με προσαρμοσμένες από το developer ρυθμίσεις γραφικών για κάθε περίπτωση, ώστε να επιτυγχάνουν σταθερές επιδόσεις. Είναι έτσι λογικό κάποια οπτικά χαρακτηριστικά να έχουν αφαιρεθεί σε σχέση με την έκδοση για PCs, όμως -παραδόξως- κάνουν την εμφάνισή τους κάποια οπτικά εφέ αποκλειστικά τις κονσόλες. Εν τέλει, παρέχουν τα συστήματα της Sony και της Microsoft την ίδια ποιοτική εμπειρία στον κόσμο της Middle-earth;



Με τη τελευταία έκδοση της μηχανής LithTech της Monolith, η προσήλωση στις νέες κονσόλες είναι προφανής. Τόσο το PS4, όσο και το Xbox One βρίσκονται αισίως στην έκδοση 1.02, όπου οι διαφορές εκ πρώτης όψεως είναι μικρές, λόγω της εκτεταμένης χρήσης pre-rendered κινηματογραφικών σκηνών με ίδιες ρυθμίσεις συμπίεσης. Όπως συμβαίνει συνήθως, η ανάλυση είναι η ειδοποιός διαφορά στο μέτωπο των κονσολών. Η έκδοση για το Xbox One βρίσκεται σε μειονεκτική θέση, αφού τα τεστ καταμέτρησης pixels δείχνουν πως το σύστημα της Microsoft τρέχει σε native ανάλυση 1600x900 χρησιμοποιώντας τον upscaler της κονσόλας, σε αντίθεση με το εγγενές 1920x1080 του PS4. Πρόκειται αδιαμφισβήτητα για μία υποβάθμιση που αντικατοπτρίζει την κατάσταση πολλών multi-platform κυκλοφοριών του τρέχοντος έτους. Ωστόσο, για να εντοπίσει κανείς τη διαφορά θα πρέπει να δώσει ιδιαίτερη προσοχή σε συγκριτικά screenshots, εν μέρει λόγω της χρήσης ενός έντονου post-process anti-aliasing (μέθοδος εξομάλυνσης των ακμών που εφαρμόζεται συγκεκριμένα στις ακμές και έχει τη χαμηλότερη ποιότητα AntiAliasing) κάθε frame και σε εφέ  και στις δύο εκδόσεις.
Αξίζει να τονιστεί ότι και το PS4 και το Xbox One περιλαμβάνουν τα περισσότερα από τα κορυφαία χαρακτηριστικά της PC έκδοσης.
Παραδόξως, η συγκεκριμένη post-process ρύθμιση λείπει εντελώς από τα μενού της έκδοσης για PC. Αντ’ αυτού, μένει στους χρήστες PC μία ανεπεξέργαστη εικόνα, η οποία στα συγκριτικά μας screenshots έχει ρυθμιστεί ώστε να εμφανίζεται στα 1080p. Ως αποτέλεσμα, το PS4 και το Xbox One έχουν τη δυνατότητα να μειώσουν το τρεμόπαιγμα (flicker) όταν η κάμερα κινείται κατά μήκος της βλάστησης, κάτι που δεν συμβαίνει και στο PC, όπου αντίστοιχες σκηνές χαρακτηρίζονται από τραχιά υφή και «πιξέλιασμα». Για να διορθώσετε αυτό το πρόβλημα, μπορείτε να ρυθμίσετε την ανάλυση του PC σας στα 3840x2160, επιτρέποντας στο ίδιο το παιχνίδι να πραγματοποιήσει super-sampling (render σε μεγαλύτερη ανάλυση και μετά εμφάνιση στη native της οθόνης) στην εικόνα σε πεντακάθαρα 1080p. Ωστόσο, δεδομένου ότι η συγκεκριμένη πρακτική απαιτεί απελπιστικά πολλούς πόρους από την κάρτα γραφικών, μία λιγότερο απαιτητική anti-aliasing επιλογή όπως εκείνη που χρησιμοποιείται στις κονσόλες θα ήταν ευπρόσδεκτη.



Είναι όμως οι εκδόσεις για τις κονσόλες έντονα υποδεέστερες σε σχέση με την αντίστοιχη του PC; Όπως αποδεικνύεται, το PS4 και το Xbox One πλησιάζουν τους υπολογιστές στις περισσότερες επιλογές αλλά υπολείπονται σε κάποιες άλλες. Από τη μία, η ποιότητα των textures στα δύο συστήματα είναι αντίστοιχη με εκείνη των high settings στο PC, οπότε η διαφορά με το ultra-HD artwork pack είναι εμφανής. Ωστόσο, τα textures στις κονσόλες εξακολουθούν να φαίνονται ικανοποιητικά από απόσταση. Αν και η ευκρίνεια στα τείχη των κάστρων δεν είναι η μεγαλύτερη δυνατή, το χάσμα ποιότητας είναι μικρότερο σε άλλες περιοχές. Παρομοίως, τόσο το PlayStation 4, όσο και το Xbox One μοιράζονται το ίδιο επίπεδο ποιότητας στην γεωμετρία του περιβάλλοντος. Σε αυτή την περίπτωση έχουμε αντιστοιχία με την προεπιλογή «medium» του PC, στο πλαίσιο της οποίας τα βουνά και τα μακρινά κτίσματα εμφανίζονται ξαφνικά σε συγκεκριμένη απόσταση, στα ίδια ακριβώς σημεία και για τις δύο κονσόλες. Αυτός ο κλιμακωτός τρόπος δημιουργίας του κόσμου (LOD scaling) επιτρέπει σε υψηλότερης ποιότητας εκδόσεις των αντικειμένων να αντικαθιστούν τις χαμηλότερης ποιότητας υλοποιήσεις τους, με βάση την απόσταση του παίκτη από αυτά. Στις κονσόλες η τεχνική αυτή μειώνει το φόρτο του συστήματος συνολικά, αλλά κατά την γρήγορη προσπέλαση στις ερημιές της Mordor η μετάβαση ανάμεσα στα υλικά διαφορετικής ποιότητας μπορεί να γίνει εμφανής. Σε ένα ισχυρό PC δεν υφίσταται το ίδιο πρόβλημα, αφού ο κόσμος γίνεται μόνιμα rendered στην υψηλότερη δυνατή ποιότητα, εφόσον ο χρήστης έχει επιλέξει τις μέγιστες ρυθμίσεις ποιότητας.
Το PS4 και το Xbox One πλησιάζουν τους υπολογιστές στις περισσότερες επιλογές, αλλά υπολείπονται σε κάποιες άλλες.
Για τις δυο κονσόλες, αυτή η επιλογή είναι μία μικρή ατέλεια σε έναν κατά τα άλλα θαυμάσια υλοποιημένο κόσμο και αξίζει να τονιστεί ότι και το PS4 και το Xbox One περιλαμβάνουν τα περισσότερα από τα κορυφαία χαρακτηριστικά της PC έκδοσης. Για παράδειγμα, τόσο το PS4, όσο και το Xbox One έχουν ενεργοποιημένο εφέ εστιακού βάθους (depth-of-field), το οποίο γίνεται εύκολα αντιληπτό όταν η κάμερα εστιάζει σε κάποιον Uruk αξιωματικό. Το χαρακτηριστικό “order-independent transparency” (ΣτΜ: τεχνική στο πλαίσιο της οποίας γίνεται rendering ημιδιαφανών αντικειμένων χωρίς προκαθορισμένη σειρά ταξινόμησης, δείτε παράδειγμα εδώ) κάνει και αυτό την εμφάνισή του, επιτρέποντας σε συγκεκριμένα στοιχεία, όπως μαλλιά ή τρίχωμα, να αναμειγνύονται ομαλά με τον φωτισμό του παιχνιδιού, ώστε να μειώνεται το aliasing. Το full cloth simulation, η εξομοίωση δηλαδή της κίνησης του υφάσματος, είναι επίσης ίδιο με την έκδοση του PC, τα high settings του οποίου μοιράζονται οι κονσόλες και σε ό,τι αφορά το μοντέλο φωτισμού, με τα god rays να συμπεριλαμβάνονται και αυτά στο πακέτο.



Μία απαιτητική επιλογή tessellation (μια μέθοδος που προσπαθεί να δώσει βάθος και όγκο στα textures, παράδειγμα εδώ) είναι επίσης ενεργοποιημένη, όπως φαίνεται από τα τονισμένα μάλλινα τμήματα της κάπας του Talion και από τις καλά στρογγυλεμένες καμπύλες και πτυχώσεις της στολής του. Στο PC υφίσταται εξ ορισμού μία πιο διογκωμένη έκδοση του εφέ, αλλά η υλοποίηση στις κονσόλες δίνει περισσότερο όγκο συγκεκριμένα στον ρουχισμό. Πρόκειται για μία αξιόλογη προσθήκη, ειδικά αν αναλογιστούμε ότι οι συγκεκριμένες λεπτομέρειες εμφανίζονται επίπεδες όταν το tessellation είναι απενεργοποιημένο στο PC. Παραδόξως το PS4 και το Xbox One διαθέτουν ένα εφέ που αρνείται να δουλέψει στο PC: το motion blur (κινηματογραφική τεχνική αφήνει σε πρώτο πλάνο το πρωταγωνιστή και θολώνει το υπόλοιπο της σκηνής). Παρά το γεγονός ότι στο μενού του παιχνιδιού εντοπίζονται επιλογές για motion blurring τόσο της κάμερας όσο και των αντικειμένων, η ενεργοποίησή τους δεν προκαλεί εμφανή αποτελέσματα μέσα στο παιχνίδι. Ακόμη και η εναλλαγή ανάμεσα σε κάρτες της AMD και της Nvidia δεν ενεργοποίησε το εφέ, ενώ ούτε και η τροποποίηση του αρχείου ρυθμίσεων (.ini) του παιχνιδιού απέφερε αποτελέσματα. Όπως έχουν τα πράγματα, οι αντιδράσεις στην ύπαρξη του motion blur είναι ποικίλες: μέρος του κοινού προτιμά την κινηματογραφική αίσθηση που προσδίδει, ενώ άλλοι προτιμούν την καθαρότητα ενός ανεπεξέργαστου καρέ. Σε κάθε περίπτωση, πρόκειται για ένα απαιτητικό από άποψης επεξεργαστικής ισχύος χαρακτηριστικό, η ενσωμάτωση του οποίου και στις δύο εκδόσεις για κονσόλες εντυπωσιάζει.
Μπορείτε να ρυθμίσετε την ανάλυση του PC σας στα 3840x2160, επιτρέποντας στο ίδιο το παιχνίδι να πραγματοποιήσει super-sampling.
Πέρα από τη διαφορά στην ανάλυση, υπάρχουν κι άλλες αξιοσημείωτες αντιθέσεις ανάμεσα στις εκδόσεις για τις κονσόλες της Sony και της Microsoft. Μία από τις μεγαλύτερες είναι η ποιότητα απεικόνισης των σκιών, αφού το Xbox One χρησιμοποιεί τρεμάμενες σκιές χαμηλής ανάλυσης, που αντιστοιχούν στα medium settings του PC. Το PS4, από την άλλη, βρίσκεται πιο κοντά στα high settings, προσφέροντας πολύ πιο καθαρά περιγράμματα, ειδικότερα στις λεπτομέρειες του χεριού του Talion όταν εκείνος ακουμπάει σε έναν τοίχο. Σε αυτή την περίπτωση πρόκειται για ξεκάθαρο προβάδισμα του PS4. Επιπλέον, αν και η κονσόλα της Sony υπολείπεται σε σχέση με το PC σε ό,τι αφορά το επίπεδο πυκνότητας της βλάστησης, εξακολουθεί να περιλαμβάνει πυκνότερη χλωρίδα συγκριτικά με το Xbox One. Από εκεί και πέρα και οι δύο εκδόσεις βρίσκονται πολύ κοντά σε ό,τι αφορά την ποιότητα των εφέ και το filtering, με εξαίρεση την απώλεια από το PS4 ενός ανεπαίσθητου εφέ διαφάνειας (alpha effect) γύρω από τους κυνόδοντες ενός πλάσματος σε μία αναμέτρηση που φαίνεται στα συγκριτικά μας video. Όλα αυτά μας οδηγούν στο ζήτημα των επιδόσεων. Κάθε μία από αυτές τις τεχνικές που συναντούμε ανά σύστημα εξυπηρετεί έναν τελικό σκοπό: την ομαλή αναπαραγωγή με v-sync στα 30fps στο hardware των κονσολών. Με την μείωση των επιπέδων λεπτομέρειας και της ποιότητας των textures και των σκιών σε Xbox One-PS4, με βάση τα τεστ μας, η Monolith πετυχαίνει ένα σχεδόν τέλειο «κλείδωμα». Ακόμη και κατά το rendering μιας οθόνης γεμάτη με οξύθυμα orc, είναι ελάχιστη η διατάραξη της ομαλής παραγωγής των 30fps. Περιστασιακά πέφτουν κάποια μεμονωμένα frames όταν η κάμερα ζουμάρει γρήγορα σε κάποιο orc, όμως κατά τα άλλα το gameplay είναι ομαλό και στα δύο συστήματα.



Οι επιδόσεις της έκδοσης για PC παρουσιάζουν ορισμένες παραδοξότητες, ειδικά υπό το πρίσμα των τεράστιων απαιτήσεων σε μνήμη video για τα ultra-level textures. Κατά το συνδυασμό μιας GTX 780 Ti (με 3GB GDDR5) και ενός Core i7 3770K με 16GB RAM, τα αποτελέσματα που είχαμε ήταν ιδιαίτερα ασταθή. Ακόμη δηλαδή και με μία κάρτα των περίπου 600€, το παιχνίδι ταλανίζεται από τεράστιες πτώσεις στο frame-rate. Η ρύθμιση για ultra textures επηρέαζε τις επιδόσεις ακόμη και όταν είχαμε θέσει ως όριο τα 30fps. Για να είμαστε ξεκάθαροι, η 780 Ti τρέχει με όλες τις ρυθμίσεις στη μέγιστη τιμή χωρίς προβλήματα, αλλά η προσωρινή αποθήκευση (caching) των ultra textures ανάμεσα στην μνήμη RAM και στη μνήμη της GPU προκαλεί έντονο stuttering (πλήρης ασυνέπεια στη ροή εμφάνισης των frames), ειδικά όταν η μηχανή προσπαθεί να τραβήξει τα υλικά υπερ-υψηλής ανάλυσης κατά τη διάρκεια γρήγορων κινήσεων της κάμερας. Η μετάβαση στο, αντίστοιχο των εκδόσεων για τις κονσόλες, high setting, είναι μία παραχώρηση που αξίζει να γίνει προκειμένου να το παιχνίδι να παίζει με "κλειδωμένα" τα 60fps.



Η Monolith προτείνει κάρτες γραφικών με 2GB μνήμη για την προεπιλογή των medium textures, ενώ GPUs της τάξεως των 3-4GB είναι ικανές να υποστηρίξουν το -επιπέδου κονσόλας- high setting. Δυστυχώς, τα ultra textures είναι εφικτά μόνο σε κάρτες με υπερβολικά μεγάλη ποσότητα μνήμη. Μπορείτε να δοκιμάσετε την τύχη σας ανεβάζοντας τη λεπτομέρεια των textures. Για παράδειγμα, δοκιμάσαμε να τρέξουμε υψηλής ποιότητας textures σε μία GTX 760 με 2GB, σε συνδυασμό με την επιλογή του κλειδώματος στα 30fps. Κάτι τέτοιο ενδέχεται να δώσει στο hardware τον απαραίτητο χρόνο ώστε να κάνει εναλλαγή των textures από και προς την GDDR5 χωρίς πολύ stuttering, αλλά τα αποτελέσματα δεν είναι σταθερά, όπως διαπιστώσαμε τρέχοντας τα ultra textures στην GTX 780 Ti με τα 3GB. Η πρότασή μας είναι να στοχεύσετε στα 60fps και να μειώσετε ελαφρώς την ποιότητα των textures, ακολουθώντας τις οδηγίες της Monolith για τις σχετικές ρυθμίσεις.

Middle-earth: Shadow of Mordor: η ετυμηγορία του Digital Foundry

Αξιολογώντας και της τρεις εκδόσεις του open-world τίτλου της Monolith, το συμπέρασμα είναι ότι κάθε μία από αυτές είναι ιδιαίτερα προσεγμένη. Η πιο πρόσφατη έκδοση της Lithtech engine συνεργάζεται πολύ καλά με το hardware του PS4 και του Xbox One, επιτρέποντας τη χρήση ανεπτυγμένων χαρακτηριστικών όπως το tessellation και τα εφέ φωτισμού υψηλής ποιότητας. Τα ultra settings της έκδοσης για PC παρέχουν το καλύτερο αποτέλεσμα, όμως, αν κανείς παίζει βλέποντας σε τηλεόραση από κάποια φυσιολογική  απόσταση, τα αποτέλεσμα παραμένει ικανοποιητικό και στις κονσόλες. Την περίοδο που γράφονταν αυτές οι γραμμές, οι εκδόσεις για τις κονσόλες διαθέτουν κάποιους αναπάντεχους άσσους στο μανίκι τους. Και οι δύο προσφέρουν post-process anti-aliasing που δεν είναι διαθέσιμο στο PC, μαζί με ένα λειτουργικό motion blur εφέ, αν και υποψιαζόμαστε ότι το τελευταίο θα διευθετηθεί σύντομα στην έκδοση για υπολογιστές. Μέχρις ενός σημείου, τέτοιες προσθήκες ισοσκελίζουν την έλλειψη textures μέγιστης ποιότητας και συνεισφέρουν θετικά στην προσεγμένη φύση της συνολικής οπτικής ποιότητας του παιχνιδιού. Πρόκειται αναμφίβολα για μία νίκη του PC στη θεωρία, αρκεί να διαθέτετε ισχυρό hardware που να είναι σε θέση να υποστηρίξει τα max settings, τα οποία με τη σειρά τους θα επιτρέψουν στην απαιτητική επιλογή του super-sampling να λύσει τα προβλήματα με το aliasing. Ωστόσο, η έκδοση του PS4 παραμένει η καλύτερη αυτή τη στιγμή σε ότι αφορά τον παράγοντα «απόδοση προς τιμή» (ΣτΜ: του hardware). Αν και σε γενικές γραμμές δεν απέχει πολύ από την αντίστοιχη έκδοση για Xbox One, η ανάλυση των 1080p, η υψηλότερη ποιότητα απεικόνισης των σκιών και η αυξημένη πυκνότητα της βλάστησης δεν παρουσιάζουν σχεδόν κανέναν εμπόδιο στην ομαλή ροή που επιτυγχάνεται από τη χρήση v-sync σε συνδυασμό με 30fps. Η έκδοση του Xbox One διατηρεί και αυτή σταθερά τα 30fps στα αντίστοιχα frame-rate τεστ, όμως τα επιπλέον οπτικά προτερήματα στο σύστημα της Sony καθιστούν την επιλογή ανάμεσα στις δύο εκδόσεις εύκολη.


 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
55 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Monolith Soft

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Warner Bros. Interactive

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    Zegetron

  • PEGI

    18+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • Middle-earth: Shadow of Mordor
    • 18+ pegi 18+
      • 8.4 RATING
        ΧΡΗΣΤΩΝ (88)
      • ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΕ ΤΟ
    ΕΠΙΣΗΜΟ SITE https://www.shadowofmordor.com/agegate/ FOLLOWERS 31 ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΤΟ
  • 8

    ENTERNITY SCORE
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • brutal3012
    • Άλλη μια μικρή νίκη του PS4. Για το PC δεν αναφέρομαι γιατί εκεί είναι το λογικό. Απορώ με αυτό το ρημάδι το ΟΝΕ, πότε θα το εκμεταλλευτούν πλήρως να τρέχει σε 1080p native όλα τα multiplatform. Are you new gen or not?

    • Sephiroth
    • Έχω την εντύπωση ότι ειδικά σε παιχνίδια σαν το Shadow of Mordor, θα ήταν σχεδόν αδύνατον να δούμε ίδιες επιδόσεις, από τη στιγμή που σε πιο "εύκολα" παιχνίδια, το Xbox One δεν έπιασε σε επιδόσεις το PS4.

    • brutal3012
    • Εννοείς Παύλο λογικά, τα παιχνίδια αθλητικού περιεχομένου τα οποία είναι σαφώς πιο βατά στο να τα τρέξουν οι κονσόλες. Όπως δείχνει μέχρι στιγμής τα native 1080p θα τα πιάνει κατά κόρον το XBOX ONE στα αποκλειστικά του.

    • Tim of Heavens
    • Αν θεωρείται ευρέως ότι παιχνίδια με τέτοιο τεχνικό τομέα για μερικούς είναι next gen τότε οκ τι να πω Δεν συμφωνώ αλλά περί ορέξεως... τώρα η λίγο ανώτερη έκδοση του PS 4 να βαφτίζεται ως next gen ακόμα και στα όρια της πλάκας και η αντίστοιχη του One σαν κάτι παλιό ως κακόγουστο αστείο μου ακούγεται. Μπορώ να πω ότι με μια μικρή δόση υπερβολής ότι το Crysis 1 και Crysis 3 που βγήκαν στο Xbox 360 πιο φιλόδοξα τεχνικά είναι από το παραπάνω και τρέχουν σε σύστημα 10ετίας.
      Το σίγουρο είναι ότι η νέα γενιά για αρχή μάλλον για pseudo next gen μου μοιάζει παρά για true αλλά αφού είναι 1080p τότε ναι παίζω κάτι πρωτόγνωρο, unreal που λένε. Άιντε...Σώστη σώσε με.

      Θα ήταν πιο ευρηματικό οι εταιρείες να κοιτάξουν να κάνουν πιο πιστευτούς κόσμους (ελάχιστα games το καταφέρνουν), να βάλουν και 5 φυσικές παραπάνω, να νιώσει ο κοσμάκης ότι ο χαρακτήρας που παίζει είναι πραγματικός μέσο στο κόσμο του παιχνιδιού, παρά να αναλώνονται στις αναλύσεις προσφέροντας μια μάζα πολυγώνων που κινείται σε ένα περιβάλλον βαλσαμωμένο αλλότριο, που δεν ανταποκρίνεται ομαλά στα όσα κάνει ο παίκτης χωρίς να είναι scripted.

    • Tim of Heavens
    • Μάλλο, ζητάω πολλά αλλά δεν πειράζει, θα περιμένω. Μέσα στους 100 τίτλους, βγαίνουν 2-3 που κάνουν το κάτι παραπάνω.

    • raiden5
    • Παντως οσοι εχουν δοκιμασει το driveclub βλεπουν πραγματικα next gen γραφικα εκει, οσο για το one, οτι ειναι ποιο αδυναμο ειναι γνωστο, κ ισως να χειροτερεψει η κατασταση οσο περναει ο καιρος κ μεγαλώνουν οι απαιτησεις

    • Raphael
    • αισθητή η διαφορά στο xo.... και Tim of Heavens έχεις πολύ δίκιο... Μακάρι και οι developers να το έβλεπαν έτσι. Μακάρι να έβλεπαν ότι παιχνίδια που είχαν πολύ καλά συστατικά και λιγότερα πολύγωνα είχαν περισσότερους οπαδούς...

    • Sephiroth
    • brutal3012, από πολλές απόψεις, το Shadow of Mordor είναι τεχνικά πιο απαιτητικό από πλευράς hardware. Λογικό να υπάρχει διαφορά, από τη στιγμή που και σε πιο light περιπτώσεις είδαμε στο One χαμηλότερο οπτικό αποτέλεσμα από το PS4.

    • GiannisRethymno
    • Πολύ ενδιαφέρων το κείμενο παιδιά,όπως έχουμε συζητήσει αρκετές φορές από ότι φαίνεται αυτή η γενιά θα είναι πολύ πιο σύντομη από ότι η προηγούμενη.Η ψαλίδα υπέρ των pc θα ανοίξει πολύ φαντάζομαι τον επόμενο καιρό.

    • raiden5
    • Διαφωνο, πιστευω οτι δεν εχουμε δει καθολου ακομα τι μπορουν να κανουν οι νεες κονσολες, κ ειδικα το ps4.

    • ZazzyJr13
    • @giannisRethymno δεν πιστευω να ανοιξει η ψαλιδα τοσο γρηγορα προς τα pc γιατι οι χρηστες που θα εχουν high end μηχανηματα θα ειναι μικροτερος απο το συνολο των χρηστων με κοσνσολες...βαλε και την πειρατια στη μεση..
      βαλε και το extra κοστος για επιπλεον textures..δεν νομιζω οτι βιαζονται..
      εγω θελω να κανουν βηματα μπροστα στην AI του εκαστοτε παιχνιδιου μιας και προτιμω 8 στις 10 φορες τα single player παιχνιδια
      οπως μου αρεσει να βλεπω διαφορετικα τοπια και περιοχες και οχι να τριγυρνω σε ενα μουντο η πολυχρομο τοπιο ολη την ωρα..

    • Dimcar
    • Tim, το Mordor είναι ένα open world παιχνίδι και σίγουρα δε μπορεί να συγκριθεί με ένα shooter. συμφωνώ ότι τα παιχνίδια της Crytek έκαναν την υπέρβαση στο XBOX 360, όπως επίσης συμφωνώ ότι το Mordor δεν είναι τίτλος που δείχνει τις δυνατότητες των συστημάτων. Δε παύει όμως να είναι ένα όμορφο παιχνίδι και κυρίως ένας τίτλος που καταφέρνει να σταθεί επάξια στο απίστευτο lore της Μέσης Γης

    • GiannisRethymno
    • Μακάρι να είναι έτσι φίλοι μου και να δείξουν τα δόντια τους απλά φοβάμαι ότι όσο οι προγραμματιστές εκμεταλλεύονται τα νέα μηχανήματα, παράλληλα θα πέφτουν οι τιμές στις κάρτες γραφικών για pc και θα ισοσκελίζεται η διαφορά.

    • Geovra
    • Νομιζω οτι για αλλη μια φορα ο αρχοντας ειναι το PC (νομιζω δεν εχει κανεις αμφιβολια προς αυτο) αλλα με τεραστια διαφορα κοστους για καλο μηχανημα. Το ανησυχητικο ειναι οτι αν απο τα πρωτα "βαρια" παιχνιδια παιρνει προβαδισμα το PS4 ,που ακομα ειναι νεα πλατφορμα, ποση αποσταση μπορει να δημιουργηθει αργοτερα που θα υπαρχει μεγαλυτερη εξοικειωση με τις νεες κονσολες απο τους developers. Και βεβαια ποση αποσταση θα εχει το pc με καινουργιες καρτες γραφικων στο μελλον...

    • Amiga500
    • @GiannisRethymno

      Φιλε αυτο παντα γινοταν στα PC (νεες φτηνοτερες καρτες γραφικων) , οσοι αγοραζουν κονσολες δεν τις αγοραζουν με την λογικη της αναβαθμισης.

      Επισης δεν ειναι σωστο να συγκρινουμε μια κονσολα με ενα PC μιας και οπως εχω πει δεκαδες φορες, δεν ειναι σωστο να συγκρινει καποιος ενα μηχανημα με "fixed" specs και τιμη με ενα αλλο μηχανημα που εχει "????" specs και τιμη......

      Τουλαχιστον στις κονσολες ξερεις οτι 100% θα το παιξεις το παιχνιδι, στα PCs εχεις ιδεα ποσοι ειναι αυτοι που δεν θα καταφερουν ουτε να το δουν....?

      Ασφαλως οποιος μπορει να σκασει αρκετα φραγκα για να φτιαξει ενα "τερατακι" PC, θα δει και το παιχνιδι στα καλυτερα του ;) ποσοι ομως ειναι αυτοι.....?

      Τουλαχιστον τα PS4-One για τα υπολοιπα 5-6-μακαρι 7 χρονια θα τα παιζουν ολα!
      Για ψαξε να δεις ποσα σημερινα PC των 500-600 ευρω "δεν" θα μπορουν να παιξουν πολλα παιχνιδια μετα απο 2-3 χρονια...... ;)

      Οποιος γουσταρει "χτησιμο" και επιδοσεις παιρνει PC!
      Oποιος παλι γουσταρει ευκολια και ανετο gaming χωρις το αγχος και τους περιορισμους των requirements.....παιρνει κονσολα ;)

    • chris redfield
    • Μαλιστα...γιατι ρε παιδια εγω βλεπω οτι και με καρτες που εχουν 2gb vram και με επεξεργαστες των 100 ευρω το παιχνιδι τρεχει νερακι στα 30fps και παραπανω και με high settings ενω ζητανε 3gb και πανω...

      https://www.youtube.com/watch?v=3bxFHWhHMnk

      https://www.youtube.com/watch?v=1CaGqfwhsj0

      https://www.youtube.com/watch?v=x1dL_xmo-Pc

      Δεν περιμενω απαντηση ειναι ρητορικη η ερωτηση...(λεω τωρα εγω...)

    • TomTom
    • Σχετικά με το αν είναι και οι 2 κονσόλες Νext- Gen.

      Όταν βγήκαν οι κονσόλες στόχος του ήταν (και είναι) να μπορούν να ποιάνουν τα 1080p/60fps.
      Κανένας δεν μίλησε για αναλύσεις 2Κ και πάνω.
      Οπότε τουλάχιστον το PS4 σε αρκετά μεγάλο σημείο (του λοίπουν τα 60fps σε όλα τα παιχνίδια) το έχει καταφέρει.

      Σιγά σιγά, χρόνο με τον χρόνο εκεί θα πάνε τα παιχνίδια στις κονσόλες. Στα 1080p/60fps.
      Ακόμα δεν έχουν μάθει τις κονσόλες οι εταιρείες. Είμαι σίγουρος πως στο μέλλον (τουλάχιστον για το PS4) τα παιχνίδια θα είναι 1080p/60fps.
      Τώρα αν κάποια κονσόλα (στην συγκεκριμένη γενιά ΧΒΟΧΟΝΕ) δεν μπορεί να βγάλει τα παραπάνω σε αρκετά παιχνίδια είναι λόγο του ότι δεν είναι τόσο δυνατό μηχάνημα. Στην τελική (και τελείως ωμά το το δει κάποιος) δεν έγινε και κάτι.

      Έτσι θα πάει αυτή η γενιά κονσολών.

      -----

      Θέλω να σταθώ σε 2 σημεία του κειμένου :

      i) " Κατά το συνδυασμό μιας GTX 780 Ti (με 3GB GDDR5) και ενός Core i7 3770K με 16GB RAM, τα αποτελέσματα που είχαμε ήταν ιδιαίτερα ασταθή. Ακόμη δηλαδή και με μία κάρτα των περίπου 600€, το παιχνίδι ταλανίζεται από τεράστιες πτώσεις στο frame-rate. "

      ii) " Ωστόσο, η έκδοση του PS4 παραμένει η καλύτερη αυτή τη στιγμή σε ότι αφορά τον παράγοντα «απόδοση προς τιμή» (ΣτΜ: του hardware). "

      Πιστεύω τα 2 παραπάνω είναι η αλήθεια που υπάρχει και θα υπάρχει πάντα.
      To PC πάντα θα είναι καλύτερο από τις κονσόλες αλλά οι κονσόλες πάντα θα είναι Value For Money.

      Σαφέστατα το PC ήταν, είναι, και θα είναι καλύτερο από τις κονσόλες. Αλλά το θέμα πάντα θα είναι τι χρήματα θα πρέπει να ξοδέξει ο άλλος για κάποιο PC που θα είναι καλύτερο από τις κονσόλες.

      -----

      Άλλη μια νίκη για το PS4. Είναι στα σημεία αλλά είναι νίκη.

    • chris redfield
    • TomTom Να σου πω που διαφωνω...

      Διαβαζοντας αυτο...
      "Κατά το συνδυασμό μιας GTX 780 Ti (με 3GB GDDR5) και ενός Core i7 3770K με 16GB RAM, τα αποτελέσματα που είχαμε ήταν ιδιαίτερα ασταθή. Ακόμη δηλαδή και με μία κάρτα των περίπου 600€, το παιχνίδι ταλανίζεται από τεράστιες πτώσεις στο frame-rate."
      Καποιος καταλαβαινει και λεει πω ρε πουστη μου για να παιξω με γραφικα καλυτερα απο του ps4 πρεπει να τα σταξω αλλα και παλι θα εχω τεραστιες πτωσεις στο frame rate...

      Το παραπανω δεν ισχυει 100%...κανοντας μια βολτα στο youtube βλεπεις οτι ενας 2πυρινος i3 η ακομα και ενας g3258 overclocked η ενας fx4300-6300 και με μια καρτα 750 ti-r9 270 παιζει σε 1080p σε high settings και σε μεγαλυτερα freames απο τα 30 το συγκεκριμενο παιχνιδι...και αν βαλεις adaptive vsync(half refresh rate) το παιχνιδι ειναι ομαλο του κερατα...γιατι δεν πεφτει ποτε κατω απο τα 30...ουτε 3gb και παραπανω vram χρειαζονται για high settings ουτε 600 ευρω gpu...και το βλεπω αυτη τη στιγμη σπιτι μου που το παιζω...
      Καλο ειναι να κοιταμε κατι απο μονοι μας και να μην περνουμε defacto το τι λενε πολλα sites...
      Καλο θα ηταν το digital foundry να κανει τεστ και με pc που ειναι low budget...γιατι και το dead rising 3 το παρουσιασε καπως ετσι ενω και αυτο ετρεχε σε εναν 2πυρινο pentium και με μια r9 270 με full settings 30fps...

    • babis_1984
    • Ωραίος Ηλία,απλός και ταυτόχρονα επεξηγηματικός.

      Όσο για το παιχνίδι,φαίνεται να έκαναν καλή δουλειά οι developers σε όλες τις πλατφόρμες.Είναι και σαν παιχνίδι πολύ καλό απ ότι διαβάζω.Η αγορά του είναι μονόδρομος,αλλά μετά το The Evil Within.

    • Alex45
    • Φαίνεται ότι έχει γίνει καλή δουλειά και στα δύο συστήματα (Xbox One, PS4) αλλά το PS4 ξεχωρίζει λόγο της 1920x1080 ανάλυσεις.

    • chris redfield
    • Δεν με ενδιαφερει το τι θα κανουν αυτοι που εχουν δωσει τοσα λεφτα(καταλαβαινεις πως το λεω)...εμενα με ενδιαφερει να μαθει ο κοσμος που εχει ενα απλο pc οτι ενας g3258 overclocked η ενας i3 με 750τι η μια r9 270 επιπεδου καρτα με 2gb vram τρεχει το συγκεκριμενο παιχνιδι ανετα πανω απο τα 30fps σε high settings...ενω δηλωνουν οτι χρειαζεται πανω απο 3gb για high settings...και οτι χρειαζεσαι i7...

    • BENTOYZA
    • Εταιρία είναι ρε συ raysod..δυστυχώς το πρώτο μέλημά τους είναι οι πωλήσεις..αν δεν είχαν βγει οι κονσόλες,έχω την εντύπωση πως η "master race" και οι "hardcore" δεν θα το έβλεπαν ποτέ το παιχνιδάκι..

    • Dimcar
    • με τα minimum οχι, αλλά δε θέλει κάτι πολύ δυνατό για να έχει αντίστοιχη ποιότητα με κονσόλες. μια 760/280 και ένας τετραπύρηνος επεξεργαστής αρκουν

    • chris redfield
    • Εγω τωρα με g3258(2πυρινος) ελαχιστο overclock στα 4 ghz και μια 750ti εχω αντιστοιχη ποιοτητα με το ps4 και πανω απο 30fps...

    • BENTOYZA
    • μια χαρά ..οπότε δεν χρειάζεται να κλάψω τα λεφτά που έδωσα για το ονε..είναι λίγο τσιμπιμένες οι τιμές για παρόμοιες δυνατότητες..κατά την γνώμη μου πάντα..

    • chris redfield
    • Εαν πηρες το ONE για τις δυνατοτητες που εχει στα γραφικα τοτε ναι εκανες λαθος...αν το πηρες για τον λογο που πρεπει τα παιχνιδια δηλαδη τοτε καλα εκανες...
      Το ξαναλεω και ας γινομαι κουραστικος...ο 2πυρινος intel και μια 750ti παιζει στα high settings και με καλυτερο frame rate το shadow of mordor απ'οτι το ps4...ποσο μαλλον απο το one...
      Για το συγκεκριμενο παιχνιδι και ολα οσα εχουν βγει εως τωρα ενας 2πυρινος i3 τα παιζει ανετα...ουτε 760 χρειαζεται ουτε 280 για το shadow of mordor...κατι τετοια παπατζιλικια ειναι που εχουν βγαλει την φημη οτι χρειαζεσαι πολλα λεφτα για να παιξεις στο pc...
      Οσα παιχνιδια δοκιμασα μεχρι στιμγης στο παραπανω pc...τα παιζει καλυτερα απο το ps4 και το xONE...watch dogs...shadow of mordor,dead rising 3...

    • TomTom
    • @ chris redfield

      Όσο αφορά το σχόλιο 1ο σχόλιο που έκανες και την απάντηση που μου έδωσες σε αυτά που είχα γράψει θέλω να σου πως :

      Θα λάβω πολύ σοβαρά το τι λέει το DigitalFoundry παρά το τι λέει ο καθένας στο youtube.
      Επίσης θα λάβω πολύ σοβαρά την άποψη του Dimcar (έδωσε απάντηση σε μια ερώτηση του BENTOYZA) μιας και ο άνθρωπος ασχολείται και είναι η δουλειά του.
      Θα λάβω υπόψιν και αυτά που λες εσύ βέβαια.
      Αλλά αν έπρεπε να τα βάλω με σειρά, αυτή θα ήταν :
      1) DigitalFoundry
      2) Dimcar (sorry έτσι, αλλά καταλαβαίνεις :-) :-))
      3) Την εμπειρία κάποιου χρήστη από εδώ μέσα (στην προκειμένη περίπτωση εσύ)
      4) Youtube

      Όπως και να το κάνουμε η δουλειά τους είναι και δεν έχουν κανένα λόγο να παραπληροφορήσουν τον κόσμο για το τι συμβαίνει.

      Επίσης στο άρθρο γράφει πως η Monolith ΠΡΟΤΕΙΝΕΙ κάποιες κάρτες. Δεν τις ΕΠΙΒΑΛΛΕΙ.
      Σχεδόν όλες οι εταιρείες προτείνουν πάντα κάτι παραπάνω από αυτό που χρειάζεται.

    • chris redfield
    • Tom tom...το οτι ειναι η δουλεια τους οπως λες και δεν αναφερουν οτι ενας 2πυρινος intel μπορει να τρεξει ανετα το shadow of mordor κανει ακομα χειροτερα τα πραγματα...γιατι δειχνει οτι κατι δεν κανουν καλα...
      Επισης θα επρεπε να βαζεις σε σειρα τα στοιχεια που παραθετει καποιος για ενα επιχειρημα και οχι με βαση το ποσο συμπαθης/δημοφιλης ειναι...
      Στη συγκεκριμενη περιπτωση ο δημητρης κανει λαθος και δεν το γραφω για να ερθω σε αντιπαραθεση η κατι τετοιο αλλα για να γνωριζουν ολοι οτι για να παιξεις με τα γραφικα του ps4 το shadow of mordor δεν χρειαζεσαι ουτε 4πυρινο Intel ουτε 760 ουτε 280 μια 750ti και μια 270 με εναν i3 το κανουν και με καλυτερο frame rate...

      Commenter...
      Η εταιρια οταν βγαζει τα specs για να τρεχεις το παιχνιδι της δεν τα βγαζει με βαση το μελλον αλλα με το τι χρειαζεται αυτη τη στιγμη για να παιξεις το παιχνιδι τους οχι με γνωμονα 5ετιας...οταν δηλωνει οτι για να παιξεις στα high χρειαζεται καρτα με 3gb vram και πανω και αυτο δεν ισχυει τι ειναι?δεν ειναι παραπληροφορηση,οταν βαζει στα recommended i7 και μπορεις να το παιξεις με ενα i3 τι ειναι?δεν ειναι παραπληροφορηση...

    • nikolios
    • Δεν καταλαβαινω αυτο που λετε μερικοι οτι ενα pc δεν θα παιζει τα παιχνιδια μετα απο 5-6 χρονια, αλλα μια κονσολα ναι. Υποσυνειδητα συγκρινετε το high end pc gaming (το οποιο ναι, για να μπορεις να τα παιζεις σε max ρυθμισεις θα πρεπει να αναβαθμιζεις το pc), με το gaming της κονσολας γενικα και αοριστα. Δηλαδη πραγματικα υπαρχει περιπτωση σε 4-5 χρονια οι σημερινες κονσολες να παιζουν τα παιχνιδια που θα υπαρχουν τοτε σε high ρυθμισεις? Ουτε κατα διανοια, σε low θα ειναι. Δεν ισχυει κατα διαφορετικο.

    • BENTOYZA
    • Chris πήρα το ονε γιατί μπορώ με λίγα σχετικά λεφτά να παίζω παιχνίδια που παίζει κ το pc...ποσώς με ενδιαφέρει αν λείπουν 50-100 πιξελ..για τα γούστα μου,εννοείται, την ίδια εμπειρία θα μου προσφέρει..λίγο κατώτερη βασικά αλλά ποτέ δεν με απασχόλησε κ πολύ να σου πω την αλήθεια..Αν μπορώ να παίξω με 900p το παιχνιδάκι που μ αρέσει είμαι ικανοποιημένος..ναι στο pc θα φαίνεται λίγο καλύτερα αλλά τα ίδια ακριβώς πράγματα θα κάνω κ με το ονε...καταλαβαίνεις πως το λέω..

    • chris redfield
    • Καταλαβα τι ειπες...αυτο που θελω να σου πω ειναι οτι εαν καποιος εχει ενα μηχανημα με εναν i3 και μια καλη καρτουλα π.χ μια 660 και θελει να παιξει τα παιχνιδια που βγαινουν τωρα...δεν χρειαζεται να παει τωρα να κανει αναβαθμιση επειδη τωρα τελευταια προτεινουν καποιοι οτι χρειαζεται ενας i7 η 4gb vram...οταν πραγματικα θα χρειαζονται τοτε να κανει την αναβαθμιση...
      Δεν προτεινα κανενα συστημα απλα ειπα οτι ΚΑΙ με αυτα το παιζεις καλυτερα απο το ps4...
      Το οτι ολα τα νεα παιχνιδια ειναι και καλα multithreaded και τρεχουν πολυ καλα σε 2πυρινους δεν σου λεει κατι?
      Μη μου πεις στο μελλον που θα εκμεταλευτουν καλυτερα τον 8πυρινο στις κονσολες θα χρειαζεσαι και στα pc 8πυρινο...γιατι δεν ισχυει...οι κονσολες ηδη εκμεταλευονται το multithreading(6 πυρινες) γιατι αν δεν το εκαναν με τους jaguar που εχουν μεσα σε single thread θα σερνοντουσαν...το ps4 ηδη χρησιμοποιει low level API και βλεπεις οτι και παλι παιχνδια που και καλα ειναι multithreaded παιζουν αψογα σε 2πυρινους στα pc...

    • TomTom
    • @ chris redfield

      Η σειρά που έβαλα δεν ήταν σε καμία περίπτωση για να σε μειώσω ή για να σου πω πως λες κάτι που δεν ισχύει. Το λέω αυτό για να μην υπάρξει οποιαδήποτε παρεξήγηση.

      Επίσης έχω γράψει στο προηγούμενο σχόλιο που έκανα και αυτό :
      Σχεδόν όλες οι εταιρείες προτείνουν πάντα κάτι παραπάνω από αυτό που χρειάζεται.

      Επίσης όσο αφορά το PC και το τι έχει γράψει το DF.
      Είναι απολύτως φυσιολογικό να καθίσουν οι άνθρωποι να κάνουν την ανάλυσή τους πάνω σε ένα High-End υπολογιστή.
      Με βάση τον υπολογιστή λοιπόν που κάνουνε τις μετρήσεις βγάζουν και τα συμπεράσματά τους.

      Εννοείται πως δεν θα κάνουν μετρήσεις με έναν Low υπολογιστή. Και εννοείται πως δεν υπάρχει κανένας λόγος να πουν από το DF ότι το παιχνίδι τρέχει και με τον υπολογιστή που αναφέρεις. Γι' αυτό άλλωστε υπάρχουν και τα προτεινόμενα χαρακτηριστικά που χρειάζεται κάποιο παιχνίδι για να τρέξει.
      Και στο ξαναλέω, είναι απλά προτεινόμενα. Δεν σημαίνει ότι δεν μπορεί το παιχνίδι (γενικά) να τρέξει σε υπολογιστή με χαμηλότερα χαρακτηριστικά.

      Άλλο το ότι μπορεί να τρέχει ένα παιχνίδι σε χαμηλότερου Budget υπολογιστή και άλλο δεν κάνουν σωστά την δουλειά τους. Έχει μεγάλη διαφορά.

      ----------

      PS (γενικά) : Να δω να βγάζουμε άχρηστη την δουλειά του DF και τι στον κόσμο πραγματικά. Θα τα έχω δει όλα πλέον. :-) :-) :-)

    • nikolios
    • @commenter.

      Το crysis 3 που ανεφερες φερνει στο προσκηνιο ενα αλλο στοιχειο των ημερων, οτι τα παιχνιδια εχουν κρατησει πισω την νεα τεχνολογια στις καρτες γραφικων, κατι που δεν συνεβαινε παλαιοτερα. Το crysis 3 ηταν οντως next gen παιχνιδι (παντα για γραφικα μιλαω γιατι δεν νοειται next gen gameplay, αλλο κεφαλαιο). Παλαιοτερα επαιρνες ενα καλο pc, και μετα απο 5 μηνες εβγαινε ενα παιχνιδι που το γονατιζε. Σημερα αυτο δεν ισχυει, τουλαχιστον μεχρι στιγμης.

    • Dimcar
    • @chris όπως μπορείς να καταλάβεις ΔΕΝ ΕΧΩ 50 συνθέσεις υπολογιστών για να δοκιμάζω πως παίζει ΚΑΘΕ παιχνίδι στο PC. το να λες ότι δεν έκανα καλά τη δουλειά μου επειδή δε δοκίμασα το παιχνίδι σε PC σαν το δικό σου, είναι τουλάχιστον ανήθικο. εσύ μπορείς να λες ότι ένα PC με 3258 και μια 750Ti είναι μια χαρά για να παίζεις τα παιχνίδια, αλλά σκέψου ότι στη προκειμένη περίπτωση ΔΕΝ εχεις FXAA στο PC με τη κάρτα γραφικών σου (δεν υπάρχει AA στο PC στο Mordor). και από μόνο του το AA σε μια κάρτα με 2GB είναι αρκετό για να γονατίσει το frame rate. Και εσύ μιλάς για ΕΝΑ μόνο παιχνίδι και όχι όλα. Εγώ είμαι ο πρώτος που γουστάρει PC gaming και το ξέρουν όλοι, όμως δε μπορούμε να λέμε ότι θα παίζεις με καλύτερη ποιότητα του PS4 στάνταρ σε όλα τα παιχνίδια με ένας 3258, όταν για παράδειγμα το BF4 ξεζουμίζει ακόμα και τα 8 threads του Core i7. είπαμε, ναι μια 750Ti αρκεί στις περισσότερες των περιπτώσεων για medium-high στα 30fps, αλλά πχ εγώ (όπως και όλοι όσοι γουστάρουν και τα σκάνε) θέλω να παίζω στα 2,5/4K με 60fps.

    • chris redfield
    • Tom tom...οταν εγω διαβαζω στο DF το face off του dead rising 3 μου συγκρινει απο την μια το ONE και απο την αλλη εναν i7 4770 με μια 780ti?ξερεις τι κανω?γελαω...γιατι παω στο φιλο μου πιο διπλα που εχει εναν AMD A6-3560k και μια 7790 και το τρεχει οπως στο xone και καλυτερα...και δεν το αναφερουν γιατι πολυ θα γκρεμιστει η εικονα των next gen μηχανηματων εαν δει ο κοσμος οτι με low end pcs τρεχεις τα παιχνιδια το ιδιο και καλυτερα απ'οτι οι κονσολες...
      Επισης η διαφορα μου δεν ειναι γιατι δεν το λενε στο DF οτι μπορεις να το τρεξεις το ιδιο καλα σε εναν 2πυρινο αλλα οτι καποιοι λενε οτι για να το παιξεις οπως στο ps4 χρειαζεσαι 760/280 και 4πυρινο...κατι που δεν ισχυει...
      Σκοπος μου δεν ειναι να βγαλω το DF λαθος...σκοπος μου ειναι να πω αυτο που βλεπω και δουν καποια ατομα που δεν εχουν απειρα λεφτα οτι και με χαμηλα specs παιζεις το ιδιο και σε καποιες περιπτωσεις καλυτερα απο τις κονσολες...
      Commenter ο λογος που ειδες να τρεχουν τα crysis 3 στα 360 ηταν οτι ειχαν power pc αρχιτεκτονικη και επειδη δεν την ξερανε επρεπε να την μαθουνε και ετσι εβγαινε σιγα σιγα η δυναμη...επισης ο πιο σημαντικος λογος ηταν οτι οταν βγηκε το 360 ειχε μεσα hardware που δεν υπηρχε στα pc...ηταν high end...το 360 ειχε μια 1800xt που οταν βγηκε στα pc κοστιζε 500 δολ...βλεπεις να εγινε το ιδιο σε αυτη την γενια των κονσολων?προφανως και οχι...γι αυτο ας περιμενουμε...και θα δεις οτι θα πιασουν plateau πολυ γρηγορα αυτα τα μηχανηματα...

    • Shepard
    • To PC δεν χρειαζεται συστασεις. Η γενια αυτή των κονσολων είναι ηδη πισω από περσινο hardware και το ξερουμε ολοι.

      Στις κονσόλες τωρα, η μικροδιαφορά παει παλι υπερ του PS4. Βεβαια αν δει καποιος το βιντεο χωρις να διαβασει γραμμα από κατω, μονο στις σκιες θα καταλαβει διαφορα.
      Σε μια τηλεοραση όμως 46 ιντσων και πανω, δεν ξερω.

      Happy gaming παιδες. Σκιστε το γιατι αξιζει. Αλλωστε τα γραφικα μονα τους δεν παιζονται ;)

    • chris redfield
    • DIM car...Δεν ειπα οτι δεν κανεις σωστα τη δουλεια σου...αναφερομουν στο DF που εχει ενα σωρο pc εκει και επρεπε αν το κανει για να δει ο κοσμος με ποιο pc μπορει να παιξει οπως στις κονσολες...
      Οσο για το bf 4 δεν λεει κατι...στο ξαναλεω και ενας i3 με μια 270x...το παιζει το ιδιο οπως τις κονσολες...και 1080p οχι 900p...
      Μιλησα και για το watch dogs αλλα και για το dead rising 3...
      Επισης ολα αυτα τα νεα παιχνιδια θεωρουνται multithreaded αλλα τρεχουν αψογα σε εναν i3...
      Ανηθικο ειναι που προτεινει μια εταιρια εναν i7 και οτι για να παιξεις high settings επιπεδου ps4 και να βγαινει καποιος και να λεει οτι δεν χρεαιζεται τοσο δυνατο μηχανημα και να του την πεφτουν καποιοι επειδη το ειπε αυτο...
      Αυτη τη στιγμη ενας i3 και μια 270 παιζει καλυτερα ολα τα multiplatform παιχνιδια απο τις κονσολες...και ειναι γεγονος δεν ειναιγνωμη μου...

      COmmenter το ειπες πολυ ωραια"οι απαιτήσεις έχουν πάρει την ανιούσα" αλλα οπως βλεπεις η πραγματικοτητα ειναι αλλη...η εταιρια απαιτει 3gb και ανω για να παιξεις high αλλα με 2gb παιζεις μια χαρα...
      Οταν πραγματικα θα ανεβουν οι απαιτησεις θα'μαι ο πρωτος που το φωναξει...

    • mtifosi
    • Αλλη μια επιβεβαιωση πως το ps4 εχει καλυτερο hardware.Εκει που χρειαζεται η παραπανω δυναμη επωφελειται δηλαδη αναλυση.textures,σκιες με την εκδοση του one να δειχνει αξιοπρεπεστατη.
      Στο pc το πιο ανησυχιτικο που διαβασα ειναι το stutter που ενοχλει πολυ οπως πχ εμφανιζοταν στο watch dogs.

    • chris redfield
    • Βρε μην κολλας στην gpu ενδεικτικα την ανεφερα...αλλα και πετσοκομενη παλι ηταν πολυ καλυτερη απο οτι εχουν τα σημερινα...
      Δες επεξεργαστες...το 360ειχε 3πυρινο με 6threads...υπηρχε εκει την εποχη desktop cpu που να ηταν καλυτερος απο του 360 και σε ωμη δυναμη αλλα και σε threads?οχι...μη μου πεις οτι και οι jaguar που εχουν σημερα οι κονσολες δεν υπαρχουν στα pc...ναι δεν υπαρχουν αλλα υπαρχουν πολυ δυνατοτεροι σε desktop cpu's...
      Anyway πιανεις το νοημα...στις κονσολες τις σημερινες οι εταιριες τσιγγουνευτηκαν σε σχεση με το παρελθον...
      "Άρα δεν καταλαβαίνω από που έχει βγει αυτός ο μύθος ότι οι παλιές κονσόλες είχαν περισσότερη ωμή δύναμη. "
      Δεν ειναι μυθος ειναι η πραγματικοτητα γι'αυτο και ειδες τα παιχνιδια που βγηκαν στις αρχες να μην εχουν καμια σχεση με τα παιχνδιια που βγηκαν στα τελη...+ οτι τους πηρε καποιο καιρο για να μαθουν την αρχιτεκτονικη τους...ειδικα στο ps3...

    • chris redfield
    • Anyway ξεφυγαμε πολυ απο το θεμα...
      Εν κατακλειδι για να μπουμε στο θεμα,αυτο που θελω να πω ειναι να μην πιστευουμε το τι προτεινουν οι εταιριες στο θεμα των specs...τις περισσοτερες φορες δεν ισχυουν... επισης να σταματησει αυτη η καραμελα οτι για να παιξεις στα pc οπως το ps4 χρειαζεσαι 1000ε μηχανημα...ειναι ψεμα,παραπληροφορηση και σκοπο εχει να μην πανε πελατες στο pc gaming...

    • Shepard
    • Υπεραναλυεται πολύ τα χαρακτηριστικα παιδες.

      Το λαπτοπ μου που είναι 2 ετων παλιο, βγαζει καλυτερα γραφικα από τις κονσόλες και ας φαινεται πιο αδυναμο στα χαρτια. Φορτώνουμε οποτε θελετε Metro (και Crysis) και τα συγκρινουμε. Σε 2 χρονια που θα ξεπεραστεί, θα εχει ξεφυγει τοσο πολύ το pc gaming που με μια απλη αναβαθμιση θα ευχαριστιομαστε 4Κ και δεν θα μιλαμε/παλευουμε για τα 1080p

      Παρτε τα παιχνίδια και απολαυστε τα. Αν θελετε γραφικα παρτε PC ειπαμε. ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΗ!

    • chris redfield
    • Commenter και γνησια να αγοραζεις στο pc...το 20αρικο που γλυτωνεις σε καθε παιχνιδι(δηλαδη το 20αρικο που παει στην σονυ και την MS)αν τα μαζεψεις σε 10 παιχνιδια εχεις 200ευρω κερδος και με αυτα η κανεις αναβαθμιση η αγοραζεις κι'αλλα παιχνιδια...;)

    • filippas30041982
    • λοιπον παιδια εγω με gtx 770 2g και i7 2600k και 8g ram ετρεξα το mordor ultrasettings με 30 fps το μονο που εβγαλα ειναι το vsyng και εβαλα και τα ultra textures παντα βαζουν κατι παραπανο για να πουλανε νομος

    • Shepard
    • @commenter όταν βγουν ελα να μου τα δειξεις να τα βαλω διπλα διπλα σε Crysis 3 k Metro Last Light.

      Αναβαθμιση σε laptop είναι απλη... δινεις το παλιο και παιρνεις καινουριο.

      Οσο για το 4Κ, ποια monitors χωλαινουν? Οι τηλεοράσεις του χρονου θα εχουν όλα τα απαραίτητα εχεγγυα για ολοκληρωμένες λυσεις και θα είναι εφάμιλλες στην κινηση των 1080p, μιας και εκει είναι που πονανε.
      Εγω παλι βλεπω 1080, φανταζομαι 3-4 χρονια μετα και γελαω! Απορω τα λεφτα που δινονται...

      Οι κονσόλες είναι πισω και χρονο με το χρονο μονο χειροτερα θα γινονται τα πραματα.

    • chris redfield
    • Ας μην πιασουμε τα μονιτορς γιατι εκει η κατασταση ειναι τραγικη 4k tn panel...θελεις sharp εικονα?μονο σε native...θελεις καλα μαυρα και αντιθεση?μονο va...θελεις καλα χρωματα μονο ips..ενας αχταρμας...θελουμε ποιοτητα εικονας οχι μονο αναλυση...
      Οι oled βασικα θα ειναι οι νεες crt...μιας και ακομα lcd που να εχει εικονα σαν crt δεν υπαρχει...ελπιζουμε στις oled που απότι δειχνουν τα εχουν ολα...
      +1000likes commenter...

    • raiden5
    • Εγω ξερω οτι οσο περναει ο καιρος, κ μαθαινουν περισσοτερο της κονσολες οι εταιριες, κ αρχίσουν κ βγαινουν κ τα μεγαλα αποκλειστικα games, ακομα κ οι κολλημενοι με της αναλυσεις κ τους αριθμους PCακιδες θα εντυπωσιάστουν οπτικα βλεποντας γραφικα ισαξια με ενος υψηλης ποιοτητας CGI video. Τωρα το να προσπαθειτε με cros gen k last gen παιχνιδια να κρινετε της δυνατότητες της καθε κονσολας το θεωρο γελοίο. Η καλυτερη απαντηση σε αυτο ειναι να παμε πισω στο 2005 κ να θυμηθουμε τι γραφικα εβγαζαν αρχικα τα 360 κ ps3 κ το τι γραφικα κατεληξαν να βγαζουν προς το τελος, ειδικα το ps3.

      Υπομονη κ μην βιαζεστε να κρινετε, το ps4 ειναι ποιο δυνατο απο ενα pc ιδιων χαρακτηριστικων, γτ το ps4 εχει σχεδιαστει ωστε να δουλευουν ολα αρμονικα με επικεντρο τα παιχνιδια παντα με δυνατότητα να δημιουργουν ενα οπτικο αποτελεσμα πολυ ανώτερο απο αυτο που δειχνουν τα νουμερα.

      Ωραια τα pc τα γουσταρο εχω γνωσεις κ ασχολουμε αλλα την κονσολα μ δεν θα την αλλαζα ουτε για ενα gaming Pc με 6Κ αναλυση... τα αποκλειστικα της σονυ δεν τα αποχωρίζομαι για μερικα παραπανω νουμερα στην αναλυση.

    • Shepard
    • @commenter Lenovo Y500 πριν 2 χρονια και τιμη 1069€ με τον ssd απανω. Οποτε θες το βαζω διπλα σε κονσολα.
      Μιλαω για το λαπτοπ μου διοτι ΔΕΝ εχει νοημα να πιασω τα desktop. Ουτοπια δε νομιζεις;

      Γιατι να πιασω τα μόνιτορ όταν οι τηλεοράσεις πλεον θα είναι προσιτες και εχουν 100 φορες καλυτερη αποδοση; Γιατι να χανω από την εμπειρια;

      Επισης αναβαθμιση είναι πουλαω το παλιο, βγαζω οσα μπορω και παιρνω το καινουριο και αναβαθμίζω συνολικα. Αλλωστε η αποδοση είναι τοσο καλη οσο καλο είναι το χειροτερο component της συσκευης ;)

*