
Επιπλέον, το φθινόπωρο αναμένεται στους ιαπωνικούς κινηματογράφους και σχετικό live action film, ενώ τον Αύγουστο την εμφάνισή του θα κάνει ένα novel από τον συγγραφέα Eiji Otsuka. Ο συγγραφέας Shin Kibayashi ετοιμάζει ήδη το σχετικό κόμικ, το οποίο και θα βασίζεται στο εν λόγω franchise. Υπενθυμίζεται ότι στο Fatal Frame, ο παίκτης έχει στη διάθεση του μόνο μία φωτογραφική μηχανή και η οποία χρησιμεύει στην εξερεύνηση και τον εντοπισμό των αόρατων δυνάμεων.
Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077




Παρα πολύ θετικό νέο!
μια χαρα, απο τα πιο ενδιαφεροντα και τρομακτικα franchises..το fatal frame 4 στο wii ηταν πανεμορφο και φρικιαστικο ταυτοχρονα και ευτυχως που ειχε να κατεβασεις ένα patch αγγλικων υποτιτλων custom απο την ομαδα αναπτυξης γιατι η εκδοση υποστηριζε μονο ιαπωνικα
ειδικα με το χειριστηριο του wiiu θα ναι η καμερα obscura μουρλια!
Στο Wii U θα εχει και πολυ ωραια γραφικα και η φαση θα ειναι λιγο Creepy !!!
Eνα exclusive που μετράει.Μακάρι να βγει κατι καλο,ειδικα σε ενα ειδος που η Ν φωναζει οτι δεν εχει.
Καιρος ηταν! Μακαρι να κανουν καλη δουλεια..
Γιαπωνεζιλα παλι.
Δεν υπάρχει το 5 ακόμα! Είναι το παιχνίδι για το οποίο μιλάμε. Δεν έχει βγει πουθενά, ούτε σε Ιαπωνία, ούτε καν έχει φτιαχτεί...
για οποιον δεν εχει δει το fatal frame 4... http://www.youtube.com/watch?v=1lYxoGgbue8
TΑΝΝΟ δεν υπαρχει το 5!!!μην επιμενεις!το συγκεκριμενο ειναι το 4ο σε σειρα και απλα εχει βγαλει και 2 spinoff!το 5ο μερος απλα ειναι ΤΒΑ! Αμα μπορεις να μας κατατοπισεις περαιτερω στειλε μας λινκ http://en.wikipedia.org/wiki/Zero:_Tsukihami_no_Kamen
Αυτό ετοιμαζόμουν να γράψω κι εγώ. ^^^
Κρίμα που θα είναι αποκλειστικότητα της Nintendo.
Με Fatal Frame και το αναμενόμενο Silent Hills (για survival horror) εγώ θα έλεγα πάτος το Resident evil εκεί που το κατάντησαν.
2 προς 1.