
Απ' όσο φαίνεται πάντως, αυτή η αύξηση των προσφερόμενων games δεν θα αποτελεί κανόνα από εδώ και στο εξής και ίσως σύντομα επιστρέψουμε στον κλασικό αριθμό.
Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077

Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077
Η Microsoft ανακοίνωσε ότι τον επόμενο μήνα οι συνδρομητές του Xbox Live Gold θα λάβουν - στο πλαίσιο της ενέργειας Games with Gold - έξι δωρεάν games (αντί για τρία που ίσχυε μέχρι πρότινος).
Τι δινει ο ανθρωπος λεμε!
Ζω ενα δραμα! Εκτος απο το pool nation τα αλλα τα εχω τελειωσει :(
Εξαιρετικός μήνας από την Microsoft. Μακάρι να παρέμενε έτσι η υπηρεσία και για τους επόμενους μήνες.
Το κύκνειο άσμα του XBOX360; Ίδωμεν...
το Black Flag ειναι εξαιρετικο
@blackmore Ναι, ισχυει. Ομως δεν ξερω εαν θα βρεις ευκολα καρτα για εναν μηνα. Απο τριμηνη και πανω εχουν τα πιο πολλα μαγαζια.
Ελπίζω η sony να "ανταποδώσει" στο IGC του Απρίλη με εξίσου δυνατά games..
Τυχεροί όσοι έχετε gold συνδρομή, δυο μήνες τώρα έχετε πάρει παιχνιδάρες!
Οκ ήτανε να μην πάρει μπρος η MS,τώρα που πήρε άντε σταμάτα την
Λουκούμι θα μου κάτσουν τα Black Flag και Devil's Cartel .
Τι γίνεται ρε, το αφεντικό τρελάθηκε; Πού θα τα βάλουμε όλα αυτά; :p Χρυσές δουλειές για όσους πουλάνε σκληρούς και φλασάκια. :p
Εξαίρετικός μήνας!
Τα παιχνίδια του 360 είναι σκανδαλωδώς πασίγνωστα και πολλά! ;)
Αν παίζαν και στο ps4 θα ήταν ακόμη ποιο γαμάτα!!!