Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

PlayStation Experience 2016: Εξάρες;

Με ικανοποίηση μπορούμε να πούμε πλέον πως η Sony έχει καταλάβει για καλά πώς να παρουσιάζει τις προσπάθειες και τα προϊόντα της. Μετά από δεκαετίες ουσιαστικά σκαμπανευάσματος, το 2015 και το 2016 κατέληξε στην ιδανική σχεδόν συνταγή. Το ότι την ακολουθεί τρίτη συνεχόμενη φορά μας πείθει ότι δύσκολα έχουμε να φοβόμαστε για το αν ξαφνικά θα κάνει βήματα προς τα πίσω στο άμεσο μέλλον. Λίγα σχετικά λόγια και πολλά trailers, όλα σε αρκετά καλό ρυθμό είναι αρκετά. Για να είναι πιο ξεκάθαρο το τι “βγήκε” από την παρουσίαση της Sony στο PlayStation Experience 2016, κάνουμε μια διαφορετική ομαδοποίηση των τίτλων που εμφανίστηκαν, δεν πατάμε δηλαδή στη σειρά με την οποία εμφανίστηκαν (ποτέ δεν το κάνουμε, πράγμα γνωστό σε όσους παρακολουθούν κείμενα σαν και αυτό), ώστε να σχηματιστεί μια κατά το δυνατόν αντιπροσωπευτικότερη εικόνα. Και πριν βιαστεί κανείς, κατά τη διήμερη εκδήλωση ανακοινώθηκαν κι άλλοι τίτλοι, μετρίου και χαμηλού αναστήματος, εμφανίστηκαν κι άλλα trailers, για γνωστούς τίτλους, όχι όμως κατά τη διάρκεια της ίδιας της παρουσίασης, η οποία και μας απασχολεί εδώ.

Full του (απλού) trailer
Η εμφάνιση αρκετών τίτλων περιορίστηκε στην προβολή ενός ακόμη trailer, ενίοτε συνοδεία ημερομηνίας κυκλοφορίας για τον ίδιο τον τίτλο ή για κάποιο DLC που αναμένεται λίγο μετά το βασικό τίτλο. Χαρακτηριστικά χώρεσε και trailer για το The Last Guardian που κυκλοφορεί αύριο κιόλας. Μοναδική ειδική περίπτωση ήταν το Let It Die της Grasshopper Manufacture, άρα του Suda (51) Goichi, που ξάφνου διευκρινίστηκε ότι διατίθενται άμεσα ως free to play.

Absolver


Horizon Zero Dawn


Let It Die


The Last Guardian


Gran Turismo Sport


MLB 17 The Show


Nier Automata


Nioh


Pyre


Vane


What Remains Of Edith Finch

Απλά…περιεχόμενο
Στα ακόλουθα παιχνίδια είδαμε trailers χωρίς να αλλάζουν και πολλά. Έγινε αναφορά, ως συνήθως, στο αποκλειστικό περιεχόμενο του Destiny για το PS4, όπως η επιστροφή του Sparrow racing, στο VR περιεχόμενο των Resident Evil VII (τώρα VR και στο ήδη διαθέσιμο demo) και Ace Combat 7, ενώ το Street Fighter V αναμένει πλέον, αυτονόητα, τον Akuma, και το Gravity Rush 2 θα αποκτήσει δωρεάν DLC με τη Raven ως playable character.

Ace Combat 7


Destiny: The Dawning


Resident Evil VII


Street Fighter V


Το character pass του 2017 είναι διαθέσιμο για παραγγελία, με τον Akuma να περιλαμβάνεται και άλλους 5 χαρακτήρες να αναμένονται σε διαφορετικές χρονικές στιγμής.

Gravity Rush 2


Το Another Story: The Ark Of Time - Raven’s Choice με τη Raven αναμένεται το Μάρτιο του 2017, χωρίς χρέωση.
Εκτελούνται μεταφοραί
Η πολυπληθέστερη κατηγορία ήταν εκείνη των τίτλων που είτε μετακομίζουν από κάποιο άλλο format (σύγχρονο ή και παμπάλαιο) σε PS4 ή καταφέρνουν να βρουν το δρόμο τους από την Ιαπωνία προς το δυτικό ημισφαίριο.

Danganronpa V3: Killing Harmony


Dreadnought

Garou Mark Of The Wolves


Lara Croft GO
Εδώ συμβαίνει κάτι περίεργο. Πρόκειται για μεταφορά τίτλου για smartphones και tablets, όπως έγινε με το Hitman GO και, φανταζόμαστε, θα συμβεί αργότερα και με το Deus Ex GO, μόνο που περιλαμβάνει και ένα expansion με χρονική αποκλειστικότητα σε PS4 και PS Vita. Η αποκλειστικότητα αυτή φαίνεται κάπως ανούσια, αφού, είναι φως-φανάρι ότι οι εκδόσεις για tablets πρωτίστως και για smartphones κατά δεύτερον προσφέρουν εξ αρχής την καλύτερη δυνατή εμπειρία.


Mother Russia Bleeds


Ni no Kuni 2


Surgeon Simulator ER


Ultimate Marvel vs. Capcom 3


Windjammers


Yakuza 6 - Yakuza Kiwami


Ys Origin

Διασκευές/Επανεκδόσεις
Την τιμητική τους είχαν και βελτιωτικές διασκευές παλαιότερων τίτλων της ίδιας της Sony. Η συλλογή του WipEout απλά συνδυάζει τους τρεις τελευταίους τίτλους, η επαναφορά του Parappa The Rapper μας γυρνά σε άλλες εποχές, ενώ τα Loco Roco και Patapon μάλλον ενθουσιάζουν το γράφοντα και δυο τρεις φίλους του, αν και θα έπρεπε να πάρουν περισσότερο πια το μήνυμα ότι πρόκειται για πολύ καλούς τίτλους από την εποχή του PSP που δικαιούνται να παραμείνουν με οποιοδήποτε τρόπο στο προσκήνιο. Σχετική έκπληξη θεωρείται το πρώτο δείγμα gameplay από τη συλλογή remasters των τριών κλασικών τίτλων Crash Bandicoot, κυρίως διότι φαίνεται να μην έχουν έρθει μεν τα πάνω κάτω, αλλά πως έχει γίνει περισσότερη δουλειά από αυτή που υπονοεί συνήθως ο όρος remaster.

Crash Bandicoot N.Sane Trilogy


Loco Roco

Parappa The Rapper 20th Anniversary


Patapon

WipEout Omega Collection

Νέες παραγωγές
Θα μπορούσαν να λείπουν όλα τα παραπάνω, αρκεί να έχουμε νέους τίτλους. Και αυτήν τη δόση είχαμε μια επτάδα τίτλων (ένας μετράει και δεν μετράει - ανάλογα με το πώς το βλέπει κανείς), οι πέντε από τους οποίους είναι παραγωγές Sony.

Dino Frontier
Το Dino Frontier της Uber Entertainment είναι ο μόνος τίτλος VR που ανακοινώθηκε από τρίτη εταιρεία για το PS VR. Είναι περίπου god game στα πρότυπα του Giant Cop, με τον παίκτη να αναλαμβάνει τη συντήρηση οικισμού στην Άγρια Δύση, στη συγκεκριμένη εκδοχή της οποίας, κόβουν βόλτες και δεινόσαυροι αν χρειαστεί. Με εικονικά χέρια, ο παίκτης αλληλεπιδρά με αμεσότητα με το καρτουνίστικο περιβάλλον, αλλά αναμένουμε περισσότερες πληροφορίες αργά ή γρήγορα.



Knack 2
Ναι, έγινε και αυτό. Έρχεται το Knack 2. Ένα sequel που κανείς ποτέ δεν κατάλαβε γιατί ζητούσε το κοινό, αφού ο προκάτοχός του κάθε άλλο παρά εντυπωσίασε, κι ας κάναμε πως ό,τι αγγίζει ο Mark Cerny, ο κατά τα άλλα Chief Hardware Architect, (μπορεί) είναι χρυσός. Το πρώτο δείγμα καθιστά σαφές ότι τεχνικώς τα πράγματα έχουν βελτιωθεί σημαντικά, προστίθεται η δυνατότητα co-op, προστίθεται οπτική ποικιλία κ.λπ. Το θέμα βέβαια, όπως και την πρώτη φορά, είναι να μπορεί να σταθεί το παιχνίδι στα πόδια του, έστω να τηρήσει κάποιες υποσχέσεις που αθετήθηκαν την πρώτη φορά.



Marvel vs. Capcom Infinite
Οι φήμες για νέο Marvel vs. Capcom βγήκαν αληθινές, όπως και η έμφαση σε χαρακτήρες του Marvel Cinematic Universe αυτή τη φορά, για ευνόητους λόγους φυσικά. Σε αντίθεση με το Street Fighter V πάντως, ο τίτλος θα κυκλοφορήσει και σε Xbox One.



Nex Machina: Death Machine
Πρόκειται για νέο shooter από την Housemarque, άρα μάλλον αυτόματη αγορά για λάτρεις του είδους, αφού η εταιρεία αγαπά την κατηγορία και φροντίζει σταθερά για καλό αποτέλεσμα. Στον τίτλο που μας επιτρέπει να ελπίζουμε, έστω και στα ψέματα, ότι θα θυμηθούμε λίγο τα Loaded του PSone, αναπτύσσεται σε συνεργασία με τον Eugene Jarvis, που έβαλε πριν χρόνια το χεράκι του σε τίτλους όπως Defender και Robotron: 2084.



Starblood Arena
Είναι ο μοναδικός νέος τίτλος VR που ανακοίνωσε η Sony που αποτελεί συμπαραγωγή των SIE San Diego και Whitemoon Games. Πρόκειται για shooter με single player, 2-4 player co-op αλλά και online multiplayer για να γίνεται ο απαραίτητος χαμός.



The Last Of Us Part II
Το “Part II” στον τίτλο είναι καλό σημάδι. Μπορεί όλοι να στέκονται στο πραγματικά εντυπωσιακό video, αρχικά σε τεχνικό επίπεδο και ύστερα σε νοηματικό και καλλιτεχνικό, αλλά προτιμούμε να μείνουμε σε αυτήν τη λεπτομέρεια. Με το τέλος του The Last Of Us να μην αφήνει όλη τη συσσωρευμένη συναισθηματική ένταση να εκτονωθεί, οι υποθέσεις ήταν δύο: είτε θα μέναμε για πάντα έτσι, χωρίς πραγματική κάθαρση, αλλά με εσωτερικές αναζητήσεις και θεωρίες, είτε η ένταση αυτή θα γινόταν βάση για την περαιτέρω εξέλιξη της Ellie, για να κλείσει ένας κύκλος που ποτέ δεν ολοκληρώθηκε. Το “Part II” δείχνει πως η Naughty Dog αντιλαμβάνεται ότι ένα απλό sequel θα ήταν λάθος, ότι κάτι διαφορετικό χρειάζεται εδώ. Οι θεωρίες είναι ήδη πολλές, αλλά μικρή σημασία έχουν. Το αποτέλεσμα μετράει πάνω από όλα. Ο τίτλος είναι σε πολύ πρώιμο στάδιο, όπως είπε η Sony, και δεν υπάρχει συγκεκριμένη πρόβλεψη ούτε για το πιθανότερο έτος κυκλοφορίας. Ακόμη και έτσι η ανακοίνωση του τίτλου, μαζί με το trailer, ήταν πολύ καλό κλείσιμο για την παρουσίαση.



Uncharted: The Lost Legacy
Με τον τίτλο/expansion αυτόν ξεκίνησε η παρουσίαση τη Sony. Είναι ουσιαστικά το story DLC που ξέραμε ότι ετοιμαζόταν για το Uncharted 4, με τη διαφορά ότι πρόκειται, τελικά, για stand alone expansion, a la inFamous: First Light. Δηλαδή μπορεί να αγοραστεί και ξεχωριστά, δεν απαιτεί την ύπαρξη του Uncharted 4 στο σύστημα του χρήστη. Πρωταγωνιστεί η Chloe, που γνωρίσαμε στο Uncharted 2 και η αλήθεια είναι ότι το trailer αφιέρωσε αρκετό χρόνο σε μη δράση, οπότε ελπίζουμε σε πειραματισμό που θα πιάσει τόπο.


Αποτίμηση

PS Vita
Στην παρουσίαση αναφέρθηκε το PS Vita 5 φορές. Κανείς δεν ξέρει γιατί ακριβώς. Κάθε φορά που ξεστόμιζε το όνομα αυτό ο Gio Corsi, το κοινό ούρλιαζε, νομίζοντας ίσως ότι η φορητή αυτή κονσόλα έχει ζωή ακόμη μέσα της. Η πραγματικότητα διαφέρει όμως, ειδικά εκτός Ιαπωνίας. Απόδειξη; Οι τίτλοι που ανακοινώθηκαν ότι έρχονται (και) στο PS Vita:

Danganronpa V3: Killing Harmony - η έκδοση ήταν γνωστή για την Ιαπωνία, απλά έρχεται και στα μέρη μας.
Garou: Mark Of The Wolves - Νιοστό port τίτλου της SNK από arcades και Neo Geo και το μακρινό πλέον 1999.
Lara Croft GO - Μεταφορά από iOS/Android.
Windjammers - Μεταφορά τίτλου από arcade/Neo Geo από το ακόμη πιο μακρινό 1994.
Ys Origin - μεταφορά της δυτικής έκδοσης PC του 2012 (η ιαπωνική κυκλοφόρησε το…2006).

Με λίγα λόγια το PS Vita εξακολουθεί να είναι μια φορητή κονσόλα που χρησιμεύει κυρίως για τίτλους που εμφανίζονται και στο PS4, υποστηρίζουν cross buy και cross save, οπότε μπορεί να έχει πρόσβαση ο χρήστης στο ίδιο περιεχόμενο, σε δύο πλευρές, σε άλλα σενάρια, πληρώνοντας μια φορά. Μα θα πει κάποιος…και το Nintendo Switch τι τόσο το διαφορετικό υπόσχεται (εκτός από μικρότερο αρχικό έξοδο); Θα είναι ένα σύστημα για το οποίο, ο κόσμος να χαλάσει, θα βγαίνουν σταθερά περισσότεροι νέοι τίτλοι, ακόμη και αν καταλήξει να ασχολείται μόνο η Nintendo με αυτό.

PlayStation VR
Το PS VR, και το VR gaming γενικότερα, είναι ακόμη στα γεννοφάσκια του εμπορικά αλλά και δημιουργικά. Κανένα headset δεν πωλείται σαν ζεστό ψωμί (ό,τι έγινε στην αρχή οφείλεται στο πατροπαράδοτο raid των early adopters και είναι απολύτως φυσιολογικό φαινόμενο), οι νέες κυκλοφορίες δεν είναι πυκνές και οι developers ακόμη εξερευνούν κάτι που, ουσιαστικά, είναι ένα νέο μέσο, εντός ενός άλλου πιο γνώριμου. Για αυτό και το βάρος σηκώνουν, ακόμη, τίτλοι που δεν απαιτούν το PS VR, αλλά το υποστηρίζουν. Το Ace Combat 7 είναι ένας από αυτούς τους τίτλους, αλλά το Resident Evil VII είναι εκείνο που έχει μεγαλύτερο εκτόπισμα, όχι πια λόγω παρελθόντος αλλά λόγω ελπίδας ότι, όποια αντιγραφή κι αν έγινε από τη λογική του P.T. είναι δύσκολο να βγει σε κακό με δεδομένες τις πρότερες αμαρτίες της Capcom σχετικά με το συγκεκριμένο franchise. Παράλληλα η ανακοίνωση του Surgeon Simulator ER είναι απλά μια λογική μεταφορά του γνωστού τίτλου σε περιβάλλον VR. Πραγματικά νέοι τίτλοι ειδικά για VR ήταν δύο: Dino Frontier και Starblood Arena, ο πρώτος παραγωγή τρίτου και ο δεύτερος συμπαραγωγή Sony και τρίτου.

Ήδη γίνεται κουβέντα για λειψυδρία τίτλων. Η οποία όμως, σε αντίθεση με το φαινόμενο Wii U, δεν προέρχεται από αδιαφορία, αλλά από απειρία και φοβία. Επιπλέον, μπορεί τα PS4 που βρίσκονται σε σπίτια να οδεύουν προς τα 50 εκατομμύρια παγκοσμίως, αλλά δεν ισχύει το ίδιο για το PS VR που, δεδομένων των περιστάσεων, δεν είναι και τόσο φθηνό, έστω και αν είναι φθηνότερο του ανταγωνισμού. Αυτό και η PS Camera χωρίς την οποία δεν λειτουργεί το σύστημα, κοστίζουν παραπάνω από το PS4 Pro. Λογικό μεν, αλλά λογικός και ο προβληματισμός, σε αυτό το στάδιο, από τη σκέψη αυτή. Με το κοινό στόχο να είναι λοιπόν υποσύνολο της εγκατεστημένης βάσης PS4, όπως συμβαίνει και στο PC βέβαια, είναι απολύτως λογικό να μην ανακοινώνονται ή κυκλοφορούν τίτλοι σε ρυθμό πολυβόλου. Καλύτερα κιόλας, ειδικά αν αυτό σημαίνει ότι γίνονται πειραματισμοί και απόπειρες να σχεδιαστούν τίτλοι που δεν θα είναι απλές εφαρμογές ή λογικές μεταφορές γνωστών ιδεών, αλλά εμπειρίες που όντως δεν θα έπρεπε να είναι οπουδήποτε αλλού παρά μόνο σε περιβάλλον VR για να έχουν νόημα.

PS4 Pro και 4K
Όπως είναι λογικό, μικρότεροι, λιγότερο απαιτητικοί τίτλοι, remasters κ.ά. ανακοινώνεται ότι θα τρέχουν σε 4K στο PS4, πράγμα που όντως ισχύει. Δυστυχώς όμως, η Sony επιμένει να μιλά για 4K και σε τίτλους που είναι αυτονόητο ότι φτάνουν εκεί με scaling. Δεν έχει σημασία αν το αποτέλεσμα είναι αρκετό ή όχι για κάποιους. Σημασία έχει ότι πολλές φορές αναφέρεται κάτι που απλά δεν ισχύει. Θα εμμένουμε σε αυτό το θέμα διότι έχουμε δει τι έχει κάνει η “δημιουργική λογιστική” στην κατηγορία της τηλεόρασης και όχι μόνο. Το λιγότερο, είναι απολύτως λογικό να πιέζουμε για ακριβέστερη πληροφορία, όχι για πιο θολά τοπία.

Κάτι σχετικό ακόμη. Ξέρουμε ότι Death Stranding και The Last Of Us Part II έχουν πολύ δρόμο μπροστά τους ακόμη. Σίγουρα δεν πρόκειται να εμφανιστούν το 2017 και μπορεί να είναι απίθανο να δούμε έστω και ένα από τα δύο το 2018. Το 2018 θα έχουν περάσει πέντε χρόνια από την κυκλοφορία του “κανονικού” PS4 και πιθανώς να είμαστε ένα χρόνο περίπου μακριά από μια βελτιωμένη εκδοχή του συστήματος ακόμη. Οι τίτλοι αυτοί διευκρινίζεται ήδη ότι, στην όποια επίδειξη, τρέχουν σε PS4 Pro. Συμβαίνει και σε επιδείξεις άλλων τίτλων, αλλά μόνο στις δύο αυτές περιπτώσεις ακούσαμε συγκεκριμένα ότι αυτό που βλέπουμε τρέχει σε πραγματικό χρόνο στο PS4 Pro. Συνήθως τέτοιες κουβέντες λέγονται όταν το ζητούμενο είναι να φανεί ότι το εν λόγω μηχάνημα είναι σε θέση να δώσει τέτοιου είδους αποτελέσματα, όταν δηλαδή στόχος είναι να πεισθεί κάποιος να προτιμήσει ακριβώς αυτό το μηχάνημα. Είναι θεωρία, δεν στηρίζεται πραγματικά κάπου συγκεκριμένα, αλλά, τουλάχιστον, δεν θα εκπλαγούμε αν αυτοί οι δύο τίτλοι, όταν κυκλοφορήσουν, χρειάζονται όντως το PS4 Pro για να τρέξουν γενικά, όχι απλά καλύτερα. Αν η κυκλοφορία τους πάει για το 2019, θεωρούμε ακόμη πιο πιθανή μια κάποια εξέλιξη, αφού η αρχική εκδοχή του PS4 θα έχει κλείσει εξαετία στην αγορά.

Σε τελική ανάλυση
Η Sony συνειδητοποιεί πια ότι οι γνώσεις της σε άλλα media δεν πρέπει να μεταφέρονται στο PlayStation υπό τη μορφή ανούσιων συνεργασιών με τη Sony Pictures που σπάνια οδηγούν οπουδήποτε, αλλά να αφιερώνονται στον τρόπο με τον οποίο παρουσιάζονται οι παραγωγές που προορίζονται για τα συστήματά της. Η παρουσία της ήταν καλή και, για πρώτη φορά, πιστεύουμε ότι θα συνεχίσει σε αυτή τη λογική και ρυθμό. Ταυτόχρονα περιμέναμε περισσότερους νέους τίτλους. Όχι επειδή είδαμε πολύ λίγους, αλλά κυρίως διότι η Sony απέφυγε φέτος να κάνει μεγάλες κινήσεις όχι μόνο στην Gamescom αλλά και κατά την Paris Games Week. Έχοντας χρόνο από την E3 μέχρι τώρα, απλά περιμέναμε κάτι παραπάνω που να μη χρειάζεται να κάνουμε υπομονή 2 και 3 χρόνια για να το δούμε να τρέχει στις οθόνες μας. Από την άλλη βέβαια η Sony είχε ένα περίεργο τελείωμα για το 2016 και είχε ήδη αφιερώσει την παρουσίαση της E3 σε τίτλους του 2017 ή 2018. Ακόμη περιμένουμε νεότερα για God Of War και Days Gone για παράδειγμα, με το πρώτο να αναπτύσσεται από τις αρχές του 2014 και το δεύτερο από τις αρχές του 2015.

Κάτι που σίγουρα έλειπε ήταν κινήσεις τακτικής. Όλα έμειναν στο περιεχόμενο και, ως προς αυτό, δεν έχουμε παράπονο. Και η Sony δεν έχει ανάγκη σε αυτό το στάδιο. Το προβάδισμά της είναι σημαντικό,  η πλατφόρμα της είναι προτεραιότητα για τους developers, περισσότερο ακόμη για του Ιάπωνες. Η παρτίδα θα πάρει άλλη τροπή το 2017 όμως, αφού αναμένεται το Nintendo Switch σε λίγους μόλις μήνες, και σε λιγότερο από 12 έρχεται και το Project Scorpio της Microsoft. Το μόνο που έχει λόγο να δείχνει η Sony αυτήν την περίοδο είναι σιγουριά. Από εκεί και πέρα πρέπει να συνεχίσει να πείθει με τις παραγωγές της και τις όποιες αποκλειστικότητες, διότι του χρόνου τέτοια εποχή θα πάψει να διαθέτει την ισχυρότερη κονσόλα της αγοράς. Μέχρι τον επόμενο γύρο τουλάχιστον.

Χάριν πληρότητας, ιδού και ολόκληρη η παρουσίαση:



 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
5 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • DrManolo
    • Έχω πολλά χρόνια να δω τη Sony έτσι. Νομίζω από το playstation 2. Μπράβο. Μακάρι και η microsoft να γίνει έτσι.

    • PORTAL
    • Το Uncharted The Lost Legacy προβλεπω οτι θα ειναι μεγαλη απογοητευση.

      Τους ρωτανε σε ενα πανελ "γιατι βαλατε τους δυο συγκεκριμενους χαρακτηρες μαζι;" ..Δεν ειχαν απαντηση. Επειδη ετσι. Μας ειχαν μεινει λιγα ρεβιθια και λιγο ρυζι και καναμε ρεβιθορυζο.

      Και ρε Naughty Dog ειπαμε να παμε με τους καιρους, αλλα εσεις πεσατε με τα μουτρα. Γυναικα στο TLOU, γυναικα στο Uncharted TLL και πιθανοτατα και στο επομενο Uncharted. Δεν εχω κανενα θεμα, αλλα πολυ φοβαμαι οτι στη Naughty Dog εχουν. Και το Tomb Raider με αντρα πρωταγωνστη καραξεμπαρκο θα ηταν.

      Οπως και να χει πολυ περιεργος τιτλος.

    • DrManolo
    • Μα θα είναι story DLC το λέει κι ο yaponvezos. Παράπλευρη ιστορία θα είναι , όχι πολύωρος τίτλος, σαν το infamous first light.

    • GamingFun
    • Οπότε η SONY καταφέρνει να είναι ακόμη πρώτη προς το παρών. Μέχρι να αντεπιτεθούν οι αντίπαλοι. Ίσως δεν πρέπει να επαναπαυτεί στις δάφνες της η SONY.
      Αλλά όπως αναφέρθηκε και προηγουμένως, φαίνεται ότι έχει μάθει από τα λάθη της μιας και το δις εξαμαρτείν ουκ ανδρός σοφού. Δυστυχώς λένε κιόλας ότι και η ιστορία επαναλαμβάνεται. Φτάνει πάντως με τις παροιμίες...
      Το μέλλον θα δείξει αν η SONY έγινε σοφότερη και καλύτερη και αν θα παραμείνει στην κορυφή.

*