
Να υπενθυμίσουμε ότι η Capcom σχεδιάζει την κυκλοφορία περισσότερων Mega Man τίτλων μέσω της Virtual Console, ως μέρος της Mega Man γιορτής (Mega May) που θα ξεκινήσει από τον επόμενο μήνα. Μάλιστα η εταιρεία ζήτησε από τους gamers να ψηφίσουν για το ποιους τίτλους του Game Boy θα ήθελαν να συμπεριληφθούν.
Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077



Μακάρι!! Είναι σίγουρες αγορές όλα τους όταν πάρω WiiU!!!
kalo
Τι μου θυμίσατε τώρα το έπαιζα σε emulator! Πάντως βγάζουν καλά παιχνιδάκια!